Jump to content

Nepropisno parkiranje - Pierottijeva ulica


gjuro3

Preporučene objave

Pozdrav!

 

Dobio sam čestitku za nepropisno parkiranje - Čl.82.s.1.t.10 (Članak 82.

(1) Vozač ne smije zaustaviti ili parkirati vozilo:

 

10) na nogostupu i pješačkoj zoni,)

 

S obzirom na definiciju nogostupa:

 

"Nogostup je posebno uređena prometna površina namijenjena za kretanje pješaka, koja nije u razini s kolnikom ceste ili je od kolnika odvojena na drugi način";

 

smatram da nisam bio parkiran na nogostupu jer je površina na kojoj sam bio parkiran u ravnini s kolnikom i nije odvojena na drugi način od kolnika.

 

Uz to, taj komad "nogostupa" teoretski ne bi mogao služiti za promet pješaka jer nije povezan sa nekim drugim nogostupom a i svi pješaci hodaju po kolničkom dijelu Pierottijeve.

 

Da ne kompliciram s opisom - evo par slika spomenute situacije na linku:

http://picasaweb.google.com/gjuro3/FotoPierottijeva5?authkey=Gv1sRgCOHB08vNoYLtBg&feat=directlink

 

 

Zanima me Vaše mišljenje o tome da li imam osnove za žalbu, tj da li se uopće isplati žaliti?

 

Hvala na pomoći!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Bijela linija parkirališnog mjesta u ovom slučaju odjeljuje kolnik od nogostupa (to je "drugi način"). To što se nogostupom na tom dijelu ulice nitko ne služi formalno ništa ne mijenja na stvari.

 

Zabrana parkiranja na nogostupu je tipični primjer donošenja zakonskih odredbi koje su u praksi neprimjenljive valjda samo reda radi.

 

U Zagrebu, a sasvim sigurno i mnogim drugim mjestima, postoji niz ulica u kojima je ta zabrana potpuno neprimjenljiva u praksi, a pješaci se kreću kolnikom kao u Pierottievoj.

 

U velikoj većini tih ulica koje nisu naročito prometne i nisu bliže užem centru ta se zabrana uopće ne provodi, jer ju je životno i tehnički nemoguće primijeniti. To su većinom starije ulice u kojima su zgrade rađene u doba kad se nisu gradile garaže, ali ima i sasvim novih blagoslovljenih urbanističkim neredom (čitaj: korupcijom). Kad bi stanari iz tih ulica prestali parkirati na taj način i parkirali samo tamo gdje je to moguće u skladu sa zakonom, u gradu bi nastao potpuni prometni kaos i zagušenje.

 

Posljedica je da se ta zabrana provodi proizvoljno, selektivno, kako nadležnima padne napamet i ovisno o tome koliko su prihoda planirali "ubrati". Drugim riječima, to nije kažnjavanje radi uvođenja reda nego neregularni porez.

 

To je tipični primjer kako zakonski propis donesen uz ignoriranje stvarnosti dovodi do potpunog bezakonja. Upravo su takve odredbe humus na kojem raste korupcija, a naši su ih zakoni prepuni.

 

Osobno smatram da je parkiranje na nogostupima nepoželjno, ali da to treba rješavati dugoročnijim nizom urbanističkih akcija, gradnjom javnih garaža, stimuliranjem građana koji mogu da grade garaže itd. Kratkoročno, u praksi jedino pošteno rješenje bilo bi da se označe ulice u kojima je parkiranje na nogostupu dopušteno jer drugačije ne može, pa da se to onda ograniči samo na stanare ili nešto slično.

 

Kad bi to bilo moguće, moglo bi se i razumnije označiti parkirališna mjesta, pa barem malo ublažiti nered.

 

Ali sve ovo što sam napisao vam neće pomoći. Po mojem mišljenju nedvojbeno ste krivi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija