HelpNeeded objavljeno: 3. prosinac 2010. Dijeli objavljeno: 3. prosinac 2010. Pozdrav, imam problem s jednim računom za VIP koji je deseterostruko viši od svih drugih računa. Naime, koristim VIP-ov bežični internet i imam pretplatu na 10 Gb mjesečno. S Carnetovim popustom, to mi dolazi oko 160 kn mjesečno. Pretplatu imam više od godinu dana (14 mjeseci) i računi su uvijek od 160 do 180 kn (ovisno o poslanim SMS porukama). Inače mjesečno potrošim oko 6-7 Gb, a nekad i puno manje. To mi je sekundarni priključak koji koristim za laptop (imam flat preko Optime na kućnom računalu i taj priključak koristim za eventualno skidanje filmova, glazbe i sl.) I sad, za mjesec listopad račun mi je došao 2200 kn!!!! Po tvrdnjama iz VIP-a, potrošeno je 17 Gb! U programu od Vodafonea, koji služi za ovaj stick piše da je potrošnja bila 5,8 Gb. Znam da su ti podatci informativni i bla, bla... Ali, to je 12 Gb manje prikazano nego što je navodno potrošeno. Apsolutno je nemoguće da sam potrošila toliku količinu gb-a, tako da nemam baš nikakvih objašnjenja za taj račun. Šta je najgore, iz VIP-a su mi poslali poruku o prekoračenju na broj SIM kartice koju koristim isključivo za spajanje na internet, a kako bi primila SMS poruke, moram otvoriti poseban program. Dakle, poruka mi nije isporučena i vjerujem da su to u VIP-u znali, ali u vezi toga nisu ništa poduzeli, nego su mi lijepo 28. u mjesecu poslali na broj mog mobilnog telefona (koji je isto VIP-ov i na kojem isto imam pretplatu) poruku da sumnjaju u zlouporabu priključka, te da će ga iz sigurnosnih razloga isključiti. Par sekundi nakon toga došla je i poruka da je iznos računa za taj mjesec 1600 kn (to je bio iznos bez PDV-a). Odmah sam nazvala njihovu službu na korisnike i službenica mi je rekla da smo OBAVIJEŠTENI NA VRIJEME! Kada to točno?! WTF?! Moja je greška što nisam provjeravala stanje na web stranici (onoj za korisnike), ali to ne činim nikad jer nikad ne potrošim ni približno gb-a da bi se približila limitu i zato nisam imala potrebu to provjeravati. I sad, u VIP-ovom centru su sastavili žalbu na račun, prosljedili to svojoj službi za reklamacije i danas su me lijepo obavijestili da je račun ispravan i da to platim ili idemo na sud. Divno! Zapravo, ova službenica koje me je nazvala mi je spominjala ovrhu i nešto da će mi poslati na kućnu adresu uputu o pravnom lijeku. E pa sad, ja nemam s čime taj račun platiti, a i da imam ne bih ga platila, pa me zanima da li netko zna da li postoji još neka mogućnost žalbe ili šta me sad čeka. Ako imate kakvih iskustva s time.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 4. prosinac 2010. Dijeli odgovoreno: 4. prosinac 2010. platiti neospornu visinu računa (koju ste plaćali i predhodnihmjeseci). http://www.hakom.hr/default.aspx?id=127 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
severus odgovoreno: 4. prosinac 2010. Dijeli odgovoreno: 4. prosinac 2010. Ukoliko Vam žalbu odbije služba za reklamacije, možete svoju pritužbu uputiti Hrvatskoj agenciji za poštu i el. komunikacije. Iz gore napisanog, stoji da će se pred agencijom provesti prvostupanjski postupak, a nakon toga drugostupanjski postupak po uloženoj žalbi. Tek bi eventualno potom druga strana mogla u proceduru uputiti prijedlog za ovrhu temeljem vjerodostojne isprave. Ukoliko je još uvijek moguće, nastavite postupak pred agencijom. Uložite obrazloženu pritužbu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.