Jump to content

Dekanski rok

mala mare

Preporučene objave

Studentica sam 4 godine pravnog f.u mostaru ( vanredni student iz RH ). Studij je 4+1.

Do 20.9. smo imali nesluzbene informacije da ce izvanredni rokovi bit od 1.10.do 15.10. ( w.app grupa studenata-objava predstavnika).  Iz obiteljskih razloga sam letila za Ameriku i to  20.9. kad su oni promijenili rokove ( krajnji rok 30.09.) Kada sam sletila i vidjela sluzbene rokove ( koje su taj dan donjeli )poslala sam mail mogu li mi profesor ( koji mi je bez problema omogucio polaganje ispita 30.09.i koji sam polozila) i profesorica kod kojih su mi ostali ispit izac u susret tako da odgovaram ili kad se vratim (sto je uobicajena praksa, da se ispiti odgovaraju i par dana kasnije...znaci kolega odgovara i sutra 3.10., a druga profesorica je nekim kolegama dala treci rok za usmeni i to 10.10. ) ili da mi omoguce odgovaranje online. Naravno da su sa odgovorima na mail kasnili, a ta profesorica kod koje sam trebala odgovarat nekoliko dana kasnije me uputila na upravu fakulteta i da se za sva odstupanja od uobicajenog nacina polaganja obratim upravi. Ja sam se obratila upravi koja mi nije odgovorila na prvi mail u kojem sam molila da mi odobre ili naknadno pristupanje ispitu ili online odgovaranje, zatim na drugi mail ponovno nisu odgovorili gdje sam nakon toga zvala dekanat i tajnistvo i tek tad mi je prodekan za nastavu odgovorio da se ispiti odrzavaju prema utvrđenom i uobicajenom rasporedu u skladu s odlukama znanstveno nastavnog vijeca (odgovorili su na dan ispitnog roka - a ja na drugom kontinentu). Ponovno sam ih mailom zamolila da mi se u tom slucaju odobri online polaganje gdje je prodekan rekao da on za to nije nadlezan, te sam ja ponovno pitala tko je za to nadlezan da se njemu obratim ali ni taj odgovor nisam dobila.
U pravilniku o studiranju u clanku 45 stavak 11 stoji da izvanredni studenti imaju pravo na polaganje ispita u klasicnom i online obliku.