Anthony objavljeno: 8. ožujak 2006. Dijeli objavljeno: 8. ožujak 2006. Pozdrav svima, Prije 9 mjeseci sam kupio novi auto u ovlaštenoj auto kući. Prije tjedan dana sam bio u ovlaštenom servisu i ustanovljeno je : 1) Da nije ugrađen jedan sustav (dio motora, dodatna oprema). Međutim na kupoprodajnom ugovoru je jasno specificirano da sam tražio i skupo platio taj dio. 2) Nisu ugrađeni uzdužni krovni nosači za karavan, a paket opreme koju sam uzeo bi to trebao imati. To sam kod preuzimanja auta odmah primjetio i požalio, a oni su mi odgovorili samo da to ne spada u tu opremu. Pa sam naivno i žalosno povjerovao u to. Međutim sad sam se raspitao u ostalim ovlaštenim autokućama i rekli su mi da su krovni nosači definitivno bili dio tog paketa opreme. Zanima me: 1) Da li je sad već kasno se pravno žaliti? 2) Koje sve mogućnosti mi preostju za obeštećenjem? Hvala ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 8. ožujak 2006. Dijeli odgovoreno: 8. ožujak 2006. Da nije ugrađen jedan sustav (dio motora, dodatna oprema). jeste li sigurni? dijelovi motora nisu i ne mogu biti dodatna oprema, pa ne mozete dobiti motor bez klipa ili bez radilice?! mozete jedino birati odredjeni agregat u paleti motora iz ponude za konkretni motor...koji bi to tocno dio o kojem govorite bio?< Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 8. ožujak 2006. Dijeli odgovoreno: 8. ožujak 2006. iz ponude za konkretni motor iz ponude za konkretni model< Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Anthony odgovoreno: 8. ožujak 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 8. ožujak 2006. Radi se o Quick Heat sustavu. Sustav za brzo zagrijavanje i odmrzavanje vozila. U servisu su mi rekli da se to ugrađuje na motor. Radi dok motor ne dostigne određenu temperaturu. Moguće je da sam krivo shavtio da je to dio motora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 8. ožujak 2006. Dijeli odgovoreno: 8. ožujak 2006. moram priznati da prvi put cujem za takvo nesto, mozda te krivo razumijem, ali sto god to bilo sigurno nije rijec o dijelu motora. ali... jedini slican sustav, koji bi zagrijavao motor prije nego sto isti postigne radnu temperaturu, je tzv "webasto", a predvidjen je i ugradjuje se (s tom namjenom, u autobusima grije putnicku kabinu) iskljucivo na vozila koja su predvidjena za rad izmedju ostalog i u ekstremnim uvjetima, npr vojne kamione (tamove 110-tke i 150-tke npr) a stvar je u nafti i njenom nezgodnom svojstvu da pri niskim temperaturama, uslijed izlucivanja parafina, onemogucuje pokretanje i rad motora... da bi netko nesto takvo ugradjivao u putnicko vozilo za civilnu upotrebu, nikada nisam cuo... da se ipak nisi zabunio?/ Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 8. ožujak 2006. Dijeli odgovoreno: 8. ožujak 2006. u stvari o kojem je automobilu rijec? (da pogledam o cemu se radi)/ Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Anthony odgovoreno: 8. ožujak 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 8. ožujak 2006. Radi se o Astri. "Quick Heat" se nalazi u cijeniku pod šifrom C32. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 9. ožujak 2006. Dijeli odgovoreno: 9. ožujak 2006. aha, sad znam o cemu se radi... to naravno nije dio motora niti sluzi zagrijavanju motora, rijec je o elektricnom grijacu putnickog prostora (kabine) koji "pokriva" onaj vremenski period koje je potreban motoru za postizanje dovoljne temperature nakon cega zagrijavanje kabine preuzima rashladna tekucina motora.... razni proizvodjaci taj uredjaj nude pod raznim nazivima medjutim ti jesi u pravu, taj uredjaj je dodatna oprema i ako je narucen i placen prilikom narudzbe, on se mora nalaziti u vozilu. ja bih se, na tvom mjestu, za pocetak i prije eventualne tuzbe, obratio onome tko je prodao taj automobil, zatrazio pismeno objasnjenje i vrlo jasno napomenuo da cu se, ne isprave li gresku kako znaju i umiju, obratiti opelovoj sredisnjici/opelovom regionalnom zastupniku (a kojima ovi koji su ti prodali vozilo podnose "racune" za svoj odnos prema kupcu, a koji uopce nisu odusevljeni ovakvim incidentima jer ne zele niti nezadovoljnog kupca koji im se vise nece vratiti niti negativnu reklamu koja ce im otjerati jos kojeg kupca)/ Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.