Jump to content

Elektroničke sjednice


mandor

Preporučene objave

Pozdrav!

Član sam nekih udruga i primijetio sam da se nedavno, za vrijeme korona problema, a i sad poslije tko nije do sada, pojavio trend izmjena statuta.

Specifično, da se dopuni statut odredbom da se sjednica skupštine ili izvršnog odbora može održavati "na daljinu" ili "elektroničkim putem".

Na moje pitanje "zašto je to potrebno?", odgovara se zato što to nije u statutu dopušteno, a treba nam. 

Moje iduće pitanje je "treba li biti izričito dopušteno"? U novom smo dobu, Skype postoji desetljećima. Ako se sudionici slažu da je sjednica održana, zapisničar sastavi zapisnik, ovjerovitelj zapisnika potpiše da je zapisnik ispravan (bilo da si ispiše zapisnik i to učini olovkom ili da uzme svoju pametnu osobnu iskaznicu i potpiše elektronički), zar onda nije sjednica održana? Ako u statutu piše da se "skupština sastaje" zar to isključuje Zoom, Meet, Teams ili drugi neki način online susreta? Isto se spominje javno i tajno glasanje, ali nigdje ne piše da to mora biti na papiru i naravno da se može i javno i tajno glasanje napraviti elektroničkim putem.

Postoji li neki propis zbog kojeg se ovo radi? Ili je stigla neka uputa od nekog državnog tijela da se to treba napraviti? Jer meni nitko ne zna reći zašto je to potrebnoi dodati u statut osim "jer do sada nije bilo".

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija