Jump to content

obavezan team building i moguce sankcije ?


mpapa

Preporučene objave

Dobar dan,

 

moja firma organizira dvodnevni team bilding. Neki zaposlenici su planirali ne ici na TB, nego umjesto toga doci normalno na posao i raditi....i onda su nastali problemi. Molim Vas odgovore na pitanja...jer nigdje na internetu ne mogu pronaci sto zakon kaze o ovakvim situacijama :)

 

1. Postoji li zakonom propisana obaveza odlaska na team building? Sto zakon zapravo kaze o team buildingu?

 

2. Treba li se/Moze li se ikako sankcionirati neodlazenje (uz pravodobno obavjestavanje nadredjenih) na team building, a umjesto toga dolazak na posao? Ako da, temeljem cega je to moguce?

 

3. Moze li se zaposleniku zabraniti uzimanje godisnjeg za vrijeme TB? Ako da, temeljem cega je to moguce?

 

4. Moze li se zaposlenika sankcionirati zbog toga sto je dosao na posao, umjesto na TB, uz prethodno obavjestavanje nadredjenih? Ako da, temeljem cega je to moguce?

 

5. Moze li se zaposlenika natjerati da plati troskove TB koje bi tvrtka inace za njega platila? Jesu li u ovom slucaju u istoj poziciji zaposlenici koji nisu pravodobno obavijestili nadredjene i oni koji jesu? Ako da, temeljem cega je to moguce?

 

6. Moze li zaposlenik zbog nedolaska na TB, nego na posao - dobiti opomenu pred otkaz? Ako da, temeljem cega je to moguce?

 

7. Kako se promatraju sati koje zaposlenik provede na TB-u nakon radnog vremena? Naime, TB ce trajati 2 dana, s tim da zaposlenici koji zele prespavati kod svoje kuce, TB ne smiju prvog dana napustiti prije 19,00 sati, i sutra opet moraju doci ujutro na TB. Buduci da je TB, kako sam cula, radna obaveza, imaju li zaposlenici pravo na naknadu u vremenu/novcu?

 

Hvala na odogoru!! :-):misli:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ja sam se u medjuvremenu malo raspitala i evo do cega sam dosla:

 

- ako nije nigdje drugacije definirano (pravilnici o radu, zakon o radu..), team building nije radna obaveza

- ono sto nije radna obaveza, nije obavezno :)) --> dakle, zaposlenik bi sam trebao odluciti zeli li ici ili ne

- u skladu s time, nije moguce naplatiti troskove putovanja ili dati opomenu pred otkaz

- nema sankcioniranja neodlaska

 

Dobro bi bilo inzistirati na izjasnjavanju sefova radi li se o radnoj obavezi, i ako da, temeljem kojeg pravilnika, clanka? Ako je radna obaveza, onda bi se trebalo odraditi u radnom vremenu??

 

Uglavno, sva moja pitanja su pala u vodu kad sam saznala da se ne radi o radnoj obavezi. Jedino je pitanje kako se gledaju sati provedeni na necemu sto NIJE radna obaveza: kao prekovremeni?

 

Ako netko zna nesto vise o tim prekovremenim, bila bih zahvalna na tome.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

mpapa je napisao:

 

moja firma organizira dvodnevni team bilding. Neki zaposlenici su planirali ne ici na TB, nego umjesto toga doci normalno na posao i raditi....

 

Postovana,

 

Strucno organizirani TB nema veze tj. ne treba tumaciti kao grupnu rekreaciju, obzirom da su TB aktivnosti ne samo dio “normalnog dolazenja na posao i rada” nego i strucnog usavrsavanja sa svrhom postizanja sto kvalitetnijeg donosenja odluka te zajednickog efikasnog ostvarivanja poslovnih ciljeva.

 

Prema tome, tko se namjerava sam iskljuciti iz TB programa, bez obzira sto nece sjediti doma nego ce raditi u uredu, bilo bi dobro da si osvijesti spoznaju kako svojim postupkom salje jasnu poruku da mu do timskog rada u navedenoj radnoj zajednici uopce nije stalo - cime si najvjerojatnije automatski osigurava prednost na odlazak iz te radne zajednice prvom prigodom...

 

LP

:-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 godina kasnije...

Poštovani

a kako se tretira TB koji se organizira isključivo vikendom? U zakonu o radu piše da djelatnik ima pravo na tjedni odmor od najmanje 24 sata, odmor iz stavka 1 članka 54 zakona o radu radnik koristi nedjeljom, te u dan koji nedjelji prethodi, odnosno iza nje slijedi.

Ako nema nikakvog zakonskog uporišta za održavanje TB vikendom zašto onda poslodavac šalje mail i napiše netko MORA ići, znači li to da poslodavac može djelatniku dati otkaz ako djelatnik ne ode na TB?

Da li je poslodavac dužan onda te dane provedene na TB vikendom tretirati kao prekovremeni rad ili ne?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija