Jump to content

Kazna za alkohol


Goco

Preporučene objave

Pozdrav svima!

 

U petak sam nacinio pogresku, pijan sam vozio auto. zaustavila me policija i napuhao sam 1.76 i sa odbitkom tolerancije 1.66.

Sad me zanima, kakva me kazna slijedi, tj znam da je cifra 5000-15000 kn kazna, ali na koliko ide vozacka? I kakva je procedura ako bih mogao za to dobiti drustveno korisni rad, koliko je to dana? Po zanimanju sam student, nezaposlen...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Možeš dobiti i manju novčanu kaznu tj, najmanje 3000- 4000 kn, ali vozačka ide najmanje na 6mj. (osobno iskustvo) :-D

 

Sudac kaznu može preinačiti u zatvorsku ili društveno koristan rad pošto si student.

 

Čekaj poziv suda, iskreno se pokaj, više to nećeš činiti itd. (to suci vole).

 

 

:namiguje:

 

btw: još te čeka liječnički pregled pošto si prepuhao 1.5 promila.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Evo prije 2 dana sam dobio prekrsajni nalog od suda za kaznu. Dobio sam 5000 kn kazne, 6 mj bez vozacke i 80 kn za alkotest.

Oslobođen sam placanja sudskih troskova jer sam student, tj pise da ce se troskovi platit iz buđeta suda.

 

Imam par pitanja pa bih molio za pomoc ako moze.

 

1. pise mi da sam temeljem clanka 33. st. 10. PZ-a duzan platiti kaznu u roku od 30 dana u cijelosti ili dijelomicno. E sad, sto znaci to sad dijelomicno, da mogu sad dio uplatiti i poslije ostatak ili moram sudu poslat prigvor ako mogu dobit na rate?

 

2. Nigdje mi se ne spominje broj bodova koje cu dobit, kakav je postupak u vezi toga?

 

3. Osim prekrsajnog naloga, da li cu jos stogod dobit od suda?

 

4. Od kad mi pocinje zabrana voznje? Odkad sam podignuo prekrsajni nalog ili?

 

Uglavnom, ako mi moze netko malo objasnit sto me ceka jos, planiram poslati prigovor ako bih mogao dobiti na rate i ako mogu dobit neko ublazivanje kazne jer sam student, nezaposlen...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama