Jump to content
titirlica

carina za robu sa ebay-a

Preporučene objave

Kupio sam tenisice u vrijednosti od 120 kn preko ebaya međutim vrijednost paketa zajedno sa robom i poštarinom iznosi 330 kn, roba mi je poslana preko DHL-a.

DHL traži na na taj iznos moram platiti još 250 kn od čega je carina i pdv 110 kn , a 140 kn troškovi dhl špedicije.

Zanima me da li se mogu negdje žaliti i ako da gdje i kome...nevjerovatno mi je da za jedne tenisice za osobne potrebe moram platiti još 250 kn troškova i carine.

Također me zanima da li sam dužna koristiti usluge špeditera da bi se ocarinile jedne tenisice ili mogu sam a otići na carinu i platiti samo carinu i pdv.

Unaprijed se zahvaljujem na pomoći. :klanja:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

pozdrav - već sam prije poslala odgovor ali sam očito nešto uprskala.

ovako_ od 01.01.2010 g. na snazi je naputak carinske uprave u kojem je izrijekom navedeno oslobađanje od davanja za pošiljke neznatne vrijednosti tj. do 160 kn (nisu precizirali da li se odnosi na samu vrijednost pošiljke ili ukupno s poštarinom.

Ako Vam je DHL u ovoj godini izvršio naplatu - protestirajte naravno pismeno i tražite povrat svega što su naplatili - carina i pdv su išli u državni proračun ali to Vas ne zanima neka se oni potežu s njima - dužni su vratiti novac.

Ukoliko je naplata bila prošle godine ne možete tražiti povrat carine i pdv-a, ali možete protestirati zbog upućivanja na špeditera jer je to suprotno zakonu - naime fizičke osobe prilikom kupovine za svoje osobne potrebe u vrijednosti do 5000 kn su oslobođene redovne carinske pocedure i naplaćuje im se u skraćenom postupku - odnosno carinski službenik osobno izvrši naplatu i nema potrebe za uslugom špeditera

 

eto toliko, nadam se da ću ovaj put ispravno poslati odgovor - pozdrav

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pouka i za druge: nikad ne kupujte nesto sto ide preko DHL-a jer njihove sve pošiljke zavrse na carini i ovako kao u primjeru. A špediteri su posrednici u poslu ako ga ne znas sam obaviti i nitko ti ih ne moze nametnit. :jupii:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Netočno...sve pošiljke iz inozemstva idu na carinski pregled. Carina odlučuje dali je roba za carinjenje ili ne.

PDV se plaća za svaku pošiljku iz inozemstva

DHL dere sve po redu.

Uvijek treba napomenuti kod shippinga iz inozemstva, da se šalje redovnom poštom, u protivnom poštarina iznosi i višekratni iznos više od vrijednosti robe.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Mike 06 - nisam razumila što je tu netočno - konstatacija da sva roba ide na carinski pregled nema nikakve veze s ovim slučajem - normalno je da roba koja ulazi na teritorij RH podliježe carinskom pregledu, a tijekom njega odlučuje se dopušteno postupanje sukladno carinskom zakonu i propisima a ne kako kome ćefne.

 

ne podliježu sve robe naplati pdv-a - knjige nisu nikada, a ima i drugih roba (sada nebitno)- pogledajte Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o pdv-u - n.n.87/09. - u čl 14 spominju se pošiljke zanemarive vrijednosti.

 

da je dhl bolje zaobići slažem se , ali to ne znači da on radi ispravno i na zakonu osnovano - druga stvar je što ljudi potpišu punomoć za zastupanje i ovi ih oderu.

Pogledajte na internet stranici carine - Naputak o carinjenju u poštanskom prometu i dopuna naputka - izrijekom piše da se podnosi poštanski dokument (koji je na pošiljci) . odnosno nema potrebe za podnošenjem JCD-a za uvoz robu do 5000 kn koju uvoze fizičke osobe za svoje potrebe.

 

što se tiče ovog slučaja ukoliko se zbio u ovoj godini ostajem pri stavu da stranka ima pravo na povrat jer nije postupak proveden ispravno - Uredba o izmjenama i dopunama Uredbe o uvjetima i postupcima za ostvarivanje oslobođenja od plaćanja carine (n.n. 153/09) navodi da se robom zanemarive vrijednosti smatra roba čija VRIJEDNOST PO POŠILJCI ne prelazi 160 kn - ovo sam namjerna stavila velikom slovima jer nije napisano carinska vrijednost već samo vrijednost i za ovu pošiljku bilo je potrebno primijeniti institut oslobađanja od carine i pdv-a sukladno ovoj uredbi, a ne krenuti u postupak utvrđivanja carinske vrijednosti - inače, ona se utvrđije sukladno Carinskom zakonu , odnosno u čl 29 i 30 cz izrijekom piše da se carinska vrijednost utvrđuje za primjenu Carinske tarife RH, odnosno vrijednost robe u svrhu određivanja carine na uvoznu robu - dakle kada se prilikom pregleda utvrdi da postoji obveza plaćanja tada se utvrđuje carinska vrijednost i ide se u izračun davanja - to nije ovdje slučaj

pozdrav

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav svima!

 

Htjela bi na ovu već postojeću temu nadovezati svoj slučaj, također sa DHL-om. Ja sam kupila sa jedne web stranice za prijateljicu parfem u iznosu od 160,58 sa dostavom (bez dostave 125,00 kn). Moram napomenuti da i na stranici piše da plaćam shipping sa dostavom paketa na adresu. Kako meni onda dhl može tražiti naplatu nekih dodatnih troškova kada mi je rečeno da je plaćeni iznos sa dostavom? Nikakvih navoda nije bilo da ću imati još dodatnih troškova. Poslali su mi e-mailom ponudu po kojoj bi ponovo trebala platiti njihove usluge u iznosu od 110kn + državi 75kn, i nekakvu punomoć koju ne želim potpisivati. Sada bi željela znati kako je najbolje postupiti jer njima ne želim ništa platiti. Dali ja mogu nekako sama to odraditi i samo platiti državi potraživanje ili moram tražiti treću osobu da to odradi za mene. Jako sam ljuta jer način na koji posluju je više nego prevarantski! Pomozite :-?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

- na parfem ste dužni platiti carinu + pdv jer su alkohol, duhan i parfemi izuzeti od oslobađanja do 160 kn

 

odnos s DHL-om uređujete sami - ako potpišete punomoć naplatiti će svoje usluge po svom cjeniku,

ali nikako nemaju pravo naplatiti usluge špeditera na pošiljke manje vrijednosti od 5000 kn.

 

- pošiljatelj je u načelu odgovoran ukoliko ste platiti dostavu do svoje adrese da isto provede za ugovorenu cijenu, ali u praksi mu ne možete ništa - jedino izbjegavati pošiljatelje koji šalju isključivo na takav način (isto vrijedi i za pošiljke TNT, Fedexa i sl)

 

zakonski imate pravo otići sami po svoj paket i tražiti da vam se obračunaju davanja u skraćenom postupku i tada plaćate samo carinu i pdv - pitanje je koliko vam je to isplativo ako ne živite u Zagrebu?

pozdrav

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Zahvaljujem na odgovoru , ali nažalost stigao mi je malo kasno tako da sam ipak platio DHL te njihove troškove...neznam da li sada ima smisla podnositi žalbu i imam li pravo na to s obzirom da sam potpisao tu njihovu šugavu izjavu za zastupanje u carinskom postupku...ako je odgovor DA u svakako ću si dati truda jer je to stvarno bezobrazluk.

hvala

:kavica:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

naravno da imate pravo žalbe - vama je naplaćeno nešto što je trebalo biti oslobođeno - pozovite se na ono što sam napisala u prvom odgovoru i tražite da vam vrate sve što ste platili -

kakvu ste potvrdu dobili o plaćanju - blok ili primjerak carinske deklaracije formata A4???

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

hm, to nije samo deranje DHL-a već i nezakonit rad državne službe - pogledajte moj prvi odgovor - za pošiljke do vrijednosti 160 primjenjuje se oslobođenje - a oni su napravili potpuno suprotno - osim što vam nisu oslobodli uputili su vas u redovan postupak što je nezakonito - lijepo napišite prigovor, pismeno i s povratnicom - pozovite se na Uredbu kojom je propisano oslobođenje, Vi ispunjavate uvjete i bili su dužni ispravno postupite a ne zlorabiti Vaše neznanje i protestirajte što ste upućeni u redovni carinski postupak (usluga špeditera, tada se radi JCD formata A4)- jer dopuna Naputka ua provedbu carinskog postupka u poštanskom prometu jasno kaže da se pošiljke do 5000 kn carine podnošenjem carinsko-poštanske deklaracije (to je međunarodni poštanski dokument koji prati paket) i takve se pošiljke carine bez usluge špeditera tj. u pojednostavljenom postupku

DHL koji je u ovom slučaju dostavljač i špediter nije smio tražiti punomoć od Vas niti popunjavati JCD, a državni službenik isto tako nije smio provesti postupak na ovaj način .moje navode možete provjeriti na stranicama Narodnih novina

 

a imate i službenu stranicu carina.hr pa i tamo postavite upit - dužni su vam odgovoriti

 

pozdrav, :mase1:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Bok, imam i ja jedan problem s carinicima prilikom primanja poštanske pošiljke iz SAD-a. Na računu priloženom u pošiljci stoji da je sve ukupno (roba + shipping) koštalo 103€. Međutim, na samoj robi stoji etiketa s cijenom od 190$. Što mene zanima jest, po kojoj se osnovi carini roba? Da li po računu, tj. fakturi priloženoj u pošiljci, ili etiketi s cijenom na robi koja se uvozi? Pretpostavljam da je i to negdje nekakvim zakonom određeno (samo što ga ja ne mogu naći koliko god tražila po netu), a ne da oni mogu, kako njima padne na pamet, birati cijenu koja više paše za njihov džep. Ako je osnova račun priložen u paketu, što mogu učiniti po tom pitanju da mi smanje carinu?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Nabavljam dosta za osobne potrebe i za frendove razne tehnicke robe, od laptopa, maticnih ploca i svega ostaloga, narucujem jedan po jedan paket koji dolaze u razmacima od po par dana.

 

Zadnji puta mi je g. na carini rekao da to vise nije za osobne potrebe vec da ce me slati spediteru, a onda je jos nesto spomenuo poziv od trgovackog suda.

O cemu je rijec mi mozete reci, da li bi na sudu mogao imati problema (ako me budu zvali), jer kao za tolike kolicine kolike narucujem bi trebao imati obrt.

 

I jos nesto, ako je paypal racun pisan na istu osobu, a paket adresiran na drugu osobu, da li se carini na osobu koja je platila (paypalom) ili na osobu na koju paket glasi?

Jer svima poznatima placam preko paypala narudzbe na internetu pa da nebi bilo kakvih problema.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

po važećem zakonu o trgovini fizička osoba ima pravo kupovati isključivo za svoje potrebe - vrijednost nije ograničena - samo je razlika u proceduri carinjenja robe - do 5000 kn carini se u skraćenom postupku, a preko 5000 kn stranku se upućuje u redovan postupak carinjenja što uljkučuje uslugu špeditera - ukoliko su robe koje kupujete u razumnim količinama da se možete pozvati da je to za vašu uporabu, hobi ili da poklanjate prijateljima za rođendan ili bilo koji razumni razlog ne mogu vas tjerati u redovan postupak protiv vaše volje - nema argumenata

ali s druge strane ako carinik opravdano sumnja da se bavite nekom djelatnosti na crno jedino što mu preostaje jest izvijestiti poreznu upravu da izađe u inspekcijski nadzor - ako ste čisti ne brinite se.

 

 

kupcem robe smatra se osoba koja je navedena na računu

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

molim točno mi naznačite na kojoj carinskoj stranici se to nalazi - ne vidim razlog zašto se za uzastopne pošiljke ne bi primjenjivao skraćeni postupak ukoliko su u skladu s carinskim zakonom tj. manje su vrijednosti od 5000 kuna (i naravno roba opće uporabe)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ne može - plaćanja su oslobođene samo besplatne pošiljke i to do vrijednosti 300 kn, a pošiljke koje se plaćaju oslobođene su do vrijednosti 160 kn - sve preko toga podliježe plaćanju

-

ovo što ste pročitali o uzastopnim pošiljkama odnosi se na definiranje statusa robe - da li je komercijalne ili nekomercijalne naravi - naravno da fizička osoba ne može uvoziti robu komercijalne naravi, za to treba imati registriran obrt ili d.O.o.

 

- uzastopne, odnosno povremene pošiljke ne isključuju skraćeni postupak ukoliko su za osobnu uporabu - carina i pdv se uredno naplate i nema razloga ići u redoviti postupak -

 

ukoliko državni službenik sumnja u status robe a nema dokaza jer stranka tvrdi da je to za njegovu osobnu uporabu, hobi, poklone preostaje mu službeno izvijestiti poreznu upravu koja će izvršiti kontrolu i utvrditi eventualni porezni prekršaj

 

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

U pravu ste ovo za carinu, naravno, moja greška.

 

Međutim na spomenutoj stranici jasno piše da za uzastopne pošiljke nije dovoljna PCD, nego se mora ispuniti JCD.

 

Zašto je to tako, ne znam.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Koraljka,

vidi se da jako puno zanš o carini, međutim ima tu dosta stvari koje ne stoje.

1. Pitanje je na koji način DHL uvozi robu,na svoje ime ili na ime osobe-krajnjeg korisnika.

Ako uvozi zbirno na svojeime onda tu svakako u obzir dolazi JCD i troškovi špedicije.

2.carinik ima diskreciono pravo da posumnja da je nekakva roba namjenjena za komercijalne svrhe i da u tom slučaju uputi uvoznika na tzv redovno carinjenje znači JCD,a stranka može odustati od uvoza. Ono o obavješćivanju Prezne uprave zbog tog razloga ne stoji.

itd :kavica:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

odgovor:

 

1. dhl je prijevoznik, kupac robe je uvoznik i obveznik plaćanja davanja - ne može dhl tuđu robu uvoziti na svoje ime - pogotovo u skraćenom postupku - - jedino u redovnom postupku uz odobrenje vlasnika- kupca robe može ga zastupati kao špediter - pogledajte prijašnje odgovore . kada roba odgovara uvjetima za skraćeni postupak ne može se provoditi redovni

 

2.nema diskreciono pravo u ovom slučaju iz razloga što će sva uvozna davanja biti naplaćena i to je jedino što je bitno prilikom uvoza - ukoliko postoji sumnja u komercijalnu uporabu robe to je pod nadležnosti porezne uprave a ne carinske službe

- ako stranka pristane može naravno iz bilo kojeg razloga odustati od uvoza - ali što ako neće i ako tvrdi da je to za njenu uporabu - kako će carinski službenik dokazati komercijalnu uporabu robe i temeljem čega će zabraniti uvoz?

 

pozdrav, :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

PCD - za nekomercijalnu robu - skraćeni postupak

JCD - nekomercijalna roba iznad 5000 kn i komercijalna bez obzira na vrijednost - bitna je samo definicija -

 

uzastopne pošiljke nisu regulirane na način da vam država brojčano ograniči uvoz već je namjera da se spriječi trgovina na crno

 

npr - fizička osoba uzastopce prima pošiljke raznih roba (odječa,obuća parfemi , parfemi,idr ) - sve dok te količine razumno odgovaraju definiciji za osobnu uporabu - ide PCP

 

naravno ako uzastopne pošiljke sadržavaju neprekidno istu ili sličnu robu - npr u mjesec-dva dana kupite 300 pari cipela raznih veličina ,sve u pošiljkama po dva-tri para - gubite pravo pozivati se na osobnu uporabu i imate problem objašnjavanja s carinskim službenikom koji vam u ovom slučaju može zabraniti uvoz jer ima argumente za to-očita komercijalna uporaba

pozdrav

 

:namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Vi ste carinik, a ja fizička osoba koja uvozi robu.

Roba po količini ili svrsi može biti dvojbeno i za osobnu , ali i za komercijalnu uporabu. Vi kao carinik tvrdite da je roba za komercijalnu uporabu, a ja kao uvoznik da je za osobnu uporabu.

Znači vi ćete robu ocariniti po PCD-u,a nećete me uputiti na redovni postupak i o tome obavijestiti poreznu upravu?

Živila, kraj rasprave.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Koraljka,

ovo mi se čini kao dobra prilika da vas obavijestim da Carinska uprava upravo priprema dokument

"Naputak za provedbu carinskih postupaka pri nadzoru robe u putničkom prometu s inozemstvom"

u kojem ćete moći pročitati na koji način carinski službenici moraju postupiti u slučaju dileme o komercijalnoj odnosno nekomercijalnoj robi u putničkom prometu.

Naputak će nakon što prođe proceduru biti objavljen na stranicama CURH-a.

 

S poštovanjem

 

:kavica::kavica:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

prvo, nešto je u pripremi a ja to ne znam - stvarno se sramim,

ipak hvala na informaciji iz prve ruke

 

drugo, naslov ove teme je carinjenje robe putem internet kupovine - odnosno carinsko postupanje u poštanskom prometu, a taj se ipak prilično razlikuje od postupanja u putnom prometu iako ima dosta sličnosti

 

eto i živili i vi meni!

 

 

:crvenikarton::vjestica::hrk:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

koraljka je napisao:

 

 

drugo, naslov ove teme je carinjenje robe putem internet kupovine - odnosno carinsko postupanje u poštanskom prometu, a taj se ipak prilično razlikuje od postupanja u putnom prometu iako ima dosta sličnosti

 

Slažem se,

Ipak treba vidjeti kako DHL uvozi robu, znate ono Skraćena deklaracija JCD (440) pa onda na JCD(640),ato ipak stvara nekakve troškove.

Moja preporuka koristite običnu poštu ( ne radimu pošti)bit će jeftinije

Bilo mi je drago

:kavica::kavica:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

prvo nije koraljka napisao -. već koraljka je napisala

 

:cice:

 

nemojte me citirati na neispravan način - nikada nisam spominjala jcd 440 i 640, iako dobro znam što to znači,

a ako sam preporučila običnu poštu to i sada preporučujem jer je zaista jeftinije za sve građane RH koji kupuju putem interneta

 

borisc bezobrazni ste i pametujete bez pokrića

 

:smijeh2::belji::mir:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Na ovom linku je word datoteka s odgovorom iz Carine na pitanje postavljeno prije više od mjesec dana.

 

upit_o_ispunjavanju_carinske_deklaracije.doc

 

Ukratko - oni razlikuju poštansku od kurirske dostave te je samo za poštanske pošiljke dozvoljena PCD. Na sve kurirske ide JCD, bez obzira na vrijednost i ostale uvjete.

 

Predlažem da neki pravnik prokomentira ovaj tekst te da se pokrene neka inicijativa prema Carini za izmjenom zakona/pravilnika.

 

Također bi bilo dobro staviti dokument na neko trajnije mjesto jer RapidShare dozvoljava samo 10 downloada.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

veliki tata

tema je za pet!

skinula sam nastavni odgovor i odmah vam mogu reći da to nije nikakav pravilnik/zakon - ovo čak nije ni obvezujuće mišljenje

javim se kada malo bolje prožvačem ovaj nastavni odgovor

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Također bi tome pridodala da ništa ne naručujete i preko FedEx-a jer se i u tom slučaju može dogoditi ista stvar (kao i meni osobno također za robu naručenu preko e-baya)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

pokušavam već par sati poslati odgovor ali me netko #zbanao# - kada pokušam javi mi se poruka da mi je zabranjeno komentirati temu - ako ovo uspijem poslati tražim od moderator da mi objasni je li me netko zabranio da komentiram temu ili je posrijedi neka informatička greška

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ovako - predmetni nastavni odgovor ima prilično nedostataka jer nije u skladu s Carinskim zakonom i Uredbom za provedbu carinskog zakona i podzakonskim aktom - Naputkom o carinjenju robe u poštanskom prometu

- pravno gledano nastavni odgovor je irelevantan.

 

 

čl.55. CZ kaže da se za svu robu koja se unosi u RH podnosi skraćena deklaracija uz izuzetak robe iz čl 57. CZ a to je upravo roba u putničkom i poštanskom prometu

 

SD - skraćena deklaracija kojom se u skladu s čl 55 i56 CZ podnosi roba u carinsko područje RH , podnošđenjem iste stječe pravo privremenog smještaja dok se u propisanom roku ne UTVRDI CARINSKI STATUS ROBE i odredi carinski dopušteno postupanje sukladno CZ.

 

čl 73. CZ propisuje oblike carinskih deklaracija i kaže da se ista može podnositi - pisano - elektronskim pute, - a i usmeno i sličnim (konkludentnim) radnjama

 

Uredba za provedbu CZ čl.144 - izrijekom kaže da se primatelj pošiljke smatra deklarantom i carinskiom dužnikom

izuzev ako ministar financija drugačije propiše

a to nije učinio koliko je meni poznato

 

NE MOŽE NASTAVNO MIŠLJENJE BITI JAČE OD ZAKONA

 

odvajanje DHL.fedexa i drugih od hrvatske pošte je glupost

pošiljka je pošiljka

 

priznavanje prava fizičkoj osobi da popunjva JCD je medvjeđa usluga -

 

prijetnja oduzemanjem robe je promašena - CZ jasno propisuje oduzimanje robe - a to kod internet kupovine nema nikakvog pravnog temelja

 

pozdrav , za sada , ukoliko nisam bila dovoljno jasna ispričavam se

 

 

 

- :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

sada sam pogledala svoju objavu i nisam zadovoljna - kako sam informatički zabrljala objavu vjerojatno je moj odgovro prilično nejasan - ukoliko ima prigovora ili zahtjeva za pojašnjenjem stojim na raspolaganju - pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

molim vas da mi objasnite ovu nebulozu: naručila sam dječje cipelice iz SAD preko neta, cijena 214kn. Danas mi dolazi DHL-ov mail s računom za plaćanje 210kn troškova (75kn carina, a ostatak njihovi troškovi). Znači, trebam platiti troškove u 100% vrijednosti proizvoda!

Znam da se plaća carina na robu iznad 160kn, ali mi nije jasno zašto je sve završilo kod DHL-a i zašto moram njima plaćati tolike troškove, odnosno čega su to točno troškovi? DHL-ovi djelatnici me uvjeravaju kako su to troškovi carine i poštarine?!

zar ne mogu zatražiti da mi se naplati carina na carini i da si sama pokupim paket? zašto mi oni moraju biti posrednici u carinjenju samo zato što ih je tvrtka od koje kupujem odabrala za slanje paketa?

na koji način onda s novim zakonom uopće kupiti nešto iz SAD-a što je skuplje od 160kn i platiti "samo" carinu bez enormnih DHL-ovim (ili FEDEX-ovih) troškova?

 

hvala!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Bok svima!

Evo i ja se bavim ovim carinskim temama ovih dana,... ne kužim ovu normu od 5000 kn za osobne potrebe?

Na što se to odnosi i u kojem vremenskom intervalu?

Da li se može kupovati na e- bayu i sl. web stranicama i plaćati uredno carinu i pdv, i tu robu prodavati u svom dućanu (npr. obrt ili firma za prodaju). Da li je to pravno moguće?

Pozdrav,

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

imate pravo sami doći kod dhl-a i tražiti da preuzmete paket i na licu mjesta platite carinu - ne potpisujte nikakvu suglasnost za zastupanje ako to dhl bude tražio od vas -

ako ste pošiljatelju platili poštarinu nemate više šta dhl-u plaćati osim manipulativnih troškova koji obično iznose 10-15 kn - ne dopustite da vam naplate uslugu špeditera jer je u ovom slučaju nezakonita - tražite da vam napismeno obrazlože svoja traženja

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

registrirani obrt ili poduzeće u RH mogu preko odgovorne osobe kupovati putem interneta - naravno račun mora glasiti na pravnu osobu ili obrt kako bi se zakonito mogla prodavati -

ograničenje od 5000 kn je iz razloga jer u RH nije dozvoljena trgovina fizičkim osobama, već je potrebno izvršiti registraciju za obavljenje djelatnosti

 

kažnjivo je ukoliko izvršite kupovinu na svoje osobno ime i zatim tu robu prodajete

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

bigdady - žao mi je ako ste me percipirali kao osobu koja ljude savjetuje da se bodu s rogatima - nikome nisam savjetovala da ode na koridu i bude toreador -

 

nemam namjeru čitati vaš forum - javila sam se na legalis s namjerom da odgovaram na konkretna pitanja iz ovog područja i to činim - ako ih imate postavite ih - odgovoriti ću kao i do sada -

 

nemam namjeru iznijeti svoja iskustva na forumu na vaš zahtjev - odbijam ga kao neutemeljen

 

oprostite ako sam bila prerigidna - pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Koraljka da li ste vec uspjeli u takvom pokusaju izbjegavanja spediterskih usluga? Meni je upravo stigao FedExom (iako sam od prodavatelja trazio RoyalMail grrrr) jedan paket vrijednosti cca 500njak kn i od FedExa me sada traze punomoc, a najradije bi to sam sve rijesio.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

fizička osoba za kupovinu do 5000 kn za svoju osobnz uporabu nije dužna koristiti usluge špeditera već se carini u skraćenom postupku - nemojte im potpisati nikakvu punomoć

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ja sam često kupovao preko e-bay-a i drugih internet stranica i nikad nisam platio carinu. Nekoliko puta, zadnje prije 15 dana iz Engleske, iznos je bio veći od 400 kn. Paketi su bili ispod 500 gr i uvijek je dolazilo poštom. Robu sam uvijek podizao u Branimirovoj pošti jer prije podne nitko nije kod kuće. Prije par dana naručio sam iz Njemačke dio za bicikl, štangu za sic. Cijena 37.61 eur i troškovi

Shipping and handling 11.68 eur. Ukupno 368.61 kn. Platio PayPal-om, a trgovac šalje DHL-om. Paket od 400 gr stigao u Zagreb 04.06. Paket još nisam dobio, a čitajući vaše postove izgleda da me ćekaju dodatni troškovi makar sam sve platio pošiljaocu. Ovo mi je prvo a sigurno i zadnje iskustvo sa DHL-om. Mene samo zanima gdje je moj paket. Dali u skladišto DHL-a, negdje na carini ili tko zna gdje. Danas sam zvao DHL oko 16,30 sati i nitko se nije javio.

Kakvu proceduru mogu oćekivati?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ukoliko su odlučili cariniti pošiljku oni će se vama javiti i vjerojatno tražiti punomoć za zastupanje u redovnom carinskom postupku - vi imate pravo na carinjenje u pojednostavljenom odnosno skraćenom postupku koji je za stranku povoljniji, a na vama je da se odlučite hoćete li se raspravljati s njima ili jednostavno platiti traženo i ubuduće izbjegavati DHL

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

@koraljka

 

Takoder imam isti prob ,ali sam iz Osijeka.

 

Koliko sam shvatio meni nema druge nego platiti ponovno postarinu DHL-u?

Takoder da li postoji neki nacin izbjegavanja DHL-a nakon sto je to stiglo u HR?

 

 

Nekako mi je nelogicno da je moj paket zavrsio na carinarnici u ZG.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

jeste nelogično , ali takva je praksa tih deratora - dhl - fedex - intime- tnt i još kojekakvih hohšaplera - s obzirom da ste u Osijeku smatram da bi Vas istjeravanje pravde došlo financijski skuplje u odnosu na iznos koji oni traže - ili platite ili odustanite od pošiljke , a svakako ih ubuduće izbjegavajte

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Meni su odgovorili da navedeni propis vrijedi za poštansku ispostavu, a da je moja pošiljka stigla na robnu ispostavu carinske ispostave Zračna luka Zagreb za koju isti ne vrijedi.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

pošiljka vrijednosti manje od 5000 kuna ne bi smjela biti na robnoj ispostavi i proći redovni carinski postupak - imate pravo na skraćeni postupak i pokušajte se pozvati na to -

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ovo je bila korisna razmjena iskustava i mišljenja ali ne mogu odoliti da ovu priču ne stavim u općenitiji kontekst- zašto je HR jedna od najnekonkurentnijih zemalja na svijetu za poslovanje pa i istraživanje.

 

Radim na jednom ZG-institutu, istaživački posao u eksperimentalnoj fizici. Možete zamisliti, za potrebe nestandardnih eksperimenata vrlo često su nam potrebne različite specijalne komponente (elektronika, materijali, alati..) male nabavne vrijednosti, recimo 50-100 EUR. Kako te komponente ne možemo kupiti u HR ideja je naravno naručiti to izvana za mele novce. Na naručeno naravno moramo platiti PDV, pa i carinu, to je OK. No kako se takva nabava tretira da je za poslovne svrhe onda ide službena procedura: morate imati uvoznika (uzme 300-500 KN) i špeditera (isto 300-400 KN). To znači da ste na robu vrijednosti 50 EUR platili barem dvostruko uvozno-administrativnom lobiju! Naravno, financijski odgovoran znanstvenik to ne može prihvatiti i najčešće jednostavno odustaje od posla! Kako da se takva HR razvija i bude konkurentna?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav,

 

trebao bih hitan odgovor/savjet. Već nekoliko puta sam surađivao sa jednim od dostavljača i svaki put mi dignu tlak Aktualni slučaj je sljedeći:

 

Naručio sam instrument izvana koji je zadržan na carini i od mene se traži da ispunim punomoć (kao u slučaju kad sam naručivao tekstil na koji postoji carina, ali nikad paket nije bio preko 2000kn). Instrument je za osobnu upotrebu i koliko znam na instrumente se ne plaća carina.

 

Tražili su me da im dostavim fakturu transporta što sam rekao da nemam jer se za to pobrinuo pošiljatelj, a i da sve piše u ukupnoj vrijednost, a to je 100$. Uz to mi žele zaračunati manipulativne troškove i škladištenje od 189kn, jer je paket od 5,5 kg (dakle tzv. II kategorija).

 

Čitao sam postove na ovoj temi i pozvao se na skraćeni postupak, na što sam dobio odgovor:

 

"Fizička osoba ima pravo uvoza bez usluge carinskog otpremnika do 5000,00 kn ako ide osobno preko granice tj. roba se carini na graničnom prijelazu na ulazu u RH. U ovom slučaju Vama je roba stigla na robnu carinarnicu i tu Vas isključivo može zastupati samo carinski otpremnik."

 

Zatražio sam obrazloženje uz broj članka iz Carinskog zakona. Jel istina da ovo vrijedi samo za osobno prenošenje preko granice? Koliko čitam postove Koraljke, vrijedi isto i za pošiljke.

 

Unaprijed hvala!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

surfer, pozovite se na dopunu naputka br. 4/2004.g od 28.04.2008.g. - 3.6 stoji da se podnpsi poštansko carinska deklaracija - PCP- za uvoz roba do vrijednosti 5 000 kn koju uvoze fizičke osobe za osobnu uporavu, a pod b) stoji da se za sve druge slučajeve podnosi jedinstvena carinska deklaravija -JCD-

obrazac PCP se odnosi na skraćeni postupak, a JCD na redovni postupak

 

dakle , odgovor koji ste dobili ne drži vodu i nije utemeljen na carinskom zakonu i propisima - imate pravo na skraćeni postupak u poštanskom prometu kao fizička osoba koja kupuje stvari za osobnu uporabu do vrijednosti 5 000 kn

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

poštovanje svima!

 

Naručio sam prije par dana LCD ekran za laptop jer mi je razbijen. Ekran me košta oko $46,99 USA i isporukaa FedEx-om sa osiguranjem od $3 i nešto sitno $56,79.

 

Za 2 dana dolazi paket i žena iz Rhea, zastupnik FedExa me zove da ispunim neke papire i pošaljem punomoć. Naravno, nisam odmah htio to napraviti dok se nisam informirao o svemu. Poklopila mi je slušalicu nakon što sam je malo udavio kako ide postupak i te stvari (1 put naručujem preko FedExa)!

 

Koliko sam shvatio carinski zakon, uvozi se za osobne potrebe ili kada sami idemo preko granice ili kada dobivamo robu poštom (kako god to drugi zvali, to je pošta) do 5000 kn po skraćenom postupku.

 

Na to sam se pozvao na carinskom skladištu koje je u sklopu firme Rhea i tip mi kaže slijedeće: to u ovom slučaju ne važi jer je roba došla na CARGO !!

 

Inaće sam dan prije digao galamu i poslao 2 maila u Rheu, sutradan me zove žena i izvinjava mi se i da će ona to srediti.

 

Evo, situacija je ovakva bila:

ispunili su mi na carini JCD

vrijednost za carinjenje= $103,78

carina= 0 kn

porez 23%= 132,94 kn

 

i onda zaračuna FedEx carinsko zastupanje po JCD:

bankovna garancija= 1,22 kn+PDV

troškovi carinskog skladišta RCS ZLZ= 60 kn+PDV

manipulativni trošak= 40 kn+PDV

total FedExu= 124,50 kn

 

znači, ekran vrijednosti 603 kn me na kraju ispao 860 kn!

 

sad ne razumijem zašto sam onda platio dostavu FedEx-om 56.79 dolara!!

 

Najviše me boli što svatko interpretira zakon onako kako njemu paše!!

 

Nikad više FedEx!!!

 

Lijep pozdrav!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

bok svima!

vidim da dosta vas ima razno raznih problema vezanih uz plaćanje usluga špediterskim kućama, pa se eto i ja pridružujem. naime, do sada sam dosta naručivala preko interneta no nisam imala ovakvih problema, ali očito sam imala sreće - do sada. evo kratkog opisa problema, pa ako bi mi netko mogao dati savjet što da napravim bila bi više nego zahvalna.

naručili smo vreču za dječja kolica u vrijednosti od €60 + €20 za dostavu. nakon tjedan dana javlja nam se firma (DPD) koja kaže da nam je pošiljka zadržana na carini te da bi trebali potpisati punomoć koju će nam poslati na mail te im poslati kopiju osobne. uz formular dobili smo i njihov cjenik (???) bez ikakvog obrazloženja. naravno, nazvali smo ih da nam sve pojasne i nedvosmisleno pitali da li imamo mi još kakvih dodatnih troškova prema njima obzirom da smo platili dostavu na što smo dobili odgovor da je sve uključeno u tih €20. i naravno poslali smo im punomoć. nakon par sati stiže novi mail sa predračunom na 503 kn!!! (od čega je 135 kn PDV, a ostatak se odnosi na otpremničku uslugu i zastupanje te na skladištenje). na naš ponovni poziv i upit dobili smo odgovor: a što vi mislite zbog čega smo vam poslali cjenik!?!?

unaprijed hvala na svim odgovorima

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Molim, hitru pomoć... Naručio paketić (privjesci za ključeve) s ebay.de i platio 35 eura s uključenom dostavom 8.5 eura. Paket završio na carinarnici Zagreb kod Overseasa i sad traže sve u prijašnjim postovima navedeno... punomoć itd. S tim da na računu stoji samo stavka 35 eura, bez vrijednosti šipinga pa traže i potvrdu o vozarini. Šta sad? Bolje da vratim to nazad jer će me po svemu sudeći oderat?

Jel prodavač nije mogao samo stavit u običnu kuvertu privjeske ili? Dogovorena je bila obična dostava...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

pošiljka vam prelazi vrijednost od 160 kn pa podliježete postupku carinjenja tijekom kojega se uračunavaju troškovi poštarine u carinsku vrijednost koja služi kao osnovica za obračun uvoznih davanja

dogovorili ste običnu dostavu i naravno nadrljali ..... Overseas, DHL, TNT, Fedex itd - pisala sam o njima ...

 

ja im osobno ne bih potpisala punomoć i tražila bih da mi objasne zašto krše međunarodne akte Svjetske poštanske unije odnosno Konvencije SPU i tražila bih da mi dostave na adresu ocarinjenu robu u skraćenom carinskom postupku jer skraćeni postupak nalaže Carinski zakon RH

i naravno naznačite da ćete ih prijaviti HAKOM-u, odnosno hrvatskoj Agenciji za poštu i telekomunikacije

 

a možete jednostavno im dozvoliti da vas oderu jer ima bit da je tako najjednostavnije

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

OK, hvala. Vidjet ću s njima što kažu. Nije uopće sporno da platim eventualnu carinu i porez na taj iznos al čemu špediter i zašto nije paket došao u OS već u ZG. Pa ima ovdje sasvim lijepa carinarnica... U ovoj državi je sve krivo!

 

Update: Nakon kontakta i navlačenja, javili se naposljetku iz Overseasa, kažu carinik me neće cariniti i paket sutra kod mene!! Bumo vidjeli sad... koliko p**darija zbog jedne kutijice, izgubih pola dana nepotrebno.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

nije potreban špediter i dužni su vam dostaviti paket na adresu - gole , niste izgubili vrijeme nepotrebno - potrebno je tim deračima pokazati malo zube da vide da nisu u tunguziji, a vaš primjer neka služi i drugima

pozdrav :namiguje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Lijepi pozdrav, pogotovo korisnici Koraljka zbog odličnih odgovora pa bih molio istu za savjet.

 

Jučer sam preko Ebaya kupio predmet za 80 Eur + poštarina DHL 20 Eur. Ta poštarina od 20 Eur mi se nimalo financijski nije sviđala, ali nisam imao izbora što se tiče sellera, a i predmet je kolekcionarski, star preko 15 godina pa sam si pomislio nek ga vrag nosi, preživit ću tu cifru nekako. Nažalost, onda nisam pročitao ovaj forum....

 

Pomirio sam se s time da će me vjerovatno oderat za carinu i PDV, ali nisam očekivao dodatne troškove dostacve. Zanima me kakva je sada procedura i što da očekujem? Očekujem paket početkom tjedna.. Ako sam dobro shvatio, gospoda iz DHL-a bi me trebala kontaktirat da im dam punomoć da oni umjesto mene odrade posao sa carinom. Ja to naravno ne želim, što onda? Dali ja mogu pokupit pošiljku od njih pa otić na carinu i to rješit? Ili koji je već postupak?

 

DHL ima poslovnicu u Osijeku (to bi mi puno više odgovaralo nego Zg), ako u nekom slučaju paket završi u Zg, jel imam neko pravo tražit da se paket dostavi u njihovu poslovnicu u Os pa da se carina obavi u Os ili paket "zapne" na zagrebačkoj carini?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

....evo još sam svašta pročitao pa da se nadovežem na moj post...

 

Dakle, DHL u Hrvatskoj posluje kao "davatelj POŠTANSKIH usluga", prema tome znači da se njihove usluge vode kao poštanske, a ne nešto izmišljeno kao "kurirske". Teoretski bi trebali dat robu na carinu, carinik pregleda, naplati šta treba, plati se carina i PDV i kraj priče. Koliko sam shvatio, DHL se u praksi ne vodi kao poštanska usluga pa to ide preko špeditera i JCD-a što se dodatno naplaćuje, a zakon jasno kaže da fizičke osobe prolaze kroz skraćeni postupak carine bez špeditera, punomoći i gluposti, ako je pošiljka vrijednosti do 5000 kn.

 

Postoji mogućnost da ja njima ne dam punomoć pa da dam nekom drugom špediteru da to obavi, ali u tom slučaju mi naplaćuju prosljeđivanje tih papira nekih 100 kn, što uopće nije isplativo! Dakle, kako god, sada sam zapeo s njima? :(

 

Uglavnom, ispada da će sve to proć kao jedna skupa lekcija. Drugi put izbjegavat te lihvare u širokom luku... prvo sam se htio posvađat s njima i iznjet neke argumente o poštarskim djelatnostima i carinjenje na pošiljke, a sad mi se čini da ništa neću napraviti time sve dok postoje ovakvi zakoni i rekao bih rupe u zakonima.

 

Imam još jedno zanimljivo pitanje pa ako bi netko mogao odgovorit... polovica mog paketa je zapravo jedna knjiga, ali predmet je plaćen kao da je jedan predmet.. dok je on zapravo komplet od 2 predmeta podjednake vrjednosti pola-pola. Jel postoji neka definicija "knjige" i što sve prolazi kao knjiga? Ja ne znam kako bi to nazvao drugačije nego knjiga jer je pristojnih dimenzija i ima 80 stranica, ne radi se o nikakvom uputstvu za upotrebu ili slično. A opet nije klasična knjiga nego knjiga o tom proizvodu. Pošto knjige prolaze bez carine i davanja, jeli moguće da se dobije onda oslobađanje carine na taj dio pošiljke? I sve je to zapakirano u nekoj kutiji pa postoji mogućnost da biseri ne skuže knjigu unutra, jeli onda moguće naknadno poslat neku reklamaciju? Valjda sam bio jasan :-D

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav!

 

Htjela bih utvrditi gradivo, dakle, roba su kopacke, 5 pari, 145pnd (iliti funti) iz UK slano preko DPD (nije nas izbor) - placena postarina (25pnd)i sad je stiglo na carinjenje u HR.

Iz DPD Hrvatska poslali su mi obrazac za punomoc za speditera bla bla...dakle, ja njih mogu odbiti jer vrijednost robe ne prelazi 5000kn i otici sama na carinarnicu popuniti taj JCD ili kako li se vec zove formular, platiti carinu i pdv te uzeti sama paket?

 

Gdje se moze nabaviti taj obrazac za skraceni postupak?

 

Tko odlucuje da da li trebam speditera ili ne?

 

Napomena: posto su to kopacke, za supruga naravno, dakle ne mogu ih pravdat za osobnu namjenu (ali je placeno mojom karticom i posiljka glasi na mene, ne na njega) da li je bolje da prepustim to DPD (posto bi mi mogli reci da ih imam namjeru prodati itd) ipak ili da odem sama i rijesim to na carinarnici?

 

 

 

Hvala

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

pozdrav htio bih kupiti diagnostički uređaj za aute za osobnu upotrebu dostava moze putem bilo koje službe ems, dhl, ups ....itd uređaj košta sa dostavom nekih 6500,00 kn e sad kako bi bilo kad bi se umanjio račun koji dolazi sa dostavom na manji iznos ispod 5000,00 kn zanima me koliko će me koštati carina na uredjaj i dali će ga oni procjeniti kako oni hoće hvala unaprijed

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

bok

jedno pitance, je li moguće izbjeći plačanje carine ukoliko mi prodavač sa ebaya napiše na paket "gift" i ukoliko ga zamolim da izda račun na manju vrijednost?

ima li tko kakavih iskustava u tom području, bila bih zahvalna.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poklon ne prolazi.

 

Nitko ozbiljan neće pristati na zamolbu da izda manji račun.

 

Carina može povjerovati računu, ali i ne mora.

 

Jednom sam kupio bateriju za laptop koja kod nas košta oko 1.200 kuna u kineza za 200 kuna uz besplatnu poštarinu.

 

Carina nije povjerovala računu. Dobio sam pismo da je stigao paket, ali da im dostavim račun koji sam dobio mailom što sam im faksirao.

 

Za 3 dana mi je bateriju donio poštar i morao sam mu platiti još 100 kuna na ime carine i troškova pošte, ukupno me je koštalo 300 kuna što bi kod nas platio onih 1.200 kuna.

 

I carinici imaju internet, posao im je da prate te stvari, nekakvim igrama samo se može zaraditi carinski prekršaj ili čak kazneno djelo.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav,

 

naručivao bi iz Amerike neke elektroničke komponente koje bi se koristile u edukacijske svrhe te bi paket bio oko 2kg, vrijednosti 1600kn sa poštarinom. Koliko sam ja dobro shvatio, na elektroniku se ne plaća carina već samo PDV. Prodavač se ponudio da ukoliko mi je potrebno da mi na paket može i napisati manju cijenu od stvarne, pa me zanima bi li ja imao ikakvih prednosti od toga.

PDV bi došao manje za platiti ako je vrijednost manja, ali što ako zatraže račun, odnosno ispis paypal transakcije?

 

Hvala

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Molim za pomoć.

Koristio sam usluge Dhl za slanje pakete iz kine vrijednost 30 i nekaj $. Poštarina je iznosila dodatnih 20-tak $. Sada me dhl hoče oderati za neke usluge špeditera 160kn i 40kn carine. Carinu sam spreman platiti ali usluge špeditera :-( Kako to izbjeći?!. Čitao sam gore postove i nazvao ih i spomenuo im da za pošiljke ispod 5000kn vrijednosti ne treba usluga špeditera ali oni kažu da nemaju pojma za to i kažu da za expres pošiljke se moraju koristiti usluge špeditera, uglavnom muljaju me jer kuže da nemam pojma o tome. Šta da im kažem da da vide da se nemogu zaj.. samnom.

Jednostavno neshvatljivo mi je da nešto što košta oko 200kn nakraju če me koštati 550kn

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Tražio sam ih potvrdu da mi paket ne daju

 

Odgovor:

Dobar dan,

Prethodno sam Vam napisala da se ono što vi navodite ne odnosi na carinjenje pošiljaka u robnom zračnom prometu. Ukoliko želite da se carinjenje nastavi, budite ljubazni podmiriti troškove iz priloga maila kako bi pošiljka bila ocarinjena i puštena na isporuku.

Lp,

 

Odgovor prije nego što sam ih zatražio potvrdu da mi pošoiljku ne žele isporučiti

 

Poštovani dobar dan,

 

 

 

Koristimo ovu priliku da Vam približimo i obrazložimo detaljnije kako teče postupak za pošiljke koje se prevoze putem DHL , a koje podliježu carinskom pregledu. Prije svega htjela bih vam skrenuti pažnju da su sve radnje od strane DHL –a u skladu za zakonima RH.

 

 

 

Na pošiljke, koje se prevoze DHL –om, primjenjuje se carinjenje za zračni robni promet, dakle ne niti putnički niti poštanski promet, na što se Vi niže osvrćete . DHL pošiljke carinski se pregledavaju od strane Carinarnice Zračne Luke Zagreb, gdje možete dobiti više informacija na 01 4562 222, dok se iste fizički nalaze pod carinskim nadzorom u privremenom carinskom skladištu u DHL –ovim prostorijama.

 

 

 

Nastavno na gore navedno, Vi kao uvoznik imate pravo odabrati i angažirati otpremnika koji će u Vaše ime cariniti pošiljku. DHL će Vam ponuditi svoju uslugu uz poslani Vam prijedlog izračuna sa svim stavkama troškova koja biste u tom slučaju Vi trebali preuzeti ,a koji su konkuretni na tržištu djelatnosti navedenih usluga.

 

 

 

Po primitku naše ponude, istu možete odbiti te angažirati neku treću stranu koja od trenutka preuzimanja carinske dokumentacije preuzima i punu odgovornosti za pošiljku, što u tom slučaju uključuje i isporuku. Sukladno daljnjoj proceduri, DHL će u tom slučaju trećoj strani naplatiti korištenja skladišnog prostora za vrijeme dok je pošiljka bila pod carinskim nadzorom u DHL –ovim prostorijama.

 

 

 

 

 

Vrijeme previđeno za carinjenje za sve pošiljke pod nadzorom koje se nalaze u privremenom carinskom skladištu pri DHL-u , je 20 dana od dolaska pošiljke . Po isteku tog vremena, DHL sukladno procedurama , istu vraća pošiljatelju u zemlju odakle je pošiljka bila upućena.

 

 

 

Kao treća mogućnost , ukoliko pošiljku u ne želite , istu možemo po Vašem nalogu vratiti pošiljatelju bez naplate usluga prijevoza niti jednoj strani.

 

 

 

Šta da radim????

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Dobar dan, narucio sam 50prstena(bizuterija) za 190kn s ebaya. Dosao mi je poziv da moram doci u Carinarnicu. Rekli su mi tako da mi nemogu dati toliku kolicinu , jedino da san pravna osoba (d.O.o). Zanima me sta mogu napraviti. Jeli mogu to dignit na prijateljevu firmu il sta ?

 

Unaprijed hvala

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav,

 

Ukucao sam u google ebay i dhl i ovu stranicu mi je izbacilo medju prvima. E sad imam jedno pitanje ako netko slucajno zna... nije bas domena jer se radi o stranoj zemlji ali pls ako netko zna molio bi vas odgovor.

 

 

Naime narucio sam preko ebaya dio za auto u vrijednosti od 329 eura i dostava je 22 eura. e sad kako u hrvatsku ne isporucuje poslao sam od rodbine adresu u sloveniji da mi tamo isporuci paket. dostava je dhl-om. kako sam vec priej narucivao stvari iiz njemacke i slao ih u sloveniju niakd nikakvih problema nije bilo nikakih carian nicega pdv a nista ... e sad ovo je dhl hoce li on imati kakve dodatne troskove? i na koji nacin ce to funkcionirati opce jer ja sam iz hrvatske narucio platio i dao adresu u sloveniji. i trosak isporuke je 22 eura. pa me zanima hoce li dhl posredovat ako opce treba posredovat kome ce poslati kakav ugovor meni ili na adresu gdje se prima paket nie ne kuzim. ili ce sve proci u redu i kostati samo 22 eura kako i pise dostava.

 

 

Lijep pozdrav

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav,

prije 10-ak dana sam za šogoricu naručila iz Kine vjenčanicu i sav dodatan asesoar u vrijednosti 1300 kn. ona je htjela preko dhl-a pa smo tako i naručile. u tih 1300 kn je i dostava uključena. danas su me zvali da im pošaljem svoj oib i račun sa paypala. ne zamjeram jer bi i meni bilo čudno da je cijela vjenčanica i veo itd plaćeno 1300 kn. zanima me na koje stvari da se pozovem kada/ako mi budu tražili da potpišem punomoć. vidjela sam par savjeta u postovima gore, ali ako može malo pobliže... također, što me očekuje kada odbijem potpisati tu punomoć?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

pepeljuga_ri je napisao:

Pozdrav,

prije 10-ak dana sam za šogoricu naručila iz Kine vjenčanicu i sav dodatan asesoar u vrijednosti 1300 kn. ona je htjela preko dhl-a pa smo tako i naručile. u tih 1300 kn je i dostava uključena. danas su me zvali da im pošaljem svoj oib i račun sa paypala. ne zamjeram jer bi i meni bilo čudno da je cijela vjenčanica i veo itd plaćeno 1300 kn. zanima me na koje stvari da se pozovem kada/ako mi budu tražili da potpišem punomoć. vidjela sam par savjeta u postovima gore, ali ako može malo pobliže... također, što me očekuje kada odbijem potpisati tu punomoć?

 

novi zaplet, molim hitnu pomoć...

 

navedeni paket sam primila prije nekih tjedan dana. i danas me zovu iz dhl-a i počne dečko nešto pričati o carini i ja mu kažem da sam primila paket. ostao je zbunjen i onda smo par rečenica razmijenili o sadržaju paketa jer nije mogao vjerovati da se radi o tom paketu. i nakon što sam ga uvjerila da je to taj jedini koji sam očekivala, rekla sam mu da sam pitala dečka koji je paket donio da li nešto trebam platiti i on je rekao da ne. ovaj na telefonu je ostao još zbunjeniji i pitao me da li su mi uspjeli nešto naplatiti na što sam ja rekla da ne. nasmijao se i rekao, hvala i doviđenja.

jasno mi je da sam carinu trebala platiti, ali kako sam paket primila, potpisala za njega i već je kod šogorice odavno, zanima me da li će se carina trebati naknadno platiti? imaju li pravo zahtjevati ikakav novac naknadno?

 

hvala....

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama