Jump to content

komunalna naknada - podstanar


Sssandra

Preporučene objave

Trebala bih pomoć...

 

Ja sam studentica i podstanarka sam zajedno s još 3 cure.

Prije kojih 2 tjedna gazda, vlasnik stana, donio nam je opomenu jer nismo platile račune za komunalnu naknadu i naknadu za uređenje voda. A nismo platile jer nismo dobile nikakve uplatnice na adresu kao što dobivamo ostale račune koje uredno plaćamo. On je to platio jer mi tada nismo imale novce, ali sad nas naravno traži da mu to vratimo.

 

Mene zanima da li je to uopće na nama za platiti ili je to možda ipak obaveza stanodavca, vlasnika stana.

Molim vas za pomoć.

Ukoliko je to obaveza stanodavca, trebala bih i neki dokaz, da nas poštedim svađe.

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

To je obveza korisnika prostora, a to ste Vi.

 

Nepošteno je od Vašeg gazde što Vam nije ranije ukazao na taj trošak ili se niste dobro razumjeli.

 

Sa mojim podstanarima sam ugovorio da komunalnu naknadu, troškove odvoza kućanskog otpada i sl. mi plaćaju zajedno sa računom za struju.

 

Od mjesečnih troškova obveza najmodavca je samo troškak održavanja i porez na najam. Sve ostalo pada na teret najmoprimca.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Obveza pada na vlasnika stana i on je dužan platiti. Ukoliko postoji ugovor o najmu stana između najmodavca i najmoprimca i ukoliko je u njemu obvezno definirano da troškove komunalne naknade plaća najmoprimac, obveza komunalne naknade se prenosi na korisnike. Temelj za plaćanje je Rješenje o obvezi komunalne naknade i bitno je na koga ono glasi, jer je i taj obveznik. Uplatnice on može uvaliti kome god hoće.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Znam da nije u tjeku rasprava o ovom, ali nek slijedeće ostane zapisano:

 

Pod najamninu se može uračunavati sve i svašta. I hrana i struja i masaža, možda domaćica i zaštitar, pa i komunalna naknada.