Jump to content

Bolonja


anonimno

Preporučene objave

Evo ovako, zanimaju me dvije stvari ...

Upisan sam kao redovni student akad.god. 2004/2005pravni fakultet, ali kako stvari stoje pasti cu godinu jer nisam polozio dovoljan broj ispita za uvjet pa me zanima dali ako padnem s obzirom na uvodjenje bolonjskog procesa ja nastavljam po starome sistemu i polazem ispite koje nisam polozio kako je to bivalo dosada ili moram po novome sistemu(bolonjskome) znaci sve opet ispocetka s novim predmetima a izmedju ostaloga i pet godina studiranja koliko po bolonji traje studij prava?????????!!!!!!!!!!

I zanima me ako bi mi netko mogao objasniti pojam parcijale????!

Molim vas pomozite

Hvala unaprijed

 

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Tzv. parcijala je ukinuta prije nekoliko godina. Pojavljuje se jos na nekim fakultetima pod raznim nazivima mada nema neke podloge za to.

 

Sto se tice vaseg pitanja, niste prvi koji se muci istim problemom. Program po kojem ste upisali studij mozete dovrsiti do kraja, to je vase pravo. Naravno, fakultetu to stvara problem jer ako padate prvu godinu (a oni ce vjerojatno planirati nastavu samo za novu generaciju), drugu cete godinu upisivati u istoj ak.god kao i bolonjska generacija, sto znaci da bi u drugoj godini studija morali imati dva paralelna programa nastave, jedan za novu generaciju, a drugi za studente koji studiraju po starom programu a izgubili su neku godinu.

 

Previse to kosta i nema nikad dovoljno nastavnika za to. Rjesenja? Razna. Sasvim mi je jasno sto govori propis, ali buduci da vidim kuda ide prasa, cini mi se da ce neki fakulteti pucati na "atraktivnost" i razvikanost bolonje pa ce ponuditi studentima na potpis suglasnost za prelazak na novi sustav (elegantno) i nastavljaju po novom programu a neki ce jednostavno zbog nedovoljnog broja studenata preskakati nastavu (problematicno). Nacelno bi morali omoguciti da nastavite po programu koji ste upisali.