Jump to content

suvlasništvo


Sparkly

Preporučene objave

Obiteljska kuća je u suvlasništvu između mog brata i mene.

2/3 kuće je u mom vlasništvu, njemu pripada 1/3, otprilike 20 kvadrata.

Ne želi mi prodati svoj dio, ne želi kupiti moj i ne želi da prodamo cijelu kuću.

Zanima me koja imam prava? Njegov dio kuće nije etažiran ni na koji način ograđen ni ništa, dal postoji mogućnost da ga na neki način ogradim ili on ima jednak pristup cijeloj kući kao i ja?

Postoji li mogućnost da mu odredim kojih je 20 kvadrata njegovo?

Vjerovatno je pitanje glupo oblikovano, ali ne znam drugačije, totalni sam laik i nemam o pravu dvi čiste, unapred se ispričavam i zahvaljujem na pomoći!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani !

Vi imate pravo trežiti diobu kuće ako je moguća fizička dioba,i slobodno raspolagati svojim dijelom .Ako nije moguća fizička dioba

Vi imate pravo tražiti prodaju kuće i diobu plaćenog iznosa .

 

Tražite od Vašeg brata da da svoj prijedlog kako bi riješili na ljudski način sadašnje stanje koje Vas ne zadovoljava.

 

U slučaju ne slaganja problem ćete morati rješiti sudskim putem koji je skuplji i dugotrajniji .

 

Pozdrav ! :kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani !

Vi imate pravo trežiti diobu kuće ako je moguća fizička dioba,i slobodno raspolagati svojim dijelom .Ako nije moguća fizička dioba

Vi imate pravo tražiti prodaju kuće i diobu plaćenog iznosa .

 

Tražite od Vašeg brata da da svoj prijedlog kako bi riješili na ljudski način sadašnje stanje koje Vas ne zadovoljava.

 

U slučaju ne slaganja problem ćete morati rješiti sudskim putem koji je skuplji i dugotrajniji .

 

Pozdrav ! :kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama