duky objavljeno: 11. srpanj 2010. Dijeli objavljeno: 11. srpanj 2010. Poštovanje, molio bih vas za pomoć,zaustavljen sam na parkingu od strane policajaca prilikom preparkiravanja auta.Bio sam pod utjecajem alkohola te sam napuhao 1.58 što je smanjeno na 1.48,te mi je oduzeta vozačka na 5 dana.Papire nisam potpisao. Planiram uložiti žalbu jer smatran da na praznom parkingu nisam bio uključen u promet te da nisam nikoga ugrožavao,ujedno mi je to prvi prekršaj u 3 god koliko vozim te sam student i nemam primanja. Zanima me 1.kolika će mi biti kazna (policajac je rekao 2000kn) 2.na što ću uložiti žalbu ako neznam točno cifru koja će biti vjerojatno određena od strane suda. 3.na koliko će mi biti oduzeta vozačka 4.postoji li šansa da mi odrede manju novčanu kaznu i neoduzmu vozačku s obzirom da je 1 prekršaj hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 11. srpanj 2010. Dijeli odgovoreno: 11. srpanj 2010. Ako se vozilo nalazilo na javnoj cesti i pokrenuli ga iz mjesta, postoje elementi prekršaja. 1. Od 2.000 do 5.000 kuna. 2. Stići će prekršajni nalog, iznos određuje policija sukladno zakonu. 3. Od 1 do 9 mjeseci. 4. Da, ali to treba navesti u prigovoru i predati dokumente kojima se dokazuje da se plaćanjem određene kazne ugrožava egzistencija. O ostalim sitnicama prelistajte stare postove. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
duky odgovoreno: 11. srpanj 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 11. srpanj 2010. još me samo zanima dali ja tu žalbu moram pisati sada u roku od 8 dana ili moram čekati da mi dođe prekršajni nalog pa se onda na njega žaliti.I za koliko mogu očekivati da će mi nprekršajni nalog stići hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...