orian objavljeno: 11. travanj 2010. Dijeli objavljeno: 11. travanj 2010. Od zagrebačkog holdinga naše stupbište primilo je 3x veći račun za potrošenu vodu nego za protekle mjesece. Nije bilo nikakovog kvara i poskupljenja i nije primjećeno povećano korištenje vode.Što stanari mogu poduzeti? 1. ne platiti i pisati prigovor isporučitelju - da li svaki stanar za sebe ili jedan prigovor za sve stanare 2.ako se opunomoći jednog od stanara (ili odvjetnika) - da li svi stanari moraju dati njemu ponomoć za zastupanje 3. koje argumente navesti osim da je previsoka potrošnja, odnosno kako utvrditi razlog povećanja i tko je dužan izvršiti kontrolu i na čiji račun 4. u kojem roku napisati prigovor 5. ukoliko se podnese prigovor i ne plati račun - da li postoji mogućnost da isporučitelj zatvori vodu? 6. mogu li stanari u prigovoru tražiti da se baždari vodomjer Hvala na odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.