Jump to content

Hitno , uhvaćen na mopedu na svojoj zemlji


Ja-okrivljeni

Preporučene objave

Molim Vas za savjet , pokušati ću opisati cijeli slučaj:

Dakle:

U jednom selu , Bogu iza nogu na svojoj zemlji udaljenoj 100tinjak metara od državne ceste vozio sam moped "Tomos" koji nije osiguran niti reg-an.

Policajac je prošao tom cestom , te kad me je uočio , vratio se , došao do moga imanja te me prstom zvao da dođem k njemu na rub svog imanja.

Prvo me ispitivao o krivolovu u tom području , međutim kad mu nisam mogao dati nikakve informacije počeo on mene da pila o mopedu.

U to vrijeme moped sam nedavno kupio , te je on provjeravao šasiju da nije ukraden.

Kad se ispostavilo da nije , reka je de će me kazniti samo za kacigu.

Molio , kumio , ne pomaže.

Kad , za par dana dođe čestitka:

"Okrivljeni --- bla , bla , kriv je što je dana -- u -- u Bogu iza nogu bb upravljao mopedom Tomos koji nije bio registriran , te nije sklopio ugovor o obveznom osiguranju , kazna 6000 kn.

prekršaji:

čl. 241 st. 9 zakona o sig prometa na cestama

čl. 65 st. 1 zakona o osiguranjima u prometu

Herc failure.

 

Pisao prigovor i danas mi dođe poziv na saslušanje.

Mjesec prije zastare.

Student sam , nezaposlen , nikad kažnjavan , prvi put na sudu , pomagajte.

Pitanje: U nalogu piše da sam dakle Bogu iza nogu bb upravljao mopedom , a Bogu iza nogu bb je moja zemlja.

Dali je ovo opravdan prekršajni nalog ili ovo sve pada u vodu dokumentom kojim ću dokazati vlasništvo gdje se cijela radnja odvila?

I dali policija uopće može zvati nekoga pomicanjem kažiprsta?

 

Hvala Vam puno

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako je tvoja zemlja udaljena 100-tinjak metara od državne ceste, pretpostavljam, pošto ne navodiš a bitno je, da si nekakvom cestom morao doći do svoje zemlje i da je to nekakav poljski put. U ZSPC-u postoji pojam "nerazvrstana cesta" a definicija glasi da je to površina koja se koristi za promet po bilo kojoj osnovi i koja je dostupna većem broju raznih korisnika(seoski,poljski i šumski putovi...).Isto tako postoji mogućnost da te je policajac vidio dok si silazio s te državne ceste i išao prema zemlji. Ukratko, bit je u tome da si upravljao mopedom na cesti pa bila to i zemljana cesta, što je dovoljno da se ostvare obilježja prekršaja.

Što se tiče pozivanja prstom, možda nije lijepo za vidjet, ali nije ni protupravno i ne treba se pozivati na takve stvari kao što su prst ili "nije imao kapu na glavi" i sl. a u svrhu oslobađanja odgovornosti, jer to može samo proizvesti kontraefekat.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Dali to onda znači da policajac može kazniti i sve neregistrirane traktore koji rade na svojoj oranici tako da im dođe na pol oranice i kazni ih a morali su doći do svoje oranice nekakvim poljskim ili drugim putem?

ima još puno sličnih "obilježja prekršaja" , da ih sada ne nabrajam.

 

Uglavnom , malo sam čitao ZSPC i nigdje se ne spominje kažnjavanje na privatnom vlasništvu.

A na moju zemlju sam morao nekako doći , i to državnom cestom , a tko mu je kriv što me nije vidio tada , u biti mogao sam moped i dovući autom ili sl. i voziti se po svojoj zemlji.

 

I da me vidio na glavnoj cesti , tko mu je kriv što me na istoj nije zaustavio.

Na prekršajnom nalogu lijepo piše dana __ u __ sati u

bogu iza nogu na kućnom broju __ upravljao mopedom.

 

Niti piše da sam predhodno istim upravljao nekom državnom cestom ili poljskim putem , niti da me policajac uočio kako se vozim nekom državnom cestom.

Pitanje: Dobio sam samo prekršajni nalog u kojem piše da sam kriv koji je pokrenut na temelju zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka.

Dali se taj zahtjev na temelju kojeg je pokrenut prekršajni nalog može zatražiti u nadležnoj policijskoj postaji?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

polako polako

 

 

nije vazno kakva je cesta zemlja ili asfalt,

nije vazno niti koliko je moped bio udaljen od drzavne ceste,

vazno je samo da li je cesta upisana u zemljistne knjige ili nije.

 

nedavno smo imali slicnu raspravu oko nepropisnog parkiranja u dvoristu i digla se velika rasprava.

 

citirati cu najpametniji tamo dani savjet

 

ljutko je napisao:

ja bih ovako ucinio

 

1. prvo bih saznao katastarsku cesticu dvorista - za zg koristiti link https://e-uprava.apis-it.hr/katweb/servlet/UlicaUpitLista

 

2. nakon toga bih otisao na stranicu http://e-izvadak.pravosudje.hr/mpweb/jsp/menu/menusud.jsp i potrazio svoj zk. ulozak

 

3. ukoliko u teretovnici imate nesto kao sto pise u mojoj

 

C

Teretovnica

"SLUŽNOST"

Uknjižuje se pravo služnosti kolnog i pješačkog prolaza i provoza svim vanjskim i unutrašnjim prometnim komunikacijama preko čk.br. xxxx u korist svakodobnih vlasnika čk.br. xxx upisane u zk.ul. xxx te čk.br. xxx i xxxx upisane u zk.ul. xxx iste ko.

 

onda ste u banani :kavica:

 

 

cijelu raspravu vidi na http://www.legalis.hr/modules/newbb/reply.php?forum=29&topic_id=503324331&viewmode=flat&order=ASC&start=0&quotedac=1&post_id=157146

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

To mjesto koje piše na prekršajnom nalogu je mjesto uočavanja prekršaja i to je neka ajmo reći točka na cesti na kojoj je on uočio da voziš moped, i to mjesto sigurno nije zemlja na kojoj si se nalazio u trenutku njegova dolaska jer poljoprivredna površina ne može biti mjesto prometnog prekršaja. Jedan od načina utvrđivanja prekršaja policijskog službenika je i neposrednim zapažanjem što znači da te je mogao vidjeti ili na toj državnoj cesti ili na poljskom putu a nakon toga doći na tvoje imanje i upisati podatke. Na koji način je on odredio to mjesto uočavanja prekršaja, možeš saznati na samo jedan način, a to je da tražiš suočenje sa istim.

Zahtjev koji spominješ se može tražiti ali se ne može dobiti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala Vam na savjetima...

 

Evo provjerio sam prema e-pravosuđu moja k.č. nema nikakav teret , sve je čisto.

 

Da još malo objasnim slučaj.

Dakle ja sam se cijelo vrijeme nalazio na svojoj zemlji , a uz moju zemlju nalazi se poljski put.

Kad me policajac pozvao k sebi ja sam i dalje bio na svojoj zemlji a on je bio na samoj granici moje zemlje i poljskog puta.

Provjerio sam i k.č. tog puta.

oznaka zemljišta: poljski put

vlastovnica: NEKRETNINE U OPĆOJ UPOTREBI

tereta nema.

 

Dali je to banana i dali mi se loše piše???

 

Ima li kakva rupa u zakonu , ili neki način da to najbezbolnije riješim , jer 6000 kuna je nemoguća misija za sada.

Što me čeka u najgorem slučaju???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nisam 100% siguran da me nije vidio , a tome se radi , jer se pojavio niotkuda.

Pošto je on bio sam , biti će moja riječ protiv njegove.

A ja imam još jednog svjedoka.

Ako se držim svoje priče da sam se samo vozio po svojoj k.č. kakve su mi šanse??

 

E još jedno pitanje , u najgorem slučaju ako me i proglase krivim , dali mi to ulazi u dosje?

 

Iskreno , nemam nikakvog znanja o pravu i propisima ,

ali kako se kaže , tko pita ne skita.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zakon o sigurnosti prometa na cestama ne ulazi u pitanje vlasništva ceste (osim u jednom slučaju koji nije predmet ove teme).

 

Uopće nije bitno da li ste se nalazili svojom k.č. ili tuđom, već je bitno da li ste se nalazili svima dostupnom cestom ili na nekom drugom terenu.

 

Ukoliko makadamska/zemljana prilazna cesta do polja je dostupna svima - radi se o nerazvrstanoj cesti.

 

Ukoliko Vas proglase krivim za prekršaj 3 godine nakon plaćanja, prekršaj će se voditi u Vašoj prekršajnoj evidenciji, nakon čega nastupa rehabilitacija.

 

Tražite od suda da Vam umanji kaznu. Sud ima ovlast sa 6.000 je umanjiti na 4.000 kuna.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

sve je tu čisto i nema nikakvih privatnih posjeda i ostala naklapanja... one spike kako ništa nisi imao saznanja o nezakonitom lovu pa je to možda jedan od razloga kažnjavanja je totalna bedastoća.... sve u svemu prekršaj je uočen i utvrđen od strane policajaca i tu nema ništa sporno... jedino što te podržavam u tome što definitivno treba postupati prema svima stoga tako treba sankcionirati i vozače poljoprivrednih stojeva koji nisu uredno registrirani,tehnički pregledani i nemaju obvezno osiguranje.... tu spadaju traktori,kombajni,razni radni strojevi i sve ostalo što prometuje u prometu bez obzira o kojoj vrsti ceste se to radilo svi pred Zakonom moraju biti isti..... nadam se ako ti je prvi prekršaj da te kao studenta oslobode novčane kazne i daju ti neki dobrotvorni rad.... :palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako ste ikada bili na aerodromu sigurno ste primjetili da autobus NEMA tablice jednako kao sto nemaju tablice niti sva ostala pomocna vozila.

 

vozilo koje se krece na zemljistu koje nema upisan bilo kakav oblik JAVNOG puta NE MORA BITI REGISTRIRANO!

 

ako se zelite sami uvjeriti otidjite do aerodroma ili nazovite 92 i prijavite da ste vidjeli autobus na aerodromu bez tablica:-P

 

 

 

da li vas je policajac vidio ili nije, nemam pojma

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ljutko je napisao:

ako ste ikada bili na aerodromu sigurno ste primjetili da autobus NEMA tablice jednako kao sto nemaju tablice niti sva ostala pomocna vozila.

 

vozilo koje se krece na zemljistu koje nema upisan bilo kakav oblik JAVNOG puta NE MORA BITI REGISTRIRANO!

 

ako se zelite sami uvjeriti otidjite do aerodroma ili nazovite 92 i prijavite da ste vidjeli autobus na aerodromu bez tablica:-P

 

 

 

da li vas je policajac vidio ili nije, nemam pojma

 

Aerodrom nije javna cesta ili prostor namijenjen i dostupan svima za prometovanje te s toga i aerodromska vozila ne moraju biti registrirana sve dok ne izađu na javnu cestu. Vozila koja se kreću na zemljištu...ne moraju biti registrirana sve dok ne izađu na cestu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

DeniD je napisao:

 

Aerodrom nije javna cesta ili prostor namijenjen i dostupan svima za prometovanje te s toga i aerodromska vozila ne moraju biti registrirana sve dok ne izađu na javnu cestu. Vozila koja se kreću na zemljištu...ne moraju biti registrirana sve dok ne izađu na cestu.

 

:misli: pa ja to upravo tvrdim od pocetka ove teme!

zar nisam bio jasan :-?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

deltacro je napisao:

... jedino što te podržavam u tome što definitivno treba postupati prema svima stoga tako treba sankcionirati i vozače poljoprivrednih stojeva koji nisu uredno registrirani,tehnički pregledani i nemaju obvezno osiguranje.... tu spadaju traktori,kombajni,razni radni strojevi i sve ostalo što prometuje u prometu bez obzira o kojoj vrsti ceste se to radilo svi pred Zakonom moraju biti isti....

 

Dobar dio nas je u mladosti vozio neregistrirane mopede. I svi znamo da to u pravilu nije bilo iz potrebe, nego radi mladenačkog junačenja i gluposti...

Poljoprivredni strojevi koji nisu registrirani u pravilu i ne voze po prometnicama, nego tu i tamo pređu nerazvrstanu prometnicu do druge njive, i to ne iz zafrkancije, nego potrebe.

Registracija za te strojeve je relativno jeftina, pa oni koji često i puno voze po prometnicama najčešće ih i registriraju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kad smo do traktora stigli, da i ja kazem koju :-D

 

traktor upce nije bezopasan stroj i seljaci se precesto ponasaju kranje neozbiljno prema njemu.

ne postoje statistike, ili barem meni nisu dostupne, ali svake godine veliki broj seljaka strada na traktoru.

 

prevrtanje traktora (u goricama) redovito zavrsava smrcu ili prijelomom kraljeznice.

ZSPC ne regulira tko smije ili ne smije voziti traktor po njivi kao sto niti nema zakonske obaveze da osoba koja ore njivu bude osposobljenja za rukovanje.

 

u prometu, na prometnici, precesto vidimo staricu ili dijete kako se veselo voze na blatobranu zadnjeg kotaca. koliko je od njih palo tesko cemo saznati kao sto cemo tesko saznati koliko je policija traktorista kaznila zbog takvog prekrsaja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ljutko je napisao:

.....traktor upce nije bezopasan stroj i seljaci se precesto ponasaju kranje neozbiljno prema njemu.

ne postoje statistike, ili barem meni nisu dostupne, ali svake godine veliki broj seljaka strada na traktoru....

 

Istina.

Ali daleko najviše nesreća događa se u rukovanju malim motokultivatorima, a zatim kombajnima, pogotovo uzmemo li u obzir broj sati korištenja i broj nesreća.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ZAKON

O SIGURNOSTI PROMETA NA CESTAMA

Članak 2.

(1) Pojedini izrazi u smislu ovoga Zakona imaju sljedeća značenja:

84) ... Nije prometna nesreća kada je radno vozilo, radni stroj, motokultivator, traktor ili zaprežno vozilo, krećući se po nerazvrstanoj cesti ili pri obavljanju radova u pokretu, sletjelo s nerazvrstane ceste ili se prevrnulo ili udarilo u neku prirodnu prepreku, a pritom ne sudjeluje drugo vozilo ili pješak i kada tim događajem drugoj osobi nije prouzročena šteta,

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

postoji tu još jedno pitanje:

-dali si se ti u trenutku kada te je on primjetio vozio ili je motor bio ugašen odnosno ti si stajao, zašto to kažem pa upravo iz razloga što ti možeš sjesti na nečiji motor i sjediti i dođe policajac i zatraži te vozačku a ti nemaš nikakve veze sa motorom

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija