Loligauze objavljeno: 22. travanj 2023. Dijeli objavljeno: 22. travanj 2023. Pozdrav Molio bih pomoc oko problema sa jamstvom za uređaj kupljen u Hrvatskoj. U poslovnici u Splitu sam kupio sat Huawei i uredno dobio jamstvo na 2 godine. Sat se nakon godine dana prestao puniti, odnesen je na mjesto prodaje gdje su oni nakon 15 dana unstanovili da je oksidiran i da to ne spada pod garanciju. Sat sam nakon toga poslao ovlastenom servisu u hr, da bi oni rekli da je sat za bugarsko trziste i da nisu u mogućnosti servisirati. Zanima me imam li kakvo pravo tuzbe. Sat je kupljen u alo alo split, poslovnica u malla. Unaprijed hvala na odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
lawbydesign odgovoreno: 29. travanj 2023. Dijeli odgovoreno: 29. travanj 2023. Pozdrav. Tužba se ne isplati, ali predlažem da se mailom javite Gospodarskoj inspekciji. Pošaljite kratak opis i fotografije i oni će najbolje zaključiti ima li osnove za potraživanje/naknadu štete/zamjenski uređaj ili popravak, odnosno prema potrebi će kontaktirati i prodavatelja. Ukoliko je oksidacija doista uzrokovana nekim vašim propustom te je jamstvo ne pokriva, eventualno rješenje može se odnositi samo na pitanje da li je sat uopće mogao biti stavljen na tržište u RH. drot13 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.