Jump to content

kome se obratiti/žaliti?- tema iz turizma


jakosamljuta

Preporučene objave

već mjesec dana, od povratka s mora, imam grč u želucu jer se osjećam prevarenom i oštećenom. tamo gdje smo ljetovali smo pokradeni (prtljaga) i operušani od strane davatelja usluge; pokušala sam u nekoliko navrata telefonski riješiti problem, zatim dopisom, kakti službeno, međutim- nema odgovora ni dogovora.

 

1. naplatili su nam račun za ljetovanje više od ugovorene cijene (koja je čak bila i akcijska za taj period), i ni mjesec dana od našeg plaćanja ne vraćaju nam pare

 

2. oni su zaduženi, prema njihovom Kućnom redu, za transport prtljage turista sa "čuvanog parkirališta" do smještajnih jedinica pri našem dolasku i jednako tako pri našem odlasku; pri odlasku, na "čuvanom parkiralištu" nisu se našle dvije naše torbe, iako sam ih 5 minuta prije vidjela na mjestu gdje smo ih ostavili da ih djelatnici pokupe i ispeljaju do "čuvanog parkirališta"

 

3. pri plaćanju računa za ljetovanje na odlasku, dobili smo voucher za jednu vrstu usluge; kad smo uslugu "naručili" i htjeli ju platiti voucherom- odbili su nam ga jer su nam "već izdali račun" pa ga u cjelosti moramo platiti gotovinom; proizlazi da za plaćanje voucherom nisu dužni izdati odnosno ne izdaju račun

 

u ova tri slučaja zanima me sljedeće:

1. kome da prijavim preplaćeni račun- moglo bi biti da su i drugim gostima naplatili više, bez uračunate akcije. obzirom da izdaju i kontrolni račun i račun, na kojima je ista cijena, moguće da je informatički sustav svima zaračunavao uobičajenu a ne akcijsku cijenu.

 

(ako se pitate kako nismo odmah uočili preveliki račun?: ponuda u eurima, pa uplati odmah 30%, pa još prođe mjesec i pol, pa razliku plati u kunama- ko da znam kolko smo još dužni... skužili kad smo došli kući)

 

2. osim sudski, postoji li još neki način traženja i dobivanja neke odštete za izgubljene stvari? vrijednost stvari je tek nekoliko tisuća kuna, više mi je do sentimentalne vrijednosti pojedinih komada

 

3. mora li se usluga u ugostiteljskom objektu pravdati prema gostu računom ako uslugu plaćamo voucherom dobivenim od vlasnika objekta (koji je d.d., ne znam jel to nešto mijenja stvar)

 

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija