monika143 objavljeno: 28. studenog objavljeno: 28. studenog Pozdrav svima, jučer sam preko preprodajne internetske stranice ,,Stubhub'' kupila karte za koncert. Dobila sam potvrdu kako sam uspješno uzela karte te kako ih u PDF formatu mogu očekivati tek na sami dan koncerta. Koncert će se održati za sedam mjeseci. Dakle, trenutačno jedino što imam jest rješenje da su karte moje, ali ne i njih. Moje mjesto ni red također nisu navedeni. Uplata nije izvršena nego već stoji pod stavkom rezerviranja. Prilikom uplate, jedino što se od mene tražilo jesu podaci moje kartice. Uplatu sam napravila uz pomoć Erste banke te se potvrda ovog plaćanja nije tražila putem ,,George'' aplikacije. Banka mi je rekla kako rezervaciju uplate vidi i kako se vidi i nedostatak mog potpisa. Odlučila sam pokrenuti postupak storniranja i blokirala sam karticu. Trenutačno, čekam rješenje od banke. Tijekom kupnje nigdje nije bilo naznačeno kako bih trebala čekati sedam mjeseci da dobijem karte. Također, nigdje nije bilo ni naznačeno da nemam prava povrata novca. Zanima me ako netko zna može li moj postupak reklamacije proći jer je zasnovan na mojem nezadovoljstvu prema pruženoj usluzi i na tome kako uopće ne bih niti koristila uslugu da sam znala i da su mi jasno naznačeni uvjeti iste. Hvala puno na čitanju Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.