Jump to content

Tele 2 problem superfrend tarifa


bNeo

Preporučene objave

Poštovani,

molim Vas za savjet po pitanju računa i Tele2 superfrend tarife. Naime do prije nepuna 2 mjeseca koristio sam navedenu tarifu na bonove i sve je radilo odlično. Uredno su naplaćivali sve izvan tarife i obavještavali kad sam potrošio minute uključene u tarifu, no čim sam prešao na pretplatu isključili su obavijest da sam potrošio minute uključene u paket, a da o tome pojma nisam imao. U kasnijem razgovoru s njihovom službom za korisnike utvrdio sam da pretplatnike o tome ne obavještavaju nego su pretplatnici sami to dužni provjeriti preko službe za korisnike. Naravno o takvoj informaciji nema niti riječi na nijednom promotivnom letku, na ugovoru, na web stranici ili sličnom, a niti osobe kod kojih sam potpisao ugovor za pretplatu to nisu spomenule.

Molim Vas za savjet.

 

Hvala i lijep pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija