Jump to content

Zamolba-HITNOOO!!!


anonimno

Preporučene objave

Parkirao sam automobil na pločniku,dolazi policajac i pauk..ne znam jesu me slikali,ali vjerojatno jesu..

kazna iznosi 400,00kn po čl.82 st.4 prema zakonu o sigurnosti prometa na cestama.. policajac mi je rekao da mogu napisati zamolbu postaji prometne policije ako ne želim platiti kaznu..

redovan sam student i nemam baš novaca za plaćanje kazne.. Što bih trebao navesti u toj zamolbi da ne moram platiti?kako zamolba okvirno treba izgledati?ako se ne isplati pisati tu zamolbu da čekam da dodje poziv sa suda pa da odaberem dobrotvorni rad..kojeg zapravo ne moram obaviti jer nemam gdje?jel u tom slučaju snosim kakve sudske troškove? ...ili postoji neka druga mogućnost da izbjegnem plaćanje? usput-već sam kažnjavan..kazne tipa-mob,pojas..itd

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

uručio mi je uplatnicu..

 

ako ne platis to u roku 8 dana slijedi prek nalog od policije s kojim stize i cca 150kn troskova. na taj nalog mozes prigovarati, ako prgovaras ide se u prek postupak (sto dalje podize roskove). ako ne prigovaras, kaznu ne moras platiti (troskove moras) i cekas poziv od suda da se ocitujes pristajes li na zamjenu kazne za taj rad... ne znam o cemu prica policajac, kakve zamolbe?! nema zakonske osnove po kojoj bi policija mogla oprastati i stornirati vec utvrdjene prekrsaje, pa ti je to vjerojatno rekao tek tako, da ga ne gnjavis/moljakas tamo na licu mjesta....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako Vam je izdano izvješće o počinjenom prekršaju, pa i u slučaju da Vam je izdan prekršajni nalogm možete napisati molbu naslovljenu načelniku Policijske uprave kojom tražite da vam se zbog izuzetno lošeg materijalno financijskog stanja i slično izrekne mjera "PISANOG UPOZORENJA".

Isto se može izdati samo ako do sada niste u zadnjih 12 mjeseci pismeno upozoreni za bilo koji prekršaj ili kažnjeni za isti.