Jump to content

GPP u Osijeku i Zagrebu


anonimno

Preporučene objave

:-( Prosjek polaganja gpp a u Osijeku je godinu dana, isti profesor je i u Zagrebu. mnogi su se prebacili u Ri. i u St. i položili uglavnom iz prve. S obzirom da je literatura ista u čemu je štos.. Imali netko iskustava sa tim prebacivanjima u R.i S.?

Meni je to zadnji ispit već godinu dana...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • Odgovora 255
  • Tema pokrenuta
  • Zadnji odgovor

najviše su sudjelovali

Dragi kolega, bio sam student zagreb.pravnog faksa, neke ispite sam dosta padao i prebacio se u Osijek misleći da je lakše, ali grdno sam se prevario.. e onda sam otišao u Split i trg.ugov.pr., pravo društava, gpp, gp, i neki izborni dao u četiri mjeseca. Za nepovjerovati! i svi ostali isto.. Splitskom faksu treba ukinuti status sedmog stupnja. Idi tamo i gotov si... trži posao... živio!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

Istiina je da je GPP jednako težak u Zg i Os te da mnoštvo studenata odustane od polaganja tog ispita u Os te odlaze masovno u Rijeku polagati isti(gdje postoji POSEBAN rok za osječke studente). Ja sam taj ispit položila iz 1. puta nakon puno mjeseci teškog učenja i sad mi je bed gledati kako neki odlaze u Ri to polagati jer se ne smatram ništa pametnijom od njih da sam ja to položila u Os a da netko to ne može...samo da sam ulupala onda bezveze vrijeme i živce...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama