Jump to content

pravni savjet


plaintext

Preporučene objave

Molim savjet,

 

Ukoliko mi davatelj usluga ( Bt net ) kao jedna od ugovorenih strana iz tehničkih ili drugih razloga, ne mojom krivnjom u određenom periodu,konkretno 3 ili više dana u potpunosti uskrati ugovorenu uslugu ( Tv, internet, telefon ), imam li u tom slučaju obavezu podmiriti račun za ugovorenu uslugu za mjesec u kojem sam bio uskračen za navedenu uslugu.

U spornom periodu zbog izostanka usluge "nabio" sam pozamašan telefonski račun kod odabranog mobilnog operatera na skupim minutama prema fiksnim mrežama. Plačam li mjesečno "članarinu" provideru s kojim sam u ugovornom odnosu ili uslugu koju se isti obavezao isporučivati ?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 godina kasnije...
Koji kriterij se uzima pri određivanju pojma trgovačkog ugovora? hvala

 

Čl. 14. st. 2. Zakona o obveznim odnosima -

 

"Trgovački ugovori, prema ovom Zakonu, jesu ugovori što ih sklapaju trgovci među sobom u obavljanju djelatnosti koje čine predmet poslovanja barem jednoga od njih ili su u vezi s obavljanjem tih djelatnosti."

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija