Jump to content

Rok za reklamaciju


josip2406

Preporučene objave

Temeljem članka 8.Zakona o zaštiti potrošača (N.N.79/07, 125/07) poduzetnik je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte,faksa,maila i na njih je dužan odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

 

Stoga, ukoliko Vam servis za popravke nije dao jamstvo na uslugu popravka aparata u određenom roku, imate pravo podnijeti prigovor na kvalitetu izvršene usluge.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija