bloondie objavljeno: 21. studeni 2007. Dijeli objavljeno: 21. studeni 2007. TREBAM SAVIJET! AKO PODUZEĆE IMA BLOKIRAN ŽIRO-RAČUN, A KUPAC IZVRŠI KRIVU UPLATU NA NJEGOV ŽIRO-RAČUN TE TRAŽI POVRAT SVOJIH SREDSTAVA ( A MI U DUHU DOBRE SURADNJE, JER SU NAM JEKO DOBAR KLIJENT KOJEG NE ŽELIMO IZGUBITI ŽELIMO RIJEŠITI TU ZBRKU), MOŽEMO LI PROVESTI VIŠESTRUKU KOMPENZACIJU GDJE BI SE TAJ IZNOS ZATVORIO S NAŠIM POTRAŽIVANJIMA? ZNAM DA KOMPENZACIJE I CEASIJE NISU DOZVOLJENE PRI BLOKADI RAČUNA ALI DALI POSTOJI NAČIN KOJI MI OMOGUĆAVA DA RSZRIJEŠIM OVU KRIVU UPLATU? TREBA NAPOMENUTI DA SE RJEŠAVANJE OVRHE NA RAČUN U BANCI NE OČEKUJU U SLIJEDEĆA 3 MJESECA Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ani2 odgovoreno: 21. studeni 2007. Dijeli odgovoreno: 21. studeni 2007. 1. Zašto pišete postove velikim slovima? Molim da pročitate pravila foruma! 2. Ako poduzeće ima blokiran račun ne možete provesti niti kompenzaciju niti cesiju. Jedino što se može napraviti je utvrđivanje uzroka pogreške. npr. ako je bankarski službenik krivo ukucao broj računa i sl. U tom slučaju uplatitelj ima pravo od banke tražit povrat sredstava sa blokiranog računa jer je grešku napravio bankarski službenik. Sve ostalo bi bilo protivno zakonu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.