mmmmm objavljeno: 18. lipanj 2007. Dijeli objavljeno: 18. lipanj 2007. Kupio sam prije dva mjeseca novi vanbrodski motor koji ima jamstvo 36 mjeseci. Puštanje u pogon obavio je ovlašteni servis. Nakon toga, prilikom prve upotrebe došlo je do većeg kvara na motoru, koji više nije u funkciji tj. isti je neipravan. Dostavio sam motor o svom trošku u ovlašteni servis, koji se, u mojem slučaju, nalazi u sklopu tvrtke prodavatelja u kojoj sam motor i kupio. Napominjem da sam motor upotrebljavao isključivo prema uputstvu za korištenje koje sam dobio od prodavatelja. No međutim, prodavatelj odnosno servis me obavijestio da je evidentno da nisam poštivao upute, tj. da sam motor stavljao u pogon izvan vode, što u konkternom slučaju znači da je radio bez hlađenja, te da je tako došlo do oštećenja na motoru. Istina je da ja takvo što, za što sam "optužen", nisam učinio i o tome sam obavijestio servis tj. prodavatelja. Međutim, oni su uporni i žele me neargumentirano uvjeriti da je moja greška i osporavaju mi jamstvo. Motor se još uvijek nalazi u servisu i već 10-tak dana se čekaju rezervni dijelovi iz inozemstva. Kako se vrijeme mojeg godišenjeg odmora približava, a ja sam ovaj proizvod kupio za tu svrhu, bojim se da je ovo ucjena, kako bi se na mene izvršio vremenski pritisak i tako prebacilil troškovi, koje bi prema svemu navedenom u jamstvenim uvjetima trebalo riješiti datim jamstvom. Molim Vas da mi pomognete savjetom, kome da se obratim za pomoć i za zaštitu svojih potrošačkih prava. Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
notarica odgovoreno: 19. lipanj 2007. Dijeli odgovoreno: 19. lipanj 2007. Molim vas ne duplicirajte pitanja. Identična objava vam je izbrisana. Hvala. Pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.