Jump to content

Molim savjet - pravo djeteta da izabere s kime zeli zivjeti


manuela-zg

Preporučene objave

Molim za savjet. Potpuni sam laik sto se tice prava i zanima me koje su mi opcije za situaciju u kojoj se nalazim.

Radi se o meni i mojoj mlađoj sestri. Prije 6 godina nam je preminula majka i od tada zivomo sa ocem. On se u međuvremenu oženio i ali mi se s tom ženom nismo uspijele sprijateljiti (vrlo je teška/neurotična osoba, išla je na tretmane kod psihijatra ali to nije pomoglo). Nama (meni i sestri) je zivot s njima jako stresan i moglo bi se reći nepodnošljiv. Trpimo psihičko maltretiranje i mi smo od svega iscrpljene i na rubu snaga. Moja sestra je popustila u školi jer nema prikladne uvjete za učenje, konstantno smo pod stresom, a to se pocelo manifestirati i njenim slabostima i bezvoljnošću (npr. ujutro se probudi i bude joj slabo, nema volje ustati iz kreveta niti snage otici u skolu),

Ja imam 24 godine, zaposlena sam i mogu odseliti od kuće (otac mi je vec i prijetio izbacivanjem) ali ne želim napustiti sestru. Želim da se i ona moze odseliti i živjeti samnom, jer ovo nije zdrava okolina za odrastanje. Mene zanima sto mogu uciniti po tom pitanju? Sestra je maloljetna i otac ne dopušta da ona ode samnom. Po ovome sto sam tu pročitala teško da se mogu nadati tome da mu oduzmemo skrbništvo "samo" zbog psihičkog maltretiranja. Da li postoji još neka "razina prava" koja bi mi dopustila da ona živi samnom, odnosno dala njoj pravo da izabere s kim će živjeti? Postoji li bilo što što mogu učiniti?

 

Puno hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama