novinarka objavljeno: 2. studeni 2008. Dijeli objavljeno: 2. studeni 2008. Ovako, ja sam izvanredna studentica Fakulteta Političkih Znanosti. Moj Fakultet je 18.09 ove godine objavio odredbu kojom izvanredni student gubi pravo studiranja ukoliko u tri godine ne položi neki ispit. Mi do 18.09 to nismo znali. U 6 mj su vrijedili drugi uvjeti, i o tom pravilu nije bilo niti riječi. Mi smo se redovito informirali o uvjetima upisa u narednu godinu, i kao što napisah, o tome nismo bili obaviješteni. Problem je u tome što se naš Fakultet izvlači na Statut u kojem se to pravilo ne nalazi. Mi smo se konzultirali sa pravnicima, i oni su nam rekli da se ta odredba ne nalazi u Statutu. Na koji se članak oni pozivaju, mi ni danas još ne znamo. Na Fakultetu su nam rekli da nas ima 50-ak, i da se moramo obratiti višoj instanci - Sveučilištu ili Ministarstvu, da odluka nije na njima. Na Sveučilištu ista stvar, mi smo u pravu, ali to nam je rečeno samo usmenim putem, nemamo nikakav dokument koji to i potvrđuje. Isti slučaj i sa Ministarstvom. Na kraju saznamo, da je odluka bila cijelo vrijeme na Fakultetu. Mi smo Fakultetu predali dvije grupne molbe. Obje su odbijene, samo usmeno, i to preko Studentskih predstavnika. U petak smo se obratili HHO-u, i oni su nam rekli da je Fakultet prekršio naša prava što nas na vrijeme nije obavijestio, dakle, na početku godine, i što nam pismeno nije odgovorio na molbu, zašto je odbijena i na koji članak se naš Fakultet poziva. Imamo i njih na našoj strani. U ponedjeljak, idemo još jednom na sastanak sa Dekanom i prodekanom zatražiti dokument u kojem piše da mi više nismo studenti tog Fakulteta, i zbog kojeg članka su oni nas izbacili sa Fakulteta tako da možemo u javnost. U medije sigurno idemo, predugo smo čekali, htjeli smo to riješiti mirnim putem, bez cirkusa. Čekali smo sjednicu Fakultetskog vijeća, koja je bila 30.10. Mi smo bili zadnja točka na njihovom rasporedu, 13-ta. U roku od par minuta, oni su odlučili da mi više nismo studenti tog Fa