dmarion objavljeno: 20. listopad 2010. Dijeli objavljeno: 20. listopad 2010. Da li neko ima tocnu imterpretaciju za koga se mora voditi evidencija o radnom vremenu sukladno novom pravilniku? Tj. da li je potrebno voditi tu evidenciju za radnika koji ima redovno radno vrijeme (svaki dan 9-5) i standardnih 30 minuta pauze? Koliko vidim jedino clanak 8. stavka 2 propisuje vodjenje evidencije radnog vremena i to na nacin: "Kada je odlukom poslodavca, zbog procesa rada organiziranog u smjenama, puno ili nepuno radno vrijeme raspoređeno nejednako po tjednima unutar razdoblja od četiri mjeseca, poslodavac je dužan redovito evidentirati sve podatke iz stavka 1. ovoga članka," Drugim rijecima, izgleda da nigdje nije propisano da za radnike koji imaju ravnomjerno rasporedjeno radno vrijeme postoji obaveza evidencije radnog vremena. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 20. listopad 2010. Dijeli odgovoreno: 20. listopad 2010. Obveza vođenja evidencije o radnom vremenu je obveza svih poslodavaca za sve radnike kao i rukovodeće osoblje. Kontaktirala sam Državni inspektorat-inspekciju rada u svezi obveze vođenja evidencije za radnike s fiksnim radnim vremenom, čiji je odgovor bio da upravo stoga što u pravilniku nije naznačena obveza nevođenja evidencije za pojedinu kategoriju radnika ta obveza važi za sve. U svezi s elementima koje mora sadržavati evidencija o radnom vremenu (upravo kod radnika koji imaju fiksno radno vrijeme) postoji pisani naputak Ministarstva gospodarstva,rada i poduzetništva (klasa:110-01/10-01/292 od 15.srpnja 2010.) koja glasi: " U pogledu primjene čl.3.Pravilnika o sadržaju obračuna plaća,naknade plaće ili otpremnine (NN 81/10),mišljenja smo da se u obračunu plaće i naknade plaće mogu navesti propisani podaci o radnom vremenu i iznosima koje je radnik ostvario,bez navođenja ostalih stavki iz tog članka Pravilnika koje radnik nije ostvario, ali uz ispis u "napomeni" koji bi primjerice mogao imati sadržaj da ostali podaci iz čl.3.st.1 Pravilnika, nisu navedeni, budući u razdoblju na koje se obračun odnosi isti nisu ostvareni (nemaju vrijednost)." Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Raverus odgovoreno: 3. studeni 2010. Dijeli odgovoreno: 3. studeni 2010. Nadam se da bi vam ovo moglo pomoći. Program je brz i jednostavan, za male tvrtke besplatan, a i za veće tvrtke je vrlo pristupačan. Moguće je besplatno preuzeti probnu verziju na 30 dana. Isprobajte: Evidencija rada Pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
plumica odgovoreno: 3. studeni 2010. Dijeli odgovoreno: 3. studeni 2010. ultra je napisao: " U pogledu primjene čl.3.Pravilnika o sadržaju obračuna plaća,naknade plaće ili otpremnine (NN 81/10),mišljenja smo da se u obračunu plaće i naknade plaće mogu navesti propisani podaci o radnom vremenu i iznosima koje je radnik ostvario,bez navođenja ostalih stavki iz tog članka Pravilnika koje radnik nije ostvario, ali uz ispis u "napomeni" koji bi primjerice mogao imati sadržaj da ostali podaci iz čl.3.st.1 Pravilnika, nisu navedeni, budući u razdoblju na koje se obračun odnosi isti nisu ostvareni (nemaju vrijednost)." dakle ovo je djelomično točan odgovor, malo ste pomiješali lončiće. Ovaj dio odgovora odnosi se na podatke koji moraju biti navedeni, ( ili uz naznaku ost. podaci iz čl.3 ... nisu navedeni)na obračunu plaće ( po novom obrazac OP). Međutim u redovnoj , svakodnevnoj evidenciji radnog vremena dragi gopon ministar je u članku 8 pravilnika naveo koje sve podatke najmanje mora sadržavati evidencija o radnicima i radnom vremenu. Ima 18 točaka koje morate imati naznačene, predviđene za iskazivanje u listi evidencije za svakog radnika, svaki radni dan.Bez obzira kaj možda pola od tih podataka nikad nećete koristiti. Bila sam nedavno na seminaru na tu temu i rekli su da su ovi iz inspektorata navalili ko ludi, i da vas tu mogu stavit u prekršaj ak nemate navedene te sve točke.Ja sam si skinula obrazac u wordu, prebacila na excell i prilagodila i to je to. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mirda12 odgovoreno: 15. studeni 2010. Dijeli odgovoreno: 15. studeni 2010. U početku je bilo dovoljno navesti u Napomeni da podaci nisu navedeni itd... No sada su navrnuli u inspekcijski nadzor i svaki ima drugo tumačenje o obrazcu OP. Jednostavno nisu normalni i nije ih briga da li je djelatnik dobio plaću, samo da obrazac OP bude istovjetan onom koji je u Pravilniku. Ja jednostavno ne znam što da im ponudim, pa ako ima još netko iskustva sa inspekcijom neka napiše kako je prošao, jer državi treba novaca pa kažnjava što nije iskazan napr. sati štrajka i takve gluposti Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.