k_amy21 objavljeno: 9. veljača 2010. Dijeli objavljeno: 9. veljača 2010. Bok, imam i ja jedan problem s carinicima prilikom primanja poštanske pošiljke iz SAD-a. Na računu priloženom u pošiljci stoji da je sve ukupno (roba + shipping) koštalo 103€. Međutim, na samoj robi stoji etiketa s cijenom od 190$. Što mene zanima jest, po kojoj se osnovi carini roba? Da li po računu, tj. fakturi priloženoj u pošiljci, ili etiketi s cijenom na robi koja se uvozi? Pretpostavljam da je i to negdje nekakvim zakonom određeno (samo što ga ja ne mogu naći koliko god tražila po netu), a ne da oni mogu, kako njima padne na pamet, birati cijenu koja više paše za njihov džep. Ako je osnova račun priložen u paketu, što mogu učiniti po tom pitanju da mi smanje carinu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
koraljka odgovoreno: 9. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 9. veljača 2010. niste naveli o kojoj se robi radi? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
k_amy21 odgovoreno: 9. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 9. veljača 2010. radi se o dvije Guessove torbice upakirane u jedan paket, znači nije nikakava "luksuzna" roba da bi je mogli dodatno carinit Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
koraljka odgovoreno: 9. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 9. veljača 2010. prilikom utvrđivanja carinske vrijednosti s svrhom naplate carinskog duga utvrđuje se, u vašem slučaju cijena koju ste Vi STVARNO platili za te torbice - dokaz je račun koji prati robu - etiketa koju spominjete nije relevantna , nemam vremena vam citirati zakone ali mogu u slijedećem postu- svi mi kada kupujemo nešto u trgovačkim centrima na sniženju platimo cijenu sa sniženja, a ne onu koja je okačena na etiketi na proizvodu - Vi kao stranka u postupku možete tražiti da vam napismeno obrazlože svoje zakonito postupanje, jer nije na vama da tražite zakone, oni su ovlašteni špediteri ili carinski službenici (niste napisali s kim komunicirate) i oni su dužni odgovoriti Vama na koji se zakon pozivaju - vaše je da napišete svoje traženje i pošaljete ga s dostavnicom dužni su odgovoriti u zakonskom roku koji je u ovim slučajevima predugačak -60 dana,na ovako male iznose ljudi obično se naljute par dana a poslije se ohlade i odustanu od svojih prava - i još jedna stvar - nemojte im ništa potpisivati - nikakvu suglasnost - pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
k_amy21 odgovoreno: 9. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 9. veljača 2010. Komunicirala sam s carinicima i nisu bili nimalo ljubazni tako da od njih nisam mogla ništa saznati. Napravit ću to što ste mi savjetovali iako mi se sve čini da će se oni jednostavno oglušiti na moju žalbu. Ali, zanima me još jedna stvar, moglu li ja podići svoj paket (znači platiti im to što traže), a svejedno žaliti se? Jer, ako ostavim paket kod njih, vratit će se natrag pošiljatelju, dakle u SAD. I, za kraj, znam da se ne radi o velikoj cifri, ali su mi toliko digli tlak svojom neljubaznošću i neprofesionalnošću da im jednostavno želim pokazati da ne mogu samo tako raditi po svome, "lupati" ljude po džepu kako njima paše! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
koraljka odgovoreno: 9. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 9. veljača 2010. to što oni nisu ljubazni nihov je problem - uzmite paket ako želite robu - jer propisi o vraćanju paketa su međunarodni - ne možete utjecati na njih - to ne znači da su vam oštećena vađša prava - pošaljite pismeno s povratnicom - po ZUP-u trebaju odgoviti u roku od 60 dana - najčešće ne odgovore , ali postoji i požurnica . pismeno s povratnicom moj savjet je - onaj tko vam naplaćuje davanja (špediter ili carinik) dužan vam je dati potvrdu o plaćanju istih - samo uzmite potvrdu - naravno da imate pravo žalbe nakon plaćanja - po zup- okvirno najmanje 8 dana - ljudi s vremenoim odustanu jer se radi o malim iznosima osnovni problem je što vi sada morate dati novac iz đepa i poslije se morate potruditi da ga vratite - dobićete povrat naravno s kamatom , ali će trajati i trebate biti uporni Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
k_amy21 odgovoreno: 10. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 10. veljača 2010. Hvala Vam puno na savjetima!!! Nastojat ću ovo odraditi do kraja i pokazati im da nisu uvijek u pravu... Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
koraljka odgovoreno: 10. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 10. veljača 2010. čl. 31 Carinskog zakona izrijekom kaže da je vrijednost uvezene robe njena transakcijska vrijednost , a to je stvarno plaćena ili plativa cijena za robu - to je iznos koji ste stvarno platili uključujući poštarinu - roba je očito bila na sniženju, a stara cijena koja je ostala na etiketi ne prikazuje vaš stvarni trošak jer je vi niste platili - vi samo priložite račun uz prigovor - teret osporavanja računa je na suprotnoj strani - realno gledano nemoguće ga je osporiti bez vjerodostojnih argumenata za osporavanje - - jedino što im preostaje je da zatraže od vas izvod od banke (swift) ili od pay palla da se vidi izvršena uplata u inozemstvo - mogli bi reći da ste ga izgubili i nikome ništa - preostaje im osporavanje računa - ali bilo bi ipak fer da ga predočite pogotovo kada se slaže s izvodom na računu pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
k_amy21 odgovoreno: 10. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 10. veljača 2010. Mislim da se stvar sada malo zakomplicirala Upravo sam došla s pošte i pokupila paket. Jedini račun koji sam dobila s tim paketom je ovaj koji sam Vam priložila. Po njemu je ukupna cijena torbi 100$ (2x50$), dok na samom paketu piše 36.25$ (pretpostavljam da je to cijena dostave). Zanima me da li je taj račun važeći iako moj originalni račun koji sam dobila od PayPala ima iznose u €? Naime, ja sam već sastavila žalbu, pozvala se na članke 31. i 32. Carinskog zakona i mislila sam poslati im u prilogu taj račun. Međutim, sad ne znam koji da pošaljem. Da li je to uopće bitno? Možda najbolje da im pošaljem upravo onaj koji su carinici vidjeli, dakle ovaj s paketa. Što Vi mislite? I, da! Još nešto. Samo je jedna torbica imala etiketu s cijenom od 95$ i oni su, na temelju sličnosti tih dviju torbi (isti model, samo druga boja), zaključili da i druga košta isto toliko (iako može biti da je, primjerice, nošena ili tko zna što) i "nakalemili" i na nju istu cijenu. I na taj su način oni došli do carinske vrijednosti robe od 190$. Domišljatih li carinika, nema šta... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
koraljka odgovoreno: 11. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2010. da li su na računu navedeni troškovi poštarine? ako nisu ispravno bi bilo iznos s računa + poštarina je osnovica za izračun nema veze što je u eurima - ako iznos odgovara ovih 136 $ priložite i to - ako je manji pozovite se na njega i tvrdite da su to sva vaša davanja - a ako je veći nemojte ga pokazivati pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
k_amy21 odgovoreno: 11. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2010. Poslala žalbu!! I to s povratnicom! Učinila sam sve kako ste mi sugerirali i priložila sve što se da priložiti, uključujući i račune u $ i € jer si međusobno odgovaraju, pa neka mi samo kažu da mi fali nešto. Sada je na njima red. Drž' te fige... :hvala: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
koraljka odgovoreno: 11. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2010. super -javite se kad završi - baš me zanima -čuvajte povratnicu pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
k_amy21 odgovoreno: 8. svibanj 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 8. svibanj 2010. Bok, Koraljka! Evo mene opet. Nažalost, s lošim vjestima. Naravno da su mi žalbu odbili. Mislim.. bilo je i za očekivati. Mogu se ovako s njima u nedogled "dopisivati" jer, dok se ne naprave neki ozbiljniji koraci (tipa: zaprijeti im se s tužbom ), mogu mi dovijeka slati svoje odbijenice govoreći kako mi je žalba neosnovana. U slučaju da Vas zanima što su mi točno napisali, mogu Vam poslati. Možda Vi imate kakav prijedlog... Lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
koraljka odgovoreno: 10. svibanj 2010. Dijeli odgovoreno: 10. svibanj 2010. nema unedogled - ovo je igra iscrpljivanja jer su u pitanju mali iznosi pa ljudi odustanu - upravo se spremnam poslati odgovr bigdady jer on smatra da nagovaram ljude da se bodu s rogatima - pošaljite mi na PR - pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.