kastoriko objavljeno: 14. siječanj 2011. Dijeli objavljeno: 14. siječanj 2011. Poštovani, pretpostavljam da se Zakon o zaštiti potrošača ne odnosi i na zaštitu tvrtki i ostalih pravnih osoba kao potrošača. Međutim, zanima me regulira li neki od zakona u Hrvatskoj zaštitu tvrtke kao potrošača, tj. kupca određenog proizvoda/usluge? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
burn odgovoreno: 17. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 17. siječanj 2011. Poštovani, u pravu ste-Z. o zaštiti potrošača se odnosi na zaštitu fizičkih osoba. Zakon o obveznim odnosima je inače lex generalis u zaštiti potrošača, no zavisno o kojoj djelatnosti i kakvom proizvodu se radi, možda i još neki zakon djeluje kao lex specialis. Lp, Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
kastoriko odgovoreno: 19. siječanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 19. siječanj 2011. Ma ukratko radi se o korištenju internetske usluge na jednom od web portala, koju je potpisala ovlaštena osoba u mojoj tvrtci, te time pristala i na opće uvijete korištenja. Budući da davatelj usluge nije ispoštovao određeno "obećanje o dodatnoj usluzi" (koji je btw. dao usmeno ) želim da se ugovor raskine. U potpisanom ugovoru i tada važećim uvjetima korištenja nema nikakvih odredbi o proceduri raskida ugovora niti o "ugovorenoj kazni prijevremenog raskida". Međutim, kako je u međuvremenu davatelj usluge promjenio opće uvjete korištenja i uvrstio odredbu o "prijevremenom raskidu" zanima me postoji li određeni zakon ili praksa po kojoj se može proći bez plaćanja kaznene naknade? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
burn odgovoreno: 20. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 20. siječanj 2011. Onda VAše pitanje ima malo veze sa zaštitom potrošača a puno sa raskidom ugovora. Ovdje nećete dobiti konkretan odgovor jer se nadam da nitko ne savjetuje bez prethodnog pomnog proučavanja oba ugovora. Mnogo je tu varijabli. Pročitajte odredbe Zakona o obveznim odnosima vezanima za raskid ugovora. Ako Vam je nešto usmeno obećano, pošaljite pismeno upozorenje na kršenje usmenih dogovorenih uvjeta (da barem nešto imate pismeno). Opće uvjete također treba shvaćati na način određen gore spomenutim zakonom, koji propisuje i način njihovog tumačenja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
burn odgovoreno: 20. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 20. siječanj 2011. Onda VAše pitanje ima malo veze sa zaštitom potrošača a puno sa raskidom ugovora. Ovdje nećete dobiti konkretan odgovor jer se nadam da nitko ne savjetuje bez prethodnog pomnog proučavanja oba ugovora. Mnogo je tu varijabli. Pročitajte odredbe Zakona o obveznim odnosima vezanima za raskid ugovora. Ako Vam je nešto usmeno obećano, pošaljite pismeno upozorenje na kršenje usmenih dogovorenih uvjeta (da barem nešto imate pismeno). Opće uvjete također treba shvaćati na način određen gore spomenutim zakonom, koji propisuje i način njihovog tumačenja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.