Ivanche objavljeno: 28. prosinac 2010. Dijeli objavljeno: 28. prosinac 2010. Postovani, Korisnik sam Tele2 pretplate , tarifa 150, imao sam ugovor na dvije godine... to je proslo i produzio sam. znaci vec nekih 30 mjeseci.Nisam od onih koji su uzeli mob pa bi sad raskinuli nakon mjesec dana... I sad nastaje problem, trenutacno sam poslom na mjestu gdje signal nije od Tele2 nego od Tmobile, tu sam svaki dan po 8 sati. Imam iPhone i zadajem si velike muke zbog primanja mailova i slicnog jer je to roaming. nisam zadovoljan uslugom i zanima me imam li kakve osnove za raskid ugovora. 8 sati dnevno moram paziti na protok podataka jer se nalazim u roamingu i to lagano zivcira... hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 28. prosinac 2010. Dijeli odgovoreno: 28. prosinac 2010. pismeno preporučeno i sapovratnicom od Tele2 tražite da vam učine uslugu dostupnom i na radnom mjestu inače raskidate ugovor zbogneizvršavanja ugovorene obveze. ako ne omoguće uslugu na traženom mjestu nakon jesec dana opit pismeno i sa povratnicim tražiti raskid ugovora zbog nepružanja ugovorene usluge. niije mi jasno zašt stvarati obvezu a ništa ne dobiti zauzvrat. provjeriti na stranici Tele2 dokle traje ugovorna obveza. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ivanche odgovoreno: 28. prosinac 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 28. prosinac 2010. Hvala lijepa. Ima li kakve veze sto ugovorena obveza, ova nova traje jos 18 mjeseci... I kao sto rekoh, vec sam pretplatnik nekih 30 mjeseci. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.