Jump to content

ovrha/obustava ovrhe/zastara?


vinjoza

Preporučene objave

Pozdrav!

 

Postovani, molio bih pomoc. 2003 sam uzeo studentsku pretplatu u T-Mobileu, koju sam nakon nekog vremena prestao placati i koristiti.

 

13.02.2004. je pokrenut ovrsni postupak, koji je 2007. godine obustavljen od strane nadleznog suda zbog nemogucnosti naplate potrazivanja.

 

Jucer sam dobio rjesenje o ovrsi od odvjetnickog suda, a potvrdjeno od tog istog nadleznog suda, na 1/3 place. Sad me zanima, zar nije nastupila zastara, i, ako je ovrsni postupak obustavljen prije gotovo 3 godine, zar to nije rjesena stvar?

 

 

Takodjer, sa svim troskovima, dug od 600kn je sad, ako sam dobro zbrojio, oko 2500kn, ako ne mogu nista drugo napraviti, jel bar mogu dogovoriti direktno placanje samog duga i nekog dijela kamata, bez raznih troskova?

 

Hvala unaprijed

 

V.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

vinjoza je napisao:

Pozdrav!

 

Postovani, molio bih pomoc. 2003 sam uzeo studentsku pretplatu u T-Mobileu, koju sam nakon nekog vremena prestao placati i koristiti.

 

13.02.2004. je pokrenut ovrsni postupak, koji je 2007. godine obustavljen od strane nadleznog suda zbog nemogucnosti naplate potrazivanja.

 

Jucer sam dobio rjesenje o ovrsi od odvjetnickog suda, a potvrdjeno od tog istog nadleznog suda, na 1/3 place. Sad me zanima, zar nije nastupila zastara, i, ako je ovrsni postupak obustavljen prije gotovo 3 godine, zar to nije rjesena stvar?

 

 

Takodjer, sa svim troskovima, dug od 600kn je sad, ako sam dobro zbrojio, oko 2500kn, ako ne mogu nista drugo napraviti, jel bar mogu dogovoriti direktno placanje samog duga i nekog dijela kamata, bez raznih troskova?

 

Hvala unaprijed

 

 

 

V.

 

Zastara naplate pravomčne ovrhe nastupa nakon 10 godina.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

vinjoza je napisao:

Hvala na odgovoru.