Jump to content

ZG PAUK i neplaćena kazna?


Blacky_1

Preporučene objave

prije cca mjesec i pol', pauk mi je "dignuo" auto, 300 kuna troškovi policije i 500 pauka.

Kaznu nisam platila još uvijek, jer sam student, sa nikakvim prihodima, i u lošoj financijskoj situaciji.

 

Na adresu mi još nije ništa došlo, ne znam ni kada će? (i hoće li?)

 

i što je meni najpametnije da radim?

 

žalbu nisam pisala, jer apsolutno se nemam na osnovu čega žaliti. (iako slike nisam dobila, ali koliko znam, ne daju ih uvijek?)

 

hvala puno unaprijed. :(

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nemate baš nekog izbora. Što se tiče kazne koju vam je napisala policija, ukoliko je ne platite, možete svaki dan očekivati da vam policija dođe na vrata sa nalogom o dovođenju sudu a onda u zatvor, s tim da kaznu možete platiti prije nego vas dovedu na sud, a što se tiče troškova pauka, ako ne platite, poduzeće koje je vlasnik istog najvjerojatnije će predmet dati javnom bilježniku koji će pravnim sredstvima znati to naplatiti, i ne zaboravite da vam za vrijeme neplaćanja rastu kamate i to 15% godišnje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da ne pokrećem novu temu. Da li se u slučaju dizanja auta od strane pauka može teretiti vlasnik vozila, ukoliko vozač odbije platiti kaznu?

 

Stvar je slijedeća. Pauk mi je digao službeni renault kangoo ( teretna izvedba ) i za dizanje po njihovom pravilniku zaračunao 2800kn. Izjavio sam žalbu na taj iznos, pošto je dizanje identičnog vozila putničke izvedbe 500kn. Žalbu su mi odbili i poslali opomenu za plaćanje leasing kući, koja je vlasnik vozila, a ova je ispostavila račun mom poslodavcu koji je korisnik tog vozila.

 

Računao sam da ću na sudu sa Zagrebparkingom pobiti taj njihov pravilnik koji diskriminira vozače dostavnih vozila, ali su oni oččito pronašli način na koji će se naplatiti.