mek15 objavljeno: 11. travanj 2009. Dijeli objavljeno: 11. travanj 2009. Prilikom prezentacijske prodaje proizvoda sklopio sam ugovor o kupnji proizvoda putem potrošačkog kredita preko prodavateljeve banke.Na zahtjev prodavatelja podnio sam i BON1 i BON2 tvrtke u kojoj sam zaposlen.Nakon par dana na kućnu adresu mi je stigao i proizvod kojeg sam raspakirao tek nakon nekoliko sati i tada sam uočio oštečenje proizvoda.Slijedeči dan sam telefonski obavijestio prodavatelja (poslao sam i e-mail kojeg nisu zaprimili)i obečali su poslati zamjenski dio.Tjedan dana kasnije obavještavaju me da mi njihova banka ne želi odobriti kredit.Zamjenski dio i nakon 3 tjedna nisam dobio.Zbog takve ne poslovnosti želim raskinuti ugovor međutim prodavatelj mi ne želi to omogučiti te me pokušava primorati na kupnju proizvoda putem čekova ili slanjem uplatnicam molim Vas kako da ostvarim svoja prava na raskid ugovora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ude odgovoreno: 22. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 22. travanj 2009. Poštovani ! Iz iznijetog da se zaključiti da prodavatelj nije ispunio svoju ugovornu obvezu . Vi imate pravo i dužnost da pismenim putem zatražite od prodavatelja , ispunjenje ugovora u naknadnom roku od 15 dana te ukoliko prodavatelj propusti i taj naknadni rok tada ćete smatrati da je protekom tog naknadnog roka ugovor raskinut. član 360 Zakona o obveznim odnosima . Pozdrav ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.