Jump to content

Sportski ribolov bez dozvole


Djoko

Preporučene objave

Jucer sam ulovljen u podvodnom ribolovu puskom bez dozvole za sportski ribolov. Policija mi je privremeno oduzela pusku, masku i peraje, i rekla da ce mi sutkinja mozda vratiti predmete, a mozda i ne. Takodjer su rekli da mi mozda da samo ukor, a mozda i novcanu kaznu. U zakonu pise da je za taj prekrsaj odredjena kazna od 1000 do 5000 kn. Ja sam student i nemam nikakvih primanja.Zanimaju me 2 stvari:

 

Za koliko otprilike mogu ocekivati poziv od sutkinje, i hocu li ga uopce dobiti, ili cu dobiti samo rjesenje?

 

Ako mi dodje novcana kazna, koliko vremena imam za zaliti se? Jel pametno u zalbi pisat kako nemam primanja, i da mi je to prvi takav prekrsaj?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Počinili ste prekršaj iz čl. 31 Zakona o morskom ribarstvu za koji će te dobiti prekršajni nalog od 1.000 kuna + troškovi postupka.

 

Plaćanjem prekršajnog naloga nećete niti vidjeti sud, te će Vam se vratiti oprema, nakon čega će te moći nastaviti ribolov, ali prethodno ishodivši dozvolu.

 

Pravo na prigovor imate u roku od 8 dana.

 

Poricanjem prekršaja stječete pravo na žuran postupak - za par mjeseci stiže poziv na sud.

 

Prigovor na visinu kazne morate dokazati studentskim statusom.

 

Preporučujem Vam da napravite ovo zadnje, da u prigovoru priznate prekršaj, pokajete se, dostavite potvrdu iz studentske referade i tražite da Vam se umanji novčana kazna. Nakon ovakvog prigovora neće doći poziv na sud već samo rješenje o iznosu novčane kazne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na brzom odgovoru. Kada otprilike mogu ocekivati prekrsajni nalog?

Zanima me jos samo jedna stvar: zamjena novcane kazne dobrotvornim radom. Kada ja mogu traziti dobrotvorni rad? vec u tom prigovoru sto cu ga pisati ili nakon rjesenja o iznosu kazne koji ce stici nakon prigovora?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 tjedna kasnije...

Evo mene opet...