Jump to content

Ovrha i neodgovor na prigovor potrošača


beliazaris

Preporučene objave

Može li firma (d.o.o) zatražiti ovrhu preko javnog bilježnika premda nije u zakonskom roku odgovorila na prigovor potrošača (zbog manjkavosti usluge)? Vezano uz to, može li potrošač nekom argumentacijom odbiti ovrhu izjavom kod javnog bilježnika?

Ukoliko se potrošač zbog neodgovaranja na pritužbu potrošača, nakon pokretanja ovrhe odluči na prijavu kod inspektorata ili na medijaciju preko HGK, ima li za to neki rok?

 

Hvala Vam na odgovorima

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , beliazaris je napisao:

Može li firma (d.o.o) zatražiti ovrhu preko javnog bilježnika premda nije u zakonskom roku odgovorila na prigovor potrošača (zbog manjkavosti usluge)?

Može.

prije 5 sati , beliazaris je napisao:

Vezano uz to, može li potrošač nekom argumentacijom odbiti ovrhu izjavom kod javnog bilježnika?

Imate pravo na prigovor u odnosu na rješenje o ovrsi u roku od 8 dana.

prije 5 sati , beliazaris je napisao:

Ukoliko se potrošač zbog neodgovaranja na pritužbu potrošača, nakon pokretanja ovrhe odluči na prijavu kod inspektorata ili na medijaciju preko HGK, ima li za to neki rok?

Već ste to trebali napraviti, a sada svoje navode možete dokazivati u sudskom postupku. Pazite da Vam ne protekne rok za prigovor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, Borbena7 je napisao:

Može.

Imate pravo na prigovor u odnosu na rješenje o ovrsi u roku od 8 dana.

Već ste to trebali napraviti, a sada svoje navode možete dokazivati u sudskom postupku. Pazite da Vam ne protekne rok za prigovor.

  

prije 1 sat, Borbena7 je napisao:

Može.

Imate pravo na prigovor u odnosu na rješenje o ovrsi u roku od 8 dana.

Već ste to trebali napraviti, a sada svoje navode možete dokazivati u sudskom postupku. Pazite da Vam ne protekne rok za prigovor.

Osim samog prigovora na ovrhu, potrebno je taj prigovor potkrijepiti stavkama koje stoje u zakonu. No u nijednoj od njih ne stoji da se može prigovarati ako usluga nije izvršena ili je manjkavo izvršena?!

Prigovor potrošača je poslan pravovremeno, i to preporučeno, s povratnicom. No koji je rok za pokretanje tužbe po tom pitanju ili dojavu inspektoratu- možda 3 godine?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 14 minuta, beliazaris je napisao:

Osim samog prigovora na ovrhu, potrebno je taj prigovor potkrijepiti stavkama koje stoje u zakonu.

Potrebno ga je obrazložiti i priložiti dokaze u prilog svojih tvrdnji, a svo daljnje tumačenje je na sudu.

prije 15 minuta, beliazaris je napisao:

No u nijednoj od njih ne stoji da se može prigovarati ako usluga nije izvršena ili je manjkavo izvršena?!

Nemoguće je zakonskim opisom obuhvatiti sve situacije koje se pojavljuju u praksi. Dobro proučite čl. 50. OZ-a.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija