Jump to content

Pitanje vezano uz reklamaciju


Preporučene objave

objavljeno:

Pozdrav svima, 

jučer sam preko preprodajne internetske stranice ,,Stubhub'' kupila karte za koncert. Dobila sam potvrdu kako sam uspješno uzela karte te kako ih u PDF formatu mogu očekivati tek na sami dan koncerta. Koncert će se održati za sedam mjeseci. 
 
Dakle, trenutačno jedino što imam jest rješenje da su karte moje, ali ne i njih. Moje mjesto ni red također nisu navedeni.
 
Uplata nije izvršena  nego već stoji pod stavkom rezerviranja. Prilikom uplate, jedino što se od mene tražilo jesu podaci moje kartice. Uplatu sam napravila uz pomoć Erste banke te se potvrda ovog plaćanja nije tražila putem ,,George'' aplikacije. Banka mi je rekla kako rezervaciju uplate vidi i kako se vidi i nedostatak mog potpisa.
 
Odlučila sam pokrenuti postupak storniranja i blokirala sam karticu. Trenutačno, čekam rješenje od banke.
 
Tijekom kupnje nigdje nije bilo naznačeno kako bih trebala čekati sedam mjeseci da dobijem karte. Također, nigdje nije bilo ni naznačeno da nemam prava povrata  novca. 
 
Zanima me ako netko zna može li moj postupak reklamacije proći jer je zasnovan na mojem nezadovoljstvu prema pruženoj usluzi i na tome kako uopće ne bih niti koristila uslugu  da sam znala i da su mi jasno naznačeni uvjeti iste. 
 
Hvala puno na čitanju

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija