Jump to content

1. prometni prekršaj! pomoć oko žalbe!


hhainz

Preporučene objave

Poštovani!

 

Eto u subotu sam skrivio prometni prekršaj prekoračenja brzine od 19 km/h! 50 je bilo dozvoljeno! Kažnjen sa 500 kuna po čl.53. stavak 6., te kazna ne podliježe kaznenim bodovima! Pisao bih žalbu s obzirom da mi je to prvi prekršaj, tj. prvo policijsko zaustavljanje u životu! "Stari" sam vozač, vozačku posjedujem od 23.12. 2003. Molio sam službenika da mi napiše opomenu pošto sam još student, a dolazi Božićno vrijeme, što je dotični drsko odbio! Pisao bih žalbu da mi se umanji kazna na opomenu!

 

PITANJE: Pošto sam student u Zagrebu, a zaustavila me Varaždinska policija na Varaždinskom području, kome trebam slati žalbu i na koji zakon bi se trebao pozvati, te što navesti u žalbi?!? Vozačka mi je izdana u PP Ivanec, PU Varaždinske! Dali žalbu šaljem u Ivanečku ili Varaždinsku policiju ili na sud? Vremena imam samo do ove subote (05.12.2009.), pa Vas molim za pomoć!

 

Unaprijed hvala svima!!! :-?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sam tekst prigovora Vam ovdje neće nitko napisati.

 

U njemu ne pišite nepotrebne stvari.

 

Novčana kazna je utvrđena u fiksnom iznosu i nije je moguće smanjiti.

 

Tražite od suda da Vam izreče opomenu, ali sumnjam u uspješnost tog zahtjeva. Sudovi opominju studente koji se zateknu u autobusu bez osobne iskaznice (kazna 100 kuna), ali teško će opomenuti studenta koji je nalio danas skupo gorivo u vozilo i opet vozio prebrzo.

 

U svakom slučaju prigovoru priložite i potvrdu referade o statusu redovnog studenta.

 

Prigovor se dostavlja policijskoj postaji čiji je službenik izdao prekršajni nalog.

 

Prigovor pošaljite preporučenom poštom.

 

Adresu te postaje skinite sa interneta. Greška policije je što ta adresa ne piše na samom prekršajnom nalogu, što je obavezno po Prekršajnom zakonu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama