generationx objavljeno: 29. ožujak 2010. Dijeli objavljeno: 29. ožujak 2010. Pozdrav svima. trebao bih pomoć oko jednog pitanja.Naime dana 16.6.2007g. sam zaustavljen u prekoračenju ograničenja brzine osobnim vozilom i kažnjen sa 500 kn.Kako sam tada bio srednjoškolac a moji mi ne bi platili kaznu, od prijatelja otac,policajac, je uložio prigovor na tu kaznu u moje ime.nakon toga godinu dana ne dobivam nikakve obavijesti o toj kazni i odlazim u zagreb na studij.U zg prijavljujem prebivalište i prije par mjeseci mi dolazi rješenje s VPS-a o odbijanju prigovora.Rješenje je doneseno 23.1.2009. ja sam zvao prvostupanjski sud - dakle u dalmaciji da se dogovorim za plaćanje te kazne kako bih to više skinuo s vrata, ali gospođa na sudu mi je rekla da ovaj predmet još nije vraćen njima ali kad dođe da će mi poslat zahtjev za naplatu.tada mi je rekla i da pošto sam student probam dočekati zastaru.Nedavno sam bio u dalmaciji 2 tjedna i kad sam se vratio u zg našao sam onaj papir o preporučenoj pošti ali sam zakasnio s rokom podizanja.mislim da se radi o istom predmetu.Jel netko zna kad nastupa zastara?hvala na pomoći Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 30. ožujak 2010. Dijeli odgovoreno: 30. ožujak 2010. generationx je napisao: Jel netko zna kad nastupa zastara? 23.01.2010. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
generationx odgovoreno: 30. ožujak 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 30. ožujak 2010. Znači zastara je već nastupila? jel mi još možete reći jel ova pošta koju nisam uspio podići može biti nekakvo rješenje o zastari ili nešto tako? hvala na pomoći Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 30. ožujak 2010. Dijeli odgovoreno: 30. ožujak 2010. generationx je napisao: može biti nekakvo rješenje o zastari ili nešto tako? Da. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...