Jump to content

alimentacija - 2kn!!!


bcde

Preporučene objave

Redovan sam student. Otac mi nikad nije plaćao alimentaciju. Protiv njega je mama (zapravo postupak vodi državno odvjetništvo) podignula kaznenu prijavu 2007 na temelju presude o alimentaciji još iz 1988. u toj presudi iznos alimentacije je bio 100 000 dinara, sutkinja je rekla da je drž. odvjetništvo to preračunalo u današnju vrijednost i da iznosi 2kn. Rekla nam je da podnesemo zahtjev na izmjenu iznosa presude, tako nekako... No, odvjetnik je reako da ne možemo učiniti to, već da mogu samo podignuti zahtjev da se alimentacija plaća i za vrijeme mog studiranja.

 

Koji zahtjev zapravo trebamo podnijeti? I da li je istina da je moguće da će za 18g neplaćanja alimentacije moj otac platiti samo 400 kn?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

citat "sutkinja je rekla da je drž. odvjetništvo to preračunalo u današnju vrijednost i da iznosi 2kn."

 

Revalorizaciju vrijednosti iznosa one valute u danasnju kunu, rade financijski vjestaci. Trebate traziti od sutkinje da zatrazi takvo preracunavanje od strucne osobe.

 

Ne znam da u drzavnom odvjetnistvu rade finacijasi, a ako su bas svi imali dvojke iz matematike u osnovnoj skoli (ukljucujuci i vasu sutkinju) pa valjda imaju malo logike da zakljuce da niti u ta "davna" doba iznos alimentacije nije mogao biti u vrijednosti malene vrecice sa samo par bombona!

 

Reagirajte!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kako konkretno trebam reagirati?

Podnijeti zahtjev na izmjenu presude? ( tako nešto je sutkinja( neslužbeno) tražil od nas?

Podnijeti zahtjev za alimentaciju za studente? (što odvjetnik govori da je jedino moguće)

Ili na idućem ročištu tražiti da financijski vještaci utvrde današnju vrijednost onadašnje presude?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Na sva tri pitanja "Da".

Jer, sutkinja trazi preinaku tuzbenog zahtjeva