Jump to content

naplata električne energije.


hitechservis
 Dijeli

Preporučene objave

ako itko zna zaista bi molio pomoć ili neki savjet:

 

 

u 9mj-2009 došao mi je račun za električnu energiju 64.000,00(šezdeset i četiri tisuće kuna) za razdoblje od 4mj-do-9mj,izgleda nemoguće da jedna kuća u šest mjeseci potroši toliko jer ne grijemo se na srtruju itd itd.

u našoj elektro istri ,do prvog mjeseca 2010g nisu poduzeli ništa iako su mi obećavali javiti neki ispravak ili novi izračun,u prvom mjesecu 2010 dobio sam opomenu za neplaćanje tada mi je pukao film i otišao sam u elektru i slijedi razgovor sa direktorom maloprodaje i nekim tipom kao pravnik biti će,tu mi oni kažu da indirektno da je greška njihova i da je kod njih brisana jedna znamenka u izčitanom broju potrošnje i to samo na višoj tarifi i to zadnjih ko zna koliko teško je utvrditi ali da sam ja trebao znati da trošim više od toga koliko sam plaćao!?i da će mi oni napraviti neki prepravak i da dođem za 5dana,ja došo račun dvadeset osamtisuća kuna.

 

 

moja zadnja je bila dečki ja imam digitalno brojilo koje pamti zadnjih 15mjeseci potrošak i više i niže tarife,zašto mi ne očitate tih zadnjh 15mjeseci i to naplatite po tome minus ono što sam uplatio do sada u tih 15mj.jer je totalno vaša greška jer su uvijek oni očitavali moje brojilo svakih 6mj.sa sondom i slali račune.

 

 

 

i sada neznam šta da napravim oni ne odustaju od 28.000,00

:kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Za početak - sve te račune koje Vam pošalju čuvajte, to je dokaz njihove nedosljednosti.

 

Kakvo je stanje na brojilu? Koja je bila prosječna potrošnja u prethodnim razdobljima?

 

Od sada sva komunikacija sa njima pismenim putem- urudžbiranjem podnesaka sa potvrdom primitka na Vašoj kopiji.

Ja bi im odmah urudžbirao dopis - 'da se potrošnja struje u mom domu nije bitno mjenjala, stoga i prvi i drugi račun odbijam jer je bez osnove. Neka predoče sva očitanja koja imaju.I njima je jasno sa je taj račun toliko velik da je i rasprava o tome suvišna.Ako će i dalje inzistirati na takvom računu, podnijet ću prijave protiv odgovornih osoba, obratiti se medijima, udrugama potrošača...'

 

Svaka osoba je spremnija priznati i ispraviti grešku kad se ne može skrivati iza sistema.

 

 

 

:kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

tako sam nekako i ja nastupio sa njima ali mi je njihov pravnik pokazao zakon o nečemu gdje članak 97 i 98 imaju točno opisan moj slučaj u detalj i navodno mi imaju pravo naplatiti odnosno ispraviti svoju grešku unutar zakonske zastare koja je pet godina.

 

 

kako sam ja razumio oni su meni izgleda od kada su mi priključili brojilo ili od neznam kada totalno krivo obračunavali višu tarifu i to oni ne mogu dokazati od kada točno zato i jesu smanjili mi taj iznos na 28 kao da bi ja veselo pristao ali ....

 

 

pored svega toga brojilo je digitalno i pamti svakog 22 u mjesecu stanje više i niže tarife i to oni ne žele očitati i naplatiti mi samo tih zadnjih 15 mjeseci jer su skužili da ja plaćam struju manje već izgleda dosta dugo čega ni ja nisam bio svjestan da je tako,

 

 

priključak je od 98g ali do 2006 nije nitko živio u toj kući kad smo se uselili računi su se povećali sa tipa 50kn mjesečno na 350-450kn mjesečno a oni su očitavali svakih 6mj.struju i slali račune po kojima smo plaćali jer mi nismo znali očitati to vražje brojilo koje je digitalno a i oni ga očitavaju sa sondama.(sada smo skužili sve kako i šta uz pomoć prijatelja iz elektre)

 

i onda mi dođe za 6mj(4mj2009-9mj2009) 64.000,00kn kao pod izlikom vi ste to potrošili jer smo mi zamjenili decimalno mjesto prilikom očitanja !!??.

 

 

najavio sam se još na razgovor kod direktora elektro istre pa ću da vidim šta kaže on koji bi trebao biti pametan ili pametniji od mene. ali neznam sa čime da zaprijetim da se to riješi povoljno za mene.

 

 

hvala na savjetu :palac::palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Brojilo ima brojčanik koji pokazuje ukupno potrošene kilovate?

Koje je točno stanje na brojilu? Koliko više tarife, koliko niže?

Pokušajte zbrojiti ukupno plaćenu struju u cijelom periodu.

primjer:

1998.-2006. osam godina, prosječnih 50 kn x 12 x 8 = 4800

2006.-2010. četiri godine, prosj. 400 kn x 12 x 4 = 19200

Ukupno 24000 kn, a koliko kilovata, 40000? 60000?

:kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

tako daleko u povijest ne mogu ići

 

brojilo pamti zadnjih 15mjeseci

 

i ja hoću zbog takve situacije koja je nastala da mi očitaju tih zadnjih 15mjeseci po tome naplate i oduzmu ono što sam u tom razdoblju uplatio,ali ta moja teorija im do sada nekako nije pasala i izbjegavaju je totalno jer je 2007 u 4mj blokirao mtk ta neka sklopka koja prebacuje viša ili niža tarifa i to je bilo blokirano na višoj tarifi ko zna koliko dugo i od kada ,i tada je bio njihov čovjek očitao brojilo zamjenio sklopku i po nekoj raspodjeli platili smo 60/40 i tada su računi stizali normalno svakih 6mj po nekih 3500.00kn(ukupno za 6mj.) da bi konačno u 9mj2009 kada se brojilo valjda okrenulo na nulu oni shvatili da fali tih tisuća kilovata tj.razlika od 64.000,00 tisuće kuna

 

ako možeš mi dati savjet sutra se idem naći sa nekim drugim tipom ne sa direktorom kako sam tražio jer on je navodno poslao tog drugog koji me danas zvao i dogovorili smo se za sutra u 9.da popričamo o tom problemu.

 

:misli::palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne mogu se oni samo tako nabacivati računima, navodnim dugovima. Malo 64000, pa onda 28000... To je po onom - ako budala plati. Već su tu neozbiljni-ako je drugi račun pravi, kako su izračunali prvi?

 

Ti si redovito plaćao ispostavljene račune.

Ako postoji dug, neka ga dokažu - ispostavljanjem detaljne specifikacije potrošenih kilovata za cijeli period točno po očitanjima.

U međuvremenu je i sat mijenjan. Trebao bi imati kakav zapisnik o tome.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

tako mislim i ja

 

nije mjenjan sat već sklopka koja prebacuje viša ili niža tarifa

 

iznos od 28 je kao usluga meni jer je to stvarno potrošena el energija od 64.000,00kn u "nekom razdoblju" do doga datuma

 

i sada po njihovom oni su otkrili grešku u 9mj2009 i do 1mj2010 nisu poduzimali ništa niti mi javili na bilo koji način neko rješenje dok nisam dobio ja opomenu da sam dužan 64 i od tada kreće cijela priča....

 

i da ako sam ja dobro shvatio valjda je njihov djelatnik kada je očitavao brojilo te 2007(imam i radni nalog i njihove tadašnje ispravke) izgleda krivo očitao i unio u terminal,ali je po meni već na sljedećem očitanju što čita dečko sa sondom koja se prisloni na prozorčić i infracrveno se prenesu podaci u sondu trebalo doći do toga da se pokazalo krivo njegovo očitanje. ali to se nije desilo do 9mj2009 i sada ja ne vjerujem više ni njima ni sondi ni ičemu njihovom.

 

i još uvijek ne shvaćam ako moje brojilo pamti zadnjih 15mj zašto nisu u 10mj.kada sam došao po račun poslali čovjeka da očita brojilo i naplate zadnjih 15mj,što je po meni logično jer imaju čisti dokaz koji ja ne mogu pobiti i kojeg sam spreman platiti jer šta brojilo pokaže pokaže,a ne da se čeka još tri mjeseca pa sada to rješavamo na oko puta pi.,i ne šaljemo tamo nikaga da se to očita ili misle da sam ja u toj kući od 98 da nisam 12godina plaćao ništa kako treba pa mi sad naplaćuju kao sve za 12godina a kuća je dovršena prije par godina

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

opaska felixu:

ne komentirajte i ne raspirujte vatru ako neznate rukovati aparatom za gašenje.

 

kolega čitajte zakone i eventualno prema pročitanom i realnoj situaciji dajte čovjeku do znanja što može očekivati u svom slučaju.

 

u zakonu piše "Kad se utvrdi da je obračunska konstanta brojila električne energije bila pogrešno utvrđena ili je pogrešno obračunavana električna energija i snaga zbog pogrešno očitanih cijelih, odnosno decimalnih mjesta na brojčaniku brojila, izvršit će se naknadni obračun prema ispravnoj konstanti, odnosno točnom broju cijelih i decimalnih mjesta i to od dana kada je greška nastala, a najduže u zakonskom roku zastare.

 

...i kao što ćete primjetiti poštovani kolega nigdje se ne spominje krivca za pogrešku.

 

HEP je mastrodont i pisao je zakone prema svojim željama bez utjecaja zaštite potrošača...

 

i molim Vas da ne replicirate i ne borite se sami sa sobom.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...a Vama kolega, očito je da ste iz elktro struke, savjetovao bih Vam da ne dokazujete ništa jer time nećete ništa postići, osim čira na želucu.

 

Elektroistra ima načina da Vam izađe u susret, a naročito ako imate "neke" djelatnike iz nje, koji Vam mogu donijeti više informacija o problemu.

 

koncentracijom od 2 minute ispred brojila mogli ste skužiti čudne brojke koje se izmjenjuju, te lako zbrojiti 2 i 2.

 

savjet: dogovorite se oko plaćanja na rate i pokušajte smanjiti cjelokupan iznos.

 

ako imate još neko brojilo negdje drugdje, npr u radioni ;-), a glasi na Vaše ime, HEP ima zakonsku :-) mogućnost da Vas iskopča na tom mjernom mjestu ako niste podmirili račun na onom prvom. :misli:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

magel je napisao:

...i kao što ćete primjetiti poštovani kolega nigdje se ne spominje krivca za pogrešku.

 

HEP je mastrodont i pisao je zakone prema svojim željama bez utjecaja zaštite potrošača...

 

i molim Vas da ne replicirate i ne borite se sami sa sobom.

 

HEP jest mastodont i monopolist, i jest dao napisati Zakon prema svojim potrebama.

Ali zakoni se mijenjaju, a i događa se u zadnje vrijeme da i monopolisti popuše spor, ili su spremni na dogovor kada naiđu na tvrd orah. I osobno imam takva iskustva.

 

Kad netko ispostavi račun, treba ga i dokazati - ništa drugo i nisam tvrdio . Hitechservis je cijelo vrijeme sugerirao da je račun nerealno velik (uistinu i jest vrlo velik, za obiteljsku kuću u kojoj se struja ne koristi za grijanje.

I dobro znamo da se najveće greške događaju prilikom zamjene brojila.

 

I ne morate me vrijeđati zato jer smo na različitim stranama - Vi ste interesno povezani s HEP-om, a moji su interesi često bili u koliziji sa monopolistima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nemojte dečki tako u pravu smo svi

 

priznali su grešku i smanjli mi račun stoji ali

 

kad bi te iz trgovine nazvao čovjek koji ti je prodao tv i rekao ti nakon nije bitno koliko vremena da ne uzimamo sada neki period i rekao da je pogriješio i da ti je naplatio 1000kn manje ali pošto je njegova greška da će on dati 600kn a ti 400 dali biste pristali platiti taj iznos i još da vam kaže pa trebao si vidjeti da si platio 1000kn manje od onoga što košta bilo gdje drugdje.

 

 

evo odgovorite mi na to i po kojem zakonu ćeš ga natjerati da to plati!!!!

 

 

a sada ja sam samo htio kad sam dobio račun na 64 da mi netko iz elektre dođe doma i očita brojilo unazad 15mjeseci odnosno do 8 il 7mj 2008 i to mi naplate minus ono što sam uplatio ali to se nije desilo tako već smo sve te ispravke radili u 1mj2010 kada sam ja došao po objašnjenje zašto sam dobio opomenu pred isključenje kad mi nisu javili ništa od obećanog iz 11mj od direktora maloprodaje.

 

naručio sam se na razgovor kod direktora elektre nije me primio on već netko drugi koji ga navodno mijenja i molio sam i njega da mi očitaju brojilo unazad 15mjeseci bez ovih zadnji 3ili4njeseca i ni njemu se ne sviđa ta opcija jer kao tih 28 je već ubačeno u terminal i to je kao sad manje više gotovo ali ipak će mi vidjeti navodno da li se šta može jer smo svi ljudi.

 

a isto tako ne daju mi da to platim na više od 6 rata jer nemaju to u sistemu a to što me "varaju" zadnjh ko zna koliko jbg

 

 

i šta sada???

 

 

i kako to da te direktor neće primiti nego šalje već nekog drugog!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani felixe, nitko Vas ne vrijeđa, ali moram Vas priupitati znate li po kojoj formuli se zaračunava utrošak energije u narečenom slučaju i što sve ulazi kao parametar u taj izračun.

 

Zaista neznam odakle ste dokučili da sam interesno povezan s HEP-om. Možda iz mog znanja o zakonima koji povezuju HEP?

 

Na pitanja nemorate odgovarati jer odgovor je poznat iz Vaših mnogobrojnih postova u raznoraznim forumima.

 

Usredotočite energiju u pomoć ljudima, kao npr. ovako:

 

G. hitechservis,

direktor Elektroistre ima svoje podređene, u ovom slučaju Rukovoditelja službe prodaje, i čovjek je stručnjak i plaćen je za taj posao. Koliko bi ljudi moglo pokucati na vrata direktora Damira Miškovića (ime i prezime dostupno na internetu)za rješavanje problema plaćanja. Biste li vi s menedžerskim ugovorom primali stranke u svoju kancelariju. Budite razumni i iskreni prema sebi.

 

odgovor za Vaš problem:

 

ako imate račun na 64000 kn i račun od 28000 kn to može biti dokaz na sudu da ni oni neznaju što rade. Nadalje članci koji su Vam predočeni mogu se rušiti na Ustavnom sudu, jer ako se ne varam mislim da je već jedna presuda takvog tipa donesena gdje je HEP izgubio.

Vaše razmišljanje je dijelom bilo na dobrom putu.

 

Usredotočite se (kao znalac u elektrostuci) da je do pogreške došlo krivicom HEP-a, na što vi niste mogli utjecati, i da se zakonom štite njihove pogreške, što je oborivo na ustavnom sudu.

 

Kao i do sada ako imate želju da Vam pomognem, obratite se na pm jer u ovom više neću sudjelovati.

 

 

:bjezi:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 godina kasnije...
...u zakonu piše "Kad se utvrdi da je obračunska konstanta brojila električne energije bila pogrešno utvrđena ili je pogrešno obračunavana električna energija i snaga zbog pogrešno očitanih cijelih, odnosno decimalnih mjesta na brojčaniku brojila, izvršit će se naknadni obračun prema ispravnoj konstanti, odnosno točnom broju cijelih i decimalnih mjesta i to od dana kada je greška nastala, a najduže u zakonskom roku zastare...

Molim gospodina da mi navede koji konkretno zakon govori o tome.

Imam sličan problem s plinskim brojilom. Brojilo je izvan kuće i dostupno je inkasatoru 24 sata na dan. Prije pet mjeseci mi je zamijenjeno brojilo od plina po planu zamjene radi periodičke provjere. Nisam primjetio dva i pol mjeseca da se ne vrte svi kotačići brojila osim onog najbržeg, brojila staroga 39 godina, a stanje je stalo na nekih 532m3. Par dana prije nego su ponovo zamijenili brojilo, dobijem račun na kojemu su umjesto stvarnog stanja (532m3) napisali 1132m3 (600m3 više nego na brojilu - valjda nekakva njihova procjena), tj. i na zapisniku o zamjeni brojila je bilo stvarno stanje brojila koje je skinuto kao neispravno.

 

Znači li to da je službenica u uredu distributera (koja predstavlja istog jer ju je poslodavac ovlastio da radi taj posao) krivotvorila stanje zakonskog brojila?

 

Nakon toga nisam zaprimio nikakav dopis distributera da mi je korigirano stanje brojila (nitko nema zakonsko pravo korigirati stanje brojila) i da je na taj način povećan iznos na koji distributer misli da ima pravo, a niti bilo kakva osnova po kojoj isti to može i naplatiti.

Još nisam platio taj račun pa očekujem opomenu pod prijetnjom isključenja.

U planu mi je tužba za uznemiravanje općinskom sudu, prijava distributera nadležnom inspektorijatu, Agenciji (HANFA), ...

Ima li zakonske osnove i po kojim činjenicama da distributer procijeni da je meni u tri mjeseca kroz brojilo prošlo 600m3 plina, a njegov inkasator se nije udostojio stajati kraj brojila da bi se uvjerio da brojilo ne broji ispravno, odnosno da se nemarom distributera meni obračunavaju fiktivni računi?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

pozdrav forumaši. ovako imam problem i trebam hitni odgovor.pred mjesec i pol dana kupio sam kuću ROH-BAU građenu 1995 godine.kuća ima sve papire od građevinske,lokacijske,glavnog projekta i sve ostalo šta ide.sad nastupa moj problem s hep-operaterom,nadzemni priključak je plačen i priključen 1995 godine.od 1998 se plaća paušalna naknada,e sad znači ja ode u elektru i obavim prijepis vlasništva,zatražim kontrolu priključka i ispravljanje neispravnog položaja stupa priključka,pošto nastavljam s radovima i priključak nije bio aktivan 15 godina,zatražio sam provjeru radi sigurnosti i sebe i drugih koji će koristit struju.bili su obavješteni o stanju priključka,i dva puta su dali odgovor da oni nemaju ništa s tim da je to u mojem vlasništvu,i da moram unajmit ovlaštenog izvođača da to obavi što pred dva dana i jesam učinio.danas su oni došli po nalogu nadređenog i bez mojeg znanja i predhodne obavjesti skinuli brojilo,poslije su htjeli skinuti i ormarić s kablom ali nisam dopustio jer smatram da i skidanje brojila nije bilo u opisu mojeg zahtjeva i da je bilo protuzakonito provođenje naloga.

da li je u ovom slučaju HEP u pravu,da li su smjeli učiniti to što su učinili,i što da ja dalje učinim?molim hitno neki odgovor.

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 godina kasnije...

samo da javim ishod obračuna sa elektroistrom:

 

nakon duge borbe sa njima i pisanja u zagreb i doslovno j... matere i upada u kancelariju kod direktora gdje sam mu objasnio načine nakoje mogu riješti slučaj (preko prijaatelja iz stranke ,preko zagreba,preko suda ili kao obični čovjek) dobio sam "ispričnicu" da je greška nastalo kod njih i daa nisam dužan platit ništa te da mi se izvinjavaju na neugodnostim koje sam imao.

 

to je ukratko bilo je tu svega oni mi isključe struju u ormariću ja je spojim pa je isključim pa je odem platit pa je oni priključe pa vide da sam bio uključen pa me prijave da sam se ilegalno spoji pa ispada kako sam platio ilegalne kilovate koje sam potrošio dok sam bio isključen uglavnom bilo je tu svega bio sam i došao platit tih 28tkn ali da mi daju papir šta ja to plaćam kad su mi isključili struju do kraja radnog vremena nisu mi htjeli dati ništa pa je došla policija da me izbaci vani....pa onda negdje malo prije svršetk priče kad sam poslao papire u zg zove me kreten iz elektro istre i nudi mi da nakon tri godine što je prošlo od početka zavrzlame gdje ssam ja cijelo vrijeme sam sebi citao i uplaćivao struju da dođu i očitaju brojilo i da po mojoj formuli napravimo račun za godinu dana unazad (nakon dve i po godine) i da uplatim takav iznos koji bi bio priližan onome dugu,ukratko sam mu objasnio da sada nakon tri godine od početka problema ne možemo to napravit jer da ima dvadest škrinja 16 televizora tri žene koje peglaju i 7 bojlera više i da se baš tih zadnjih 15 mjeseci koliko brojilo pamti unazad baš grijem na kliu i tri termo peći nasrao sam sve sta sam se sjetio i rekao mu da ne bude glup za inžinjera i ako ikad amora traziti moj pristanak da je odgovor NE.

 

e to to je nekako bilo tako uglavnom poslije sam čuo od par prijatelja kako je direktor nakon našeg razgovora skako po elektri i raspitivao se da tko me poznaje i da tko sam ja kad se kužim toliko u to brojil o u koje se ne kuzi pola njihovih djelatnika,na kraju je ipak doznao tko sam i čime se bavim.

 

pozdrav i hvala svima koji su mi u to doba bili od pomoći uz VAS sam razmišljao puno realnije i hladnije glave.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...

tko sam ja kad se kužim toliko u to brojil o u koje se ne kuzi pola njihovih djelatnika

...

 

Lijepo od vas da ste dali povratnu informaciju, to je rijetkost. Ali ne javljam se zbog toga, nego ne mogu odoljeti da ne podebljam ovo što ste napisali. Kad bi takva situacija postala rijetkost, a ne pravilo u našim javnim firmama i državnoj administraciji, svima bi nam u roku od 24 sati bilo bolje (i bez promjena ustava). Na temelju isključivo vlastitog iskustva bih mogao napisati stranice takvih primjera iz različitih struka iz kojih proizlazi da na (bez)brojnim mjestima sjede zaposlenici koji nemaju niti minimalno znanje za svoje radno mjesto, ali - što je puno važnije - uopće im i ne pada na pamet da bi ga trebali steći (a o njihovim šefovima da se ne govori), jer su samim zapošljavanjem popili svu mudrost ovoga svijeta.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 mjeseci kasnije...

Prvi sam puta na ovom Forumu,pa se ispričavam na eventualnom nesnalaženju pri korištenju .

Molio bih odgovor od upućenijih na zakonsku osnovu naplate el.energije, nama tkz. "vikendašima

" ,za niže naveden slučaj. Siguran sam da takvih "slučajeva" ima jako puno.

Naime,suvlasnik sam jednog apartmana,a operator distribucijskog sustava je Elektrolika Gospić.

Za razdoblje od 28.10.2014.,pa do 27.4.2015. god. ispostavili su mi račun u kojem stoji da sam potrošio 1 kWh el. energije (predočeno i stanje brojila na kojem je vidljiva razlika za 1). Taj me kilovatsat košta,poslije silnih preračunavanja dugovanja i izvršenih uplata, 87,46 kn.

Pitam,kako je moguća ta razlika od 1 kWh (dakle,nije navedeno da je to paušal),kada u navedenom vremenu nitko nije boravio u apartmanu,pa nije bilo nikakve potrošnje,jer su obje fidove sklopke isključene još od od trenutka napuštanja apartmana u kolovozu 2014.godine te kako može operator naplaćivati uslugu koja nije izvršena? Hvala unaprijed.

uređeno: od strijelac 57
gramatička greška
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija