Jump to content

!! ovrha - tekući, dug za mob i sl - pomoć!?


problem175

Preporučene objave

molim vas ako mi netko moze dat konkretne odgovore, bila bih jako zahvalna..naime imam vise od 1 problema :D

 

prvo: dug t-mob pretplata

 

poslan mi je ovrsni prijedlog od javnog biljeznika na dug (714,97 kn + 419,80 kn trošak javnog bilj) iz 2009 godine, tocnije pise kako mi teku zatezne kamate od 20.05.2009. te da to platim u roku od osam dana...

 

nisam u mogucnosti platiti jer sam student i nemam nikakvih prihoda niti nikakve nekretnine ni pokretnine na svoje ime.

 

drugo: tekući racun i amex:

 

također imam i tekući racun u pbz banci koji je u nedovoljenom minusu 1200 kn i amex za studente na kojem imam dug od 1400 kn. pbz mi salje opomene, tocnije danas sam dobila drugu opomenu pred ovrhu.

 

pitanje:

 

koliko otprilike vremena treba da ovrhovoditelj dođe na vrata i krene sa ovrhom, ako nije ulozen niakkav prigovor? da li mogu uzeti ista mojim roditeljima s obzirom da s njima zivim?

 

ako zaustave ovrhu jer ne mogu naplatiti trazenje, da li je moguce platiti racun u periodu između obustave procesa i ponovnog pokretanja u slucaju zaposlenja? (ako dođem do nekih novaca)

 

sto se pbz-a tice, jel vrijede ista pravila ako mi dođe ovrha kao i za dug prem t- mob?

 

zapravo najbitnije mi je ako mi mozete otprilike reci koliko vremena prođe od rijesenja do konkretnog dolaska pred vrata? okvirno bar...

 

hvala unaprijed, i oprostite na dugackom postu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti