brrm objavljeno: 22. travanj 2009. Dijeli objavljeno: 22. travanj 2009. Suprug je vlasnik obrta, autoprijevoznik. Zanima nas što sve možemo staviti pod troškove poslovanja? Točnije rečeno, zanima nas da li možemo uzeti npr. papir za printer (jer kod kuće printam izvode, račune,..) na R1, radne cipele, sitnice koje svakodnevno njemu trebaju a knjigovođa nam ih ne prihvaća ko trošak. Je li to u redu? K tome, suprug putuje osobnim automobilom na teren, tamo je na stanu kroz tjedan, plaća podstanarstvo, hranu i režije a to nikako ne možemo prikazati ko trošak, ustvari mi neznamo kako to prikazati, a knjigovođa nam ne izlazi ususret, pa razmišljamo da ga promijenimo. Da li nam ko može pomoći? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.