Jump to content
Sign in to follow this  
CopsLover

Opomena po neplaćenim računima za izdane dnevne karte ZG parkinga

Preporučene objave

Molim za savjet,

Dobio sam Opomenu po neplaćenim računima za izdane dnevne parkirališne karte Zagrebparkinga.

 

Radim u II parkirnoj zoni i često je službeno parkiralište zauzeto te sam prinuđen koristiti nacrtano zagrebparking parkiralište. U tom slučaju plaćam mobitelom. Problem nastaje kada nakon 2 sms-a (uplate) nemam mogućnost produžiti parkiranje, nakon 15 min nastavim s ponovnim sms-ovima i dobijem poruke da sam kupio parkirnu kartu.

Nakon završetka posla na autu nađem dnevnu kartu na iznos od 100 kuna. Reklamacije je gotovo nemoguće dobiti, a kad sam ih dobio rekli su mi da se ja nisam preparkirao i da sam zbog toga dobio dnevnu kartu.

 

Sada u Opomeni nalaze se dnevne karte 5 komada, kod 4 sam ja plaćao izvan dopuštenog vremena za II zonu a kod 1 sam zbilja zaboravio poslati poruku i kupiti kartu.

 

Što da napravim. Platim 500 kuna kojih gotovo nemam ili????

 

Unaprijed hvala na savjetima.

 

CopsLover

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

nejasno mi je malo ovo sa 5 dnevnih karti? ne mogu vam naplatiti više od jedne dnevne karte za jedan dan! zato i je DNEVNA karta, kao da ste platili parking za 24 h! mislite na dnevne karte za 5 dana? 4 ste platili izvan vremena, a jednu niste koliko sam shvatio! pokušajte otici u zagrebparking osobno, tvrdite da ste ove platili( u računalu moraju imati uvid kad je placeno), da ste se preparkirali, a da ne znate zasto su vam stavili dnevnu kartu, a ovu petu platite.male su sanse, al preko telefona sigurno necete nista postici.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Sepolco je napisao:

nejasno mi je malo ovo sa 5 dnevnih karti? ne mogu vam naplatiti više od jedne dnevne karte za jedan dan! zato i je DNEVNA karta, kao da ste platili parking za 24 h! mislite na dnevne karte za 5 dana? 4 ste platili izvan vremena, a jednu niste koliko sam shvatio! pokušajte otici u zagrebparking osobno, tvrdite da ste ove platili( u računalu moraju imati uvid kad je placeno), da ste se preparkirali, a da ne znate zasto su vam stavili dnevnu kartu, a ovu petu platite.male su sanse, al preko telefona sigurno necete nista postici.

Hvala puno na odgovoru. Nisu ni naplatili 5 dnevnih karti. Radi se o specifikaciji pojedinačnih dnevnih karata. Za samo jednu od navedenih ja nisam kupovao kartu sms-om. Jednostavno sam zaboravio. Za ostale četiri dnevne karte uvijek sam kupovao kartu sms-om i imam poruke spremljene. Oni su mi redovilo stavili dnevnu kartu jer se nisam makinjao sa parkinga. Kvaka je mu tome što nije moguće produžiti sms-om parkiranje tj. kupiti novu kartu nakon 2 sata tj dvje uzastopne kupljene karte. Odobravaju ponovnu kupnju ali nakom što prođe 15 minuta. Ja sam tako npr. poslao ukupno 5 sms poruka u periodu od 8 do 16 sati (to je 25 kuna) i oni su mi opet izdali dnevnu kartu. Jednom sam zvao službu za reklamaciju i drsko su odgovorili da se nisam preparkirao i da ne uvažavaju reklamaciju. Više nisam zvao jer je njih teško i dobiti. Da li da platim kazne ili čekam sudsko rješenje i podnesem žalbu. Hvala

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Kao što sam i naveo, odite osobno u zagrebparking i pokušajte se dogovriti, možda vam izadju u susret i oproste koju kaznu. čak i kad dobijete rješenje i podnesete žalbu vjerovatno cete morati sve platiti plus troškove postupka.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

malimrav85 je napisao:

Malo smo raspravljali o ovome na faksu ali nisam još isprabao.

Naime, prema Zakonu o zaštiti potrošaća postoji ovo

 

Sredstva daljinske komunikacije

Članak 37.

(1) Sredstva daljinske komunikacije jesu ona sredstva koja su pogodna za sklapanje ugovora između trgovca i potrošača bez istodobne fizičke nazočnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu.

(2) Sredstva iz stavka 1. ovoga članka, među ostalim, jesu: adresirani i neadresirani tiskani materijali, standardna pisma i dopisnice, tiskana promidžbena poruka s narudžbenicom, katalog, telefon s ljudskim posredovanjem i bez njega, radio, videofon, videotekst, telefaks uređaj, televizija, internet i elektronička pošta.

 

i onda dalje

 

Zabrana slanja proizvoda bez narudžbe potrošača

Članak 54.

(1) Nije dopušteno isporučiti potrošaču proizvod ili pružiti uslugu koju potrošač nije unaprijed naručio, ako je riječ o naplatnom poslu.

(2) Ako trgovac, suprotno stavku 1. ovoga članka, pošalje potrošaču određeni proizvod, smatra se da je taj proizvod promidžbeni dar trgovca.

(3) Ništetna je odredba u uvjetima poslovanja trgovca ili ponudi poslanoj bez prethodne narudžbe potrošača prema kojoj bi šutnja potrošača značila prihvat ponude.

(4) Odredbama stavaka 1. do 3. ovoga članka ne dovode se u pitanje odredbe ovog ili drugih zakona o prešutnom obnavljanu ugovora.

 

Prema tome, oni ne bi mogli naplatiti dnevnu kartu jer se radi o nečemu što ti ne želiš čime bi se faktično radilo o ugovornoj kazni koja kao što znamo nije dozvoljena.

Kao što sam rekao, profesor mi je rekao da bi u teoriji to bilo tako a pitanje je kako bi se sud postavio u ovom slučaju.

Vrijedi probati.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

Sign in to follow this  



×
×
  • Napravi novi...