Jump to content

prenamjena pašnjaka u građevinsko zemljište KAKO?


ljubomir

Preporučene objave

Prvo da vam se zahvalim na savjetima, ali s obzirom da sam početnik u tim stvarima, molio bih da mi kažete u koju da se nadležnu ustanovu javim. moje zemljište(pašnjak) je tik do parcela koje su prodane i na njima su izgrađene kuće,dok je meni rečeno da moram navodno izvršiti prenamjenu jer mi se vodi kao pašnjak (Zakon o poljoprivrednom zemljištu). Volio bih znati samo od koje ustanove točno da krenem! Hvala vam još jednom na pomoći. :-?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako želite prenamjeniti pašnjak u građevinsko zemljište onda bi to značilo da želite nešto na tom zemljištu graditi, a da bi gradili trebali bi imati lokacijsku dozvolu ili izvod iz prostornog plana ako postoji takav prostorni dokument.

Te informacije možete dobiti u Uredu državne uprave za zaštitu okoliša, prostorno planiranje, graditeljstvo i imovinsko pravne poslove.

Tamo odite s kopijom katastarskog plana koju ćete dobiti u Državnoj upravi za katastar...dakle s k.č. i k.o. odete u zupanijski ured gdje će vam reći ukratko što možete graditi na svojoj parceli i da li vam treba lokacijska ili je dovoljan izvod iz plana.

Kad prikupite info trebali bi imati nekakav svoj program što bi htijeli izgraditi u tekstualnom dijelu i nakon toga angažirate ovlastenog arhitektu kojem bi predočili svoj projektni program i informacije za vasu parcelu koje ste dobili u prije navedenom Županij.uredu, a koji bi potom po vasem zahtjevu i programu izradio idejno rješenje-projekt za ishođenje lokacijske dozvole. Kad dobijete lokacijsku dozvolu pravomočnu, onda se prenamjenjue zemljište po istom dokumentu i u istom zupanijskom uredu....a sto je za pašnjak čista formalnost, jer pašnjak nije šuma ili neko kategorizirano plodno poljoprivredno zemljište...gdje su potrebni dodatni uvjeti....