ilijads objavljeno: 22. rujan 2009. Dijeli objavljeno: 22. rujan 2009. Poštovani! Prije 3 mjeseca mi je majka umrla i bila je ostavinska u kojoj ja i brat nasljedjujemo i njezinu telefonsku liniju. U t-com smo išli da odjavimo pretplatničku liniju ali su nam rekli pošto ugovor traje 2 godine da moramo platiti penale tj. 614kn. Pitanje moje je zasto to moramo platiti kada nje nema više a nama ta linija ne treba. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 22. rujan 2009. Dijeli odgovoreno: 22. rujan 2009. na ostavinskoj niste trebali navesti i telefonsku liniju koja vam netreba. pismeno i sa povratnicom odjavite telefon . razlog odjave -smrt ugovarateljce. pošto niste potpisali ugovor o korištenju telefonske linije nemate obvezu plaćanja iste ako je ne koristite. iskopčati telefon iz mreže i odjaviti liniju,pismeno , preporučeno i sa povratnicom niste naveli dali je tf.linija u nasljeđenom objektu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilijads odgovoreno: 22. rujan 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 22. rujan 2009. Telefonska linija je navedena u ostavinskom postupku kod javnog bilježnika i u rješenju je o nasljeđivanju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mirabelo123 odgovoreno: 30. lipanj 2010. Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2010. Ja se nalazim u sličnoj poziciji, samo što još nije prošla ostavinska rasprava i riječ je o pretplati na mobitelu (T-Mobile). Znači, bilo bi pametno NE navesti tu liniju u ostavinskoj. No, ako niti ja niti moja sestra nismo nasljednici te telefonske linije, da li mi svejedno možemo nju ugasiti? Da li smo, tehnički gledano, uopće MI ti koji ju gasimo, ili smo mi samo "donositelji" smrtnog lista T-Mobile-u, koji onda gasi tu liniju automatski, zbog smrti korisnika? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 30. lipanj 2010. Dijeli odgovoreno: 30. lipanj 2010. vlasnik telefonske linije je operater i tf.linija nije prodana korisniku i nemože se nasljediti . korisnik je ugovorio korištenje tf.broja i linije. potrebno je operateru dostaviti smrtni list ugovaratelja usluge.(preporučeno i sa povratnicom ili na kopiju pismena operater potpisom i žigom potvrdi primitak pismena) smrču ugovaratelja usluga prestaje. za troškove nemogu teretiti nekoga ko nije potpisao ugovor niti koristio uslugu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.