Jump to content

Rješenje o iznajmljivanju apartmana, soba i sl. skupa s firmom


super

Preporučene objave

Rješenje o iznajmljivanju apartmana, soba i sl. skupa s firmom - jel moguce?

 

Ukratko,

 

fizicka osoba (1), vlasnik nekretnine i ima rijesenje o iznamljivaju (pausalno do 85 000kn placa p. i b.).

 

Ta ista osoba zeli otovriti firmu (u partnerstvu), namijena: ugostitljestvo/iznamljivanje.... bez da se vezuje na gore navedenu djelatnost. Firma ce poslovati na drugoj lokaciji. Druga nekretnina, npr u najmu.

 

Jel moguce to odvojeno imati? ili mora sve bit na istoj firmi? Ovo me zanima jer ne znam kako ce se poslovanje s tom novom firmom odvijati.

 

Drugo pitanje: ''Rješenje o iznajmljivanju apartmana, soba i sl. (pausalno do 85 000kn placa p. i b.). Kod ispisa racuna, jel se smije imati i pecat? I sto treba biti navedeno u pecatu. ovo me prvestveno zanima, jer sam imao slucaj gdje mi dodu zaposlenici iz neke firme i pitaju me: jel imate pecat? Ja kazem imam svoj jmbg i potpis, a oni kazu NE MOZE!

 

 

p.s. zao mi je sto moram dolazit na forum radi ovakvih pitanja! imam ih jos!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Naravno da je moguće:

1. Vi kao fizička osoba iznajmljujete nekretnine,paušalac ste, upisani u RPO i kao takav nemate obvezu ali možete izraditi pečat (elementi pečata:Ime,prezime,adresa prebivališta,OIB)

 

2. Osnivate tvrtku (nebitno da li samostalno ili u partnerstvu tj.jedan ili više osnivača).Tvrtka (d.O.o.) je pravna osoba i nema nikakve veze s obavljenjem Vaše djelatnosti iznajmljivanja nekretnina, kao fizičke osobe.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako planirate kvalitetno poslovati, svakako na firmu:

povećavate vrijednost imovine, možete sve investicije provući kroz poslovanje (koristite PDV iz ulaznih faktura a povećavate investiciju, samim tim i dobru "krvnu sliku" tvrtke). Znači, svakako prednost.

 

Mane: nema mana niti po jednom niti po drugom modelu, osim ako želite poslovati kratkoročno, ostati dužni i "bogu i caru i državi" ali onda Vam je tako svejedno.

 

Dakle, pametno poslovati,direktno se baviti financijama,uputiti se u poslovanje (a ne samo osloniti se na druge; partnera,knjigovođu...) i prije svega istražiti malo tržište i isplativost investiranja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pratim te, znam trziste, sve po osnovnoj racunici je u plusu ali,

 

rade odma etazirat cesticu, 2 ulaza.. pa uvijek mogu prodati i izaci iz posla.

 

u tom slucjau bi samo potpisao najam prostora.

 

sto se tice vodenja firme, to mi je sve novo podrucje. naslusao sam se brdo prica, ali dok to sam ne iskusim necu znati baratati s time.

 

jos jedno pitanje vezano za vodenje knjiga. onaj prvi slucaj, fizicka osoba, itd.... koliko dugo moram cuvati (knjige) evidencija prometa, racune, prijave, itd...

 

jel mogu po novoj godini uzesti nove knjige, a stare baciti.. tako da mi nitko ne treba gledati proslu godinu i vodenje knjiga...?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Neeee bacati.

 

Svi poduzetnici moraju imati u posjedu/sazidati/iznajmiti jednu dobru garažu/šupu/sobu/kuću ... budući da se poslovne knjige čuvaju ovim redoslijedom (navedem Vam sve,tako da znate i za poduzeće).

 

Prema izmjenama zakona o računovodstvu i Općem poreznom zakonu iz 2010. donešeni su novi rokovi čuvanja dokumentacije:

1. Knjigovodstvene isprave:

- isplatne liste i evidencije o plaćama: trajno

- isprave na temelju kojih su podaci uneseni u dnevnik i glavnu knjigu: 11 godina

- isprave na temelju kojih su podaci uneseni u pomoćne knjige: 10 godina

 

2. Poslovne knjige:

- dnevnik i glavna knjiga: 11 godina

- pomoćne knjige,porezne evidencije i obračuni: 10 godina

 

3. Izvješća:

- financijska izvješća: trajno

- godišnja izvješća :11 godina

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne čini se da će nam zakonodavac bilo što pojednostaviti.

 

Kako se iz godine u godinu mjenjaju i dopunjuju zakoni (a u odnosu na prethodne godine), samo još više kompliciraju a u svezi s čuvanjem dokumentacije i produžuju rokove.

 

I da, također sam mišljenja da je bespredmetno čuvati masu dokumentacije na papirnatom mediju duže vremena, budući da nakon par godina većina navedenog (pogotovo trake blagajne,uplatnice,isplatnice i sl.) izblijede do neprepoznatljivosti.

 

Ali, tako kaže zakonodavac.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija