josip2406 objavljeno: 26. listopad 2010. Dijeli objavljeno: 26. listopad 2010. Možete li mi reći postoji li zakonski definiran rok za podnošenje prigovora, odnosno reklamacije, na izvršen "popravak" kućanskog aparata? Hvala i pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 27. listopad 2010. Dijeli odgovoreno: 27. listopad 2010. Temeljem članka 8.Zakona o zaštiti potrošača (N.N.79/07, 125/07) poduzetnik je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte,faksa,maila i na njih je dužan odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Stoga, ukoliko Vam servis za popravke nije dao jamstvo na uslugu popravka aparata u određenom roku, imate pravo podnijeti prigovor na kvalitetu izvršene usluge. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.