aquarius objavljeno: 8. prosinac 2010. Dijeli objavljeno: 8. prosinac 2010. Pozdrav svima! U obiteljskoj kući imam dvije tel. linije, obje na moje ime, račune uredno podmirujem. Prije nekoliko godina ugovorio sam MAXadsl uslugu na broju A. Nakon isteka ugovorne obveze od 24 mj., nastavio sam koristiti (i plaćati) uslugu i dalje. U 02/2010 imao sam problema sa spajanjem na net, zvao tehničku podršku i njihov tehničar je došao i zamijenio modem. Rekao sam da je ugovor istekao, on je odgovorio da to nema nikakve veze i da mu trebam platiti 200kn za izlazak na teren. Uz to nije mi ostavio nikakav pisani trag da je izvršena zamjena modema, niti garanciju niti išta. Krajem 10/2010 u T-centru sam ugovorio MAXadsl uslugu na broju B u obit. kući, te rekao djelatnici da želim odjaviti uslugu na broju A jer je ugovor istekao. Ona je to provjerila, rekla da pričekam da usluga proradi na broju B, pa tek onda da odjavim uslugu na broju A. Tako sam i uradio, i u 11/2010 išao odjaviti uslugu na broju A. Djelatnica mi je rekla da ne mogu odjaviti uslugu na broju A jer mi je izvršena zamjena modema pri čemu je automatski aktiviran ugovor na 24 mjeseca!!! Naglašavam da se oba broja nalaze u istoj obit. kući i da se wireless veza s jednog modema može "hvatati" unutar cijele kuće i stvarno nema potrebe za postojanje dvije wireless veze. Podnio sam prigovor T-comu, ali "prigovor nisu u mogućnosti prihvatiti kao osnovan". Da sam znao da od 02/2010 imam ugovor na 24mj na broju A, ne bih uopće razmišljao o tome da ugovaram istu uslugu na broju B, nema smisla. Sad pišem drugi prigovor, pa ako netko ima dobronamjeran savjet što napraviti da se isti i prihvati, bit ću usitinu zahvalan! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 8. prosinac 2010. Dijeli odgovoreno: 8. prosinac 2010. ako imate potrebu za nekom uslugom nadležnima postavite ako se odobri usluga sklapa se ugovor ugovor o korištenju usluge mra se napisati i potpisati. za produženje ugovora trebali ste biti obavješteni . i sa istim biti suglasni (suglasnost potpisati) pismeno se obratite odgovarajučoj službi HT-a u ZG (preporučeno i sa povratnicom) jednu od usluga otkažite (zbog zablude i neinformiranosti) HT-u ,pismeno preporučeno i sa povratnico . a nebi bili loše da se obratite HAKOM-u i obrazložite slučaj Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
probaj odgovoreno: 9. prosinac 2010. Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2010. Stvarno su nevjerojatni ti "T-comovci" i onda još odgovore: "prigovor nisu u mogućnosti prihvatiti kao osnovan". Nevjerojatno, brižni oni "nisu u mogućnosti". Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.