horvatzd objavljeno: 27. ožujak 2023. Dijeli objavljeno: 27. ožujak 2023. Poštovanje imam jedno pitanje u vezi brata. On je dobio od Fine poziv da se očituje je li suglasan da se nad njim provede postupak stečaja potrošača. On ne želi da se postupak provede i zaokružit će “nisam suglasan”, te će tako popunjen poziv odnijeti na Finu. Zanima me koja je daljnja procedura Fine nakon što im on dostavi da nije suglasan s pozivom? Jeli tu priča završava? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Znatiželjantip odgovoreno: 25. travanj 2023. Dijeli odgovoreno: 25. travanj 2023. Dana 27. 03. 2023. u 18:03, horvatzd je napisao: Poštovanje imam jedno pitanje u vezi brata. On je dobio od Fine poziv da se očituje je li suglasan da se nad njim provede postupak stečaja potrošača. On ne želi da se postupak provede i zaokružit će “nisam suglasan”, te će tako popunjen poziv odnijeti na Finu. Zanima me koja je daljnja procedura Fine nakon što im on dostavi da nije suglasan s pozivom? Jeli tu priča završava? Da. To je kraj priče. Jedna stvar koju moram napomenuti. Na TV-u ste možda čuli da jednostavni stečaj traje 15 dana. FINA je počela slati ta pisma kao ovo koje je dobio vaš brat početkom 2021. Dio osoba se odselio, no oni koji su ostali u zemlji uglavnom su prihvatili ponudu. Sudovi su dosad riješili 6 % tih stečaja. Problem je u preopterećenosti sudova navedenim predmetima. Dakle, u 2 i pol godine 6 % osoba dobilo je rješenje. Toliko o 15 dana. Samo da znate. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 26. travanj 2023. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2023. prije 8 sati , Znatiželjantip je napisao: Jedna stvar koju moram napomenuti. Na TV-u ste možda čuli da jednostavni stečaj traje 15 dana. Nešto ste Vi dobro, dobro pobrkali. Nitko nikada nije rekao da postupak jednostavnog stečaja potrošača traje 15 dana, ako ne zbog ničeg drugog, onda zato što je i sami rok kojega potrošač ima za očitovanje (da li je suglasan s provedbom ovoga postupka) upravo u trajanju od tih 15 dana. Da ne govorim da je isti rok i za podnošenje žalbe itd. prije 8 sati , Znatiželjantip je napisao: Dio osoba se odselio, no oni koji su ostali u zemlji uglavnom su prihvatili ponudu. Ni ovo nije točno, jer se postupak provodio i u odnosu na potrošače koji su se odselili, a nisu uredili izmjene prebivališta u RH. prije 8 sati , Znatiželjantip je napisao: Sudovi su dosad riješili 6 % tih stečaja. Bojim se da ni ovo nije točno. Gdje ste našli ovaj podatak? Problem je što broj ovih predmeta nije fiksan, doslovno se mijenja na dnevnoj bazi kako se mijenjaju okolnosti, činjenice... Da ste napisali da ih je 6% oslobođeno obveza po pravomoćno okončanim postupcima, još nekako, ali ovako teško da je navod točan. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nikolinicaB odgovoreno: 4. svibanj 2023. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2023. Pozdrav svima, Ljubazno vas molim pomoć u vezi jednostavnog stečajnog postupka . Majka je dobila rješenje s obzirom da je dugovanje bilo do 20 000 kn te je dobila rješenje od suda da je postupak prihvaćen sa popisom dužnika između ostalog je tu bio i EOS matrix koji su otkupili davno dugovanje. U očevidniku ne postoje nikakve vidljive ovrhe te joj je račun odblokiran. Eos matrix je obaviješten po osnovi ovog rješenja ali tu kreću pozivi i maltretiranje sa njihove strane ( par mjeseci već ) da dugovanje i dalje postoji prijete ovrhama itd.... Ljubazno vas molim pomoć u vezo navedenoga ukoliko je sud izdao rješenje na kojem je navedeno da ne postoji više dugovanje, da li postoji osnova da Eos i dalje maltretira sa pozivima. Što nam je za raditi preporuka odvjetnika ? Hvala svima unaprijed na odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 4. svibanj 2023. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2023. Ako je to rješenje pravomoćno, onda ih majka treba uputiti na postojanje istoga i zamoliti da prestanu sa uznemiravanjem. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nikolinicaB odgovoreno: 4. svibanj 2023. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2023. prije 15 minuta, Borbena7 je napisao: Ako je to rješenje pravomoćno, onda ih majka treba uputiti na postojanje istoga i zamoliti da prestanu sa uznemiravanjem. Hvala na brzom odgovoru . Piše ovako Općinski građanski sud u ZG, I riješio je da se otvara jednostavni stečajni postupak.... , II zaključuje se jednostavni stečajni postupak... III oslobađa se.. Prema ovome bih i ja rekla da je pravomoćno s obzirom da je rok bio 15 dana te mi nismo dobili nikakvu obavijest da se itko žalio od vjerovnika... Hvala unaprijed na odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 4. svibanj 2023. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2023. Možete na sudu zatražiti da Vam se na to rješenje stavi kalauzula pravomoćnosti, pa ga dostavite vjerovniku sa pisanim upozorenjem da Vas prestane telefonski uznemiravati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ĐINO odgovoreno: 21. kolovoz 2023. Dijeli odgovoreno: 21. kolovoz 2023. Pozdrav ,zanima me što ako odbiješ jednostavni stečaj potrošača i gdje se to mora dostaviti .Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 21. kolovoz 2023. Dijeli odgovoreno: 21. kolovoz 2023. prije 3 sati , ĐINO je napisao: Pozdrav ,zanima me što ako odbiješ jednostavni stečaj potrošača i gdje se to mora dostaviti .Hvala Ako ste dobili poziv za očitovanje od FINA-e, onda odgovarate njima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ĐINO odgovoreno: 21. kolovoz 2023. Dijeli odgovoreno: 21. kolovoz 2023. I što ako nisi suglasan ,ide sve dalje po istom Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Keli1985 odgovoreno: 21. kolovoz 2023. Dijeli odgovoreno: 21. kolovoz 2023. Poštovani, otac je dobio poziv za dostavu očitovanja za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača, te imam nekoliko pitanja na koje bih zamolila odgovor: 1. S obzirom na nema imovine, osim invalidnine koja mu sjeda na zaštićeni račun (cca. 16 EUR mjesečno), radi li kakvu razliku ako izjavi da je suglasan ili ako ne izjavi ništa, budući da se i u tom slučaju smatra suglasnim? 2. Na koji način se vrši poziv vjerovnicima da je u tijeku jednostavni stečajni postupak, isključivo putem oglasne ploče suda ili im se direktno šalje obavijest? 3. Što predstavlja izjava o predlaganju da se postupak provede i u odnosu na vjerovnike koji su povukli osnovu za plaćanje, ako više nisu ispunjeni uvjeti za provedbu postupka iz članka 79.a stavka 2. Zakona? Ovaj dio iza zareza ne razumijem točno. Također, kako nažalost ne raspolažem svim papirima i informacijama, u slučaju postojanja vjerovnika čije potraživanje iznosi više od 2.654,46 EUR (a koji je davno povukao svoj prijedlog za ovrhu, no nemam informaciju iz kojeg razloga, je li dug otpisan ili je u zastari), zanima me je li (zaokruživanjem "predlažem") postupak uopće moguće provesti i u odnosu na njega s obzirom na visinu duga? Hvala unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 22. kolovoz 2023. Dijeli odgovoreno: 22. kolovoz 2023. prije 23 sati , ĐINO je napisao: I što ako nisi suglasan ,ide sve dalje po istom Koji Vam je ovo zaključak? Ako potrošač nije suglasan sud će odbaciti prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.