Jump to content

Isporučeno tvornički neispravno vozilo-moja prava?


Natty

Preporučene objave

Kupila sam novi auto prije mjesec dana na leasing. Ispostavilo se da ima tvornički kvar, tj. auto pušta vodu u kabinu, cijela strana od vozača i stražnja klupa je vlažna. Javila sam kvar u ovlaštenom servisu, imala sam više od 200 kn troška za doći do njih, da bi mi rekli da su ustanovili kvar, al da moram doći za tjedan dana jer nemaju zamjensko vozila. Tako se ja uputim doma, potrošim 60 kn benzina i tunelarinu, da bi za 7 dana ponovo došla u servis. Javljaju mi da je problem rješen odmah drugi dan i da mogu doći po vozilo. Garantiraju mi da je problem rješen, i da se više nećemo viđati radi tog problema. Sva sretna vraćam se doma, iako mi je pao moral jer sam se teško odlučila za kupnju novog vozila preko leasinga i ne mogu vjerovat da se baš meni desi milijunti auto sa tvorničkim defektom :-( . Da bi drugi dan krenula na posao... kiša pada kao iz kabla, dođem doma, maknem tepihe i vidi čuda, opet sve pliva!?! zanima me, iako je auto kod garancijom ali sa vidnim defektom, da li imam pravo na drugo vozilo? Osjećam se prevareno, i više se niti ne veselim novom vozilu, kad je sve počelo ići nizbrdo... Mislim da takav kvar je ozbiljna stvar jer će mi sa vremenom sve otići kvragu... tepiserija... vlaga... sve to ima svoj efekt na vozilu. Molim Vas za pomoć, još nisam javila servisu, jer imam osjećaj da će mi opet slatkorječivo riješiti stvar... a ja bi najradije kontaktirala tvornicu i tražila novo-tvornički ispravan-auto.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Novo vozilo tesko da cete dobiti.U svemu najveci problem je to sto Vi niste vlasnik vozila vec samo korsnik.I da ste vozilo platili kreditom islo bi jako tesko zamjena tog vozila za novo.Vidim da ste iz podrucja Istre..mozda da promjenite servisera?Jedino sto Vam preostaje je o svemu sto Vam se dogodilo da obavjesiti ovlastenog zastupnika za vase vozilo.Puno puta pomaze jedno protesno pismo upuceno e-mailom ili telefaxom.Znaci o svemu sto Vam se dogodilo obavjesite generalnog zastupnika u RH za Vase vozilo

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zvala sam ovalaštenog zastupnika u Zg dok mi je auto bio na popravku... i tamo su mi rekli da nema druge i da će vratiti auto u prvobitno stanje. Al to nije prvobitno stanje jer je iz tvornice izašao defektan!?! Znam da ću teško dobiti drugo auto, al jednostavno se nemogu pomiriti s tim da ću platiti više od 20000 Eura za auto koji po meni nije nov, mogu ga popraviti još 100 puta u te dvije godine, a šta će biti kasnije kad više ne bude pod garancijom? Najkraju mogu samo zaključiti da je stvarno bolje kupiti rabljeno nego novo. I ono famozno "Zašto baš meni" :-o

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Rijesiti ce se....probaj promjeniti servisera.Nije to nista strasno, ako se vrata zatvaraju bez problema nije strasno.Inace oko onoga kupiti novo ili polovno osobno sam uvije za novo, ali to nije tema.A sta su rekli kada su upitala ovlastenog zastupnika, (ako se ne varam PZ Auto jer ako se ne varam radi se o Skodi Oktaviji )za zamjensko vozilo? ;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Šta je najgore nije problem u vratima niti prozoru niti filter :) niti instalacije, nego koliko sam ja razumijela fali bostik (ako se tako zove) na varu negdje ispod prednjeg kotača i baca vodu unutra, cijedi se sve od pedala do zadnje klupe.. kad bi bar bilo nešto sa vratima bila bi još i sretna ;-) , rekli su da su skinuli branik, blatobran, sicevi, tapiseriju i sve ostalo, mislim da bi me glava zaboljela da sam to vidjela... Ali eto, nije ni to dovoljno, izgleda da je robot imao loš dan kad je silikonirao auto :-P .

Još navrh svega, zahtjevala sam da mi napismeno daju bilo koju potvrdu tog kvara i evo šta su napisali (rukom na radni nalog) : " Zbog propuštanja vode u kabinu detektirano mjesto propušta na spoju dovratnog stupa i podnice na desnom dijelu. Saniran kvar i testiranjem ustanovljeno da je kvar otklonjen." Rekli su mi da je servis u Rijeci bolji nego onaj u Puli,. Ja sam ga uzela u Rijeci pošto u Puli mi nisu baš bili "uvjerlivi"

;-) . Priča se da su i bolji serviseri u Rijeci, sad--- U PZ Auto u Zagrebu su mi rekli da je auto pod garancijom i da će vratiti auto u prvobitno stanje. Kad bi bar bio neki manji kvar kao gumica u vratima ili neka sitnica ne bih ništa rekla, al ovako me glava boli na sam pomisao kakav sam to auto dobila :-x

Ne dolazi u obzir zamjena vozila.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Budući da ste vozilo kupili na leasing onda predpostavljam da prometna knjižica vozila glasi na tu leasing kuću kao i knjižica vozila, ako je tako onda je leasing kuća vam je dala na korištenje vozilo temeljem ugovora sklopljenim između njih i vas, što znači da Ugovor o prodaji vozila je sklopljen između leasing kuće i Auto kuće

Vi kao korisnik automobila niste u mogućnosti tražiti od Auto kuće koja je prodala vozilo sa tvorničkom greškom da vam isto tvornički neispravno vozilo se zamjeni sa novim ispravnom vozilom, niti ste u mogućnosti raskinuti ugovor o prodaji, jer niste ona ugovorna strana koja je ispunila svoju ugovornu obavezu i platila kupoprodajnu cijenu za to vozilo Auto kući, već je to učinla Leasng kuća koja je i vlasnik vozila a kojeg vi samo koristite.

Preporučam da potražite savjet odvjetnika koji zastupaju kod nadoknada šteta (osiguravajuća društva i drugo) a do tada vozilo ne popravljajte jer ako se sve ovo zakomplicira jer očito je da je greška vozila komlicirana i da je šteta na vozilu već učinjena posljedice će se pojaviti kasnije, bez dobrog odvjetnika imaćete velikih problema.

A ako smatrate da možete sami onda o svemu ovom pismeno obavijestite vlasnika vozila Leasing kuću jer jedino sa njima možete riješiti svoj problem i pismeno zahtijevajte da vam daju na korištenje novo ispravno vozilo uz upozorenje ako ne udovolje vašem zahtjevu u (primjerenom) roku od 30 dana da raskidate sklopljeni ugovor o leasingu i tražite povrat plaćenog osiguranja.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postupite na sljedeći način:

1.pismenim putem uputite zahtjev za otklonom kvara. Opišite cijelu situaciju i sve uputite glavnom koncesionaru u Zagreb. Napišite kontakt broj telefona. Pošaljite to preporučeno sa povratnicom!!!!

2.Sačekajte 10-tak dana, te kopiju povratnice, sa kopijom pisma iz točke 1 dostavite pismenim putem Državnom inspektoratu, sa zahtjevom da vas izvijeste o učinjenom.

 

Vjerujem da nećete doći do točke 2.

Javite ishod!!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Bok!

Imam vrlo sličan problem sa MINI-jem kupljenim kod Tomića. Auto je kupljen na leasing u travnju 2007. Bio je skup k'o vrag. Očekivali smo kvalitetu.

 

Čim je zahladilo, pojavili su se ozbiljni problemi sa kretanjem. Kad krećem, auto ili jako trokira ili se skroz ugasi. To je stvarno opasan kvar.

 

Uglavnom, ostavili smo ga u servisu gdje su zamijenili sve živo! U servisu je bio (i još je) kontinuirano 80 dana. Pismeno smo dopisom nakon 45 dana zatražili novi auto, a Tomić nam je vratio dopis da njihova diagnostika ne detektira nikakav kvar pa da je po njima ispravan i da ga podignemo.

Nismo ga podugnuli nego im je odvjetnik poslao zahtjev da dozvole da ga pregleda sudski vještak. Dali smo im rok tri dana za odgovor, od toga je prošlo već dva tjedna.

 

Moje pitanje je - ŠTO BI VI NAPRAVILI?

Možemo li ikako auto vještačiti bez da prekinemo taj niz dana koji je auto kod njih? Da li je taj niz uopće važan, jer imamo pravo na novi auto istekom 45 dana što ga nisu mogli popraviti? Mi bi ga najrađe vještačili i vozili, a paralelno na sud po novi auto... Moguće?

:-?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ŠTO BI VI NAPRAVILI?

 

 

- Dali su vam dali zamjensko vozilo na korištenje dok je vaše vozilo bilo na popravku?

- Dali ste u zahtjevu za zamjenu vozila dali primjeran rok od 30 dana da udovolje vašem zahtjevu u suprotnom da je ugovor istekom ostavljenog roka raskinut?

 

Nije bitno koliko je vozilo na popravku ako ste vi svojevoljno vozilo ostavili u servisu jer ste smatrali da servis nije valjano popravio vozilo, bitno je do kada je u kontinuitetu vozilo bilo na popravku kada su vas iz servisa obavijestili brzojavom ili pismeno da preuzmete vozilo jer je vaše vozilo dovedeno u ispravno stanje.

Ako serviser tvrdi da je vozilo ispravno onda vi morate dokazati suprotno njihovoj tvrdnji ako ste stvarno sigurni da vozilo nije ispravno, tada vam predstoji da vam odvjetnik ishodi u izvanparničnom postupku od sudu osiguranje dokaza radi utvrđivanja, u kakvom je stanju kupljeno vozilo, koji su popravci na njemu izvođeni i kakvo je sada stanje vozila u pogledu njegove ispravnosti i u pogledu njegove vrijednosti te da se zbog istog izvrši očevid u krugu Auto kuće uz sudjelovanje vještaka strojarsko prometne struke-stručnjaka za automobile, koji će po nalogu suda utvrditi njegovu ispravnost i sadašnje stanje vozila.

Da bi pokrenuli ovaj postupak kod suda morat će te predujmiti 3.000 kuna za izvođenje dokaza vještačenjem vozila, plus trošak odvjetnika pisanje prijedloga prisustvo očevidu minimalno 3.000 prema odvjetničkoj tarifi.

Solucija koju ste predložili Auto kući da vozilo pregleda sudski vještak ne obavezuje Auto kuću da pristane na vaš prijedlog(jer oni tvrde da je vozilo ispravno), jer vještak nije imenovan od strane suda, a i za vas ovo nije suviše povoljna situacija stvorit će te trošak sami sebi 2.500 kuna vještak plus trošak odvjetnika, koji trošak nećete imati od koga nadoknaditi, a nalaz i mišljenje od vještaka donesen na ovakav način nema za sud preveliki značaj jer vještačenje vozila nije provedeno po rješenju suda

Napominjem vam da morate doista biti sigurni da vozilo neće biti ispravno za vrijeme vještačenja jer u suprotnom nećete imati nikakav dokaz za Auto kuću da su vas lagali a ni za sud u slučaju spora. Sav gore navedeni trošak snosit će te sami, Auto kuća će vam još naplatiti ležarinu za svo vrijeme od kad su vas obavijestili da je vozilo popravljeno i da ste ga dužni preuzeti (cca 40 kuna po danu).

Još jednom sa odvjetnikom o svemu raspravite i dogovorite kako dalje.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru!

 

Dali su nam zamjensko vozilo, prvo na dva tjedna jedno koje je imalo isti kvar pa smo ga zato vratili, a onda jedno ispravno ali sa ljetnim gumama - s obzirom na to da je to BMW a vani je bilo sve zaleđeno, nismo ga uopće mogli koristiti.. Ubrzo su ga zatražili natrag, pa smo ga vratili.

 

Odvjetnik nam je savjetovao istu proceduru kao vi, samo što kaže da slobodno možemo odmah podići auto uz to da Tomiću odmah slijedeći dan pismeno pošaljemo dopis da smo nakon preuzimanja primjetili da kvar još nije otklonjen.

 

Neslužbeno smo u servisu saznali da isti problem imaju sve BMW jedinice s motorom 116 na području bivše Juge, Turske i Rusije, i da BMW to ne zna otkloniti niti softverski niti mehanički.. Što se MINIja tiče, ovih dana su zaprimili još jedan s istim problemom...

 

Auto plaćamo i potreban nam je, ali ćemo pokrenuti proceduru. Jedino nisam sigurna protiv koga - Tomića ili Leasinga.. I što možemo dobiti? Leasing rata je tako visoka da nam se ne isplati raskidati ugovor s Leasingom, čak ni ako nam vrate polog. Jeftinije bi nam bilo da smo vozili rent-a-car.

A nisam baš sigurna da ćemo od Tomića sudskim putem uspjeti dobiti novi auto.

 

U svakom slučaju, hvala lijepo na pomoći!!!

:-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 godina kasnije...

Pozdrav, vidim da je neko imao slican problem kao i ja pa vam se obracam s molbom za savjet. Kupila sam novo auto za gotovinu kod ovlastenog distrubutera. Medjutim, nakon mjesec dana sam primjetila nakon pranja auta da na zadnja vrata curi voda u unutrasnjost auta. Obavjestila sam o tome prodavca medutim rekli su mi da sacekam da krenu kise padati. Nakon prve kise, zadnje sjediste auta je bilo mokro. Tad sam ostavila auto kod prodavca jer imaju i ovlasteni servis da zamjene gumu na vratima. To su i uradili. Medjutim, opet je nakon kise bilo isto stanje. Mokro. Odlazim ponovno kod njih i zalim se. Kupila sam novo auto, a ne polovno. Zelim da mi daju novo auto jer su mi prodali neispravno. Oni kazu da mi mogu samo popraviti moje, a novo ne mogu dobiti. Zelim da ih tuzim, recite mi imam li osnova? Nismo potpisali kupoprodajni ugovor. Imam samo racun i garanciju 4 godine. I imam racun za gumu na vratima koju su zamijenili i gdje u napomeni stoji da se kupac zalio da voda curi u auto i da su u servisu utvrdili da sam u pravu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija