plaintext objavljeno: 23. ožujak 2011. Dijeli objavljeno: 23. ožujak 2011. Molim savjet, Ukoliko mi davatelj usluga ( Bt net ) kao jedna od ugovorenih strana iz tehničkih ili drugih razloga, ne mojom krivnjom u određenom periodu,konkretno 3 ili više dana u potpunosti uskrati ugovorenu uslugu ( Tv, internet, telefon ), imam li u tom slučaju obavezu podmiriti račun za ugovorenu uslugu za mjesec u kojem sam bio uskračen za navedenu uslugu. U spornom periodu zbog izostanka usluge "nabio" sam pozamašan telefonski račun kod odabranog mobilnog operatera na skupim minutama prema fiksnim mrežama. Plačam li mjesečno "članarinu" provideru s kojim sam u ugovornom odnosu ili uslugu koju se isti obavezao isporučivati ? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
fidipid42 odgovoreno: 7. veljača 2014. Dijeli odgovoreno: 7. veljača 2014. Koji kriterij se uzima pri određivanju pojma trgovačkog ugovora? hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 7. veljača 2014. Dijeli odgovoreno: 7. veljača 2014. Koji kriterij se uzima pri određivanju pojma trgovačkog ugovora? hvala Čl. 14. st. 2. Zakona o obveznim odnosima - "Trgovački ugovori, prema ovom Zakonu, jesu ugovori što ih sklapaju trgovci među sobom u obavljanju djelatnosti koje čine predmet poslovanja barem jednoga od njih ili su u vezi s obavljanjem tih djelatnosti." Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.