Jump to content

prekrsajni nalog...zalba...parkiranje


anonimno

Preporučene objave

Pazite sad ovu situaciju zaustavio sam se na mjestu gdje je to zabranjeno... kad su me vidili drotovi su ladno i to bez rotacije skrenuli preko pune linije bez zmigavca i stali na parking malo dalje (nisam ni znao da tamo ima parking) te sam dobio kaznu 300kn.

 

Kako da sastavim žalbu s obzirom da sam redoviti student(zatvor) da nemam ništa svoje(ovrha) te da nemam nikakih primanja(plaćanje kazne).?

 

I da li mi u korist ide činjenica, da je prilikom moga "HVATANJA" (iako sam stajao na mjestu)policajac napravio više prometnih prekršaja od mene?

 

E, kad smo već kod tog da li je pametno potpisati prekrsajni nalog i kakvu to ulogu igra na sudu?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kako da sastavim žalbu s obzirom da sam redoviti student(zatvor) da nemam ništa svoje(ovrha) te da nemam nikakih primanja(plaćanje kazne).?

 

evo ovako: prva pomoc je ta da ulozite prigovor. morate ga predati (ili poslati preporuceno) policiji koja je izdala prek. nalog. ono sto je dobro je da se prigovor ne mora obrazlagati uopce, vi u njemu niste duzni iznositi svoju obranu. bit ce savrseno dovoljno da napisete jednu jedinu recenicu, nesto kao "ne smatram se krivim za prekrsaj koji mi se stavlja na teret i molim da me se saslusa pred prekrsajnim sudom". kaznu *ne smijete* platiti.

ovaj postupak ce staviti nalog izvan snage i provest ce se redovni postupak, a to znaci da cete imati barem 6 mjeseci da razmislite kako koncipirati vlastitu obranu pred sudom.

nije bitno sto ste potpisali nalog, vi time niste priznali krivnju vec samo potvrdili da vam je isti urucen.

policija redovno krsi prometne propise, ne znam moze li se pobijati vasa odgovornost zbog toga sto je utvrdjena na nacin da je onaj koji ju je utvrdio istodobno krsio neke druge odredbe istog zakona.