tikii_1 objavljeno: 1. travanj 2011. Dijeli objavljeno: 1. travanj 2011. Poštovani, kupila sam novi mobitel 10.03.2011. i taj dan sam ga normalno koristila dok se baterija nije ispraznila. 11.03.2011. sam ponovno napunila mobitel i davao je zeleni signal međutim pisalo je da je baterija puna 78% (što mi je bilo čudno). 17.03.2011. ponovno sam stavila puniti mobitel ali on se na kraju ispraznio (nisam ga koristila za vrijeme punjenja). 18.03.2011. nosim mob na prodajno mjesto i reklamiram. Prvo nisu vjerovali nego su me uvjeravali da nisam ispravno punila, da mi je utičnica neispravna (probala sam na 3 različite) i da se baterija puni 12h , ukopčali su ga na svoj punjač (iako sam ja rekla da probaju na moj jer je možda u punjaču problem) i rekli su da puni. Poslali me doma ali nakon 2-3h punjenja, on je opet bio prazan (sa 20%, bez da sam ga taknula, se ispraznio, a bio je ugašen). Vraćam se u salon i ponavljam priču. Nekako su uzeli mobitel i poslali ga na popravak (???). Moja pomisao je da baterija nije bila u redu a budući da je sve novo, trebala sam dobiti novi mob a ne ga slati na popravak. No dobro. 31.03.2011. javljaju mi da je popravljen i idem po njega. Kažu da su počistili kontakte i da su nadogradili software Zaključak je da se vjerojatno utor zaprljao dok bi mob nosila u torbi (mmmmm da, nakon 5 dana, kako da ne) i na moje pitanje zašto software, kažu da to uvijek rade.. ali mislim čemu, mobitel je novi!! Znači li to da ako ja ovaj čas kupim novi mob, njega treba nadograditi?! To znači da se ne prodaju ispravni mobiteli.. Gospođa nije znala odgovoriti i samo se pozivala na servis. Ali ona je meni kontakt osoba i mene se ne tiče gdje oni popravljaju mobitel- kod Muje, Pere, u Francuskoj, Njemačkoj.. ma ne interesira me. Zaključak je da su nas trebali pitati želimo li nadogradnju a nisu. Na moje pitanje, šta ako se opet dogodi nešto, imam li pravo na novi uređaj? Ne! zato jer servis određuje tko ima pravo na novi i kada se trenutni uređaj ne popravlja. A oni daju novi uređaj samo ako se 3 puta ponovi isti kvar. Na što sam ja rekla "meni mob može imati kvar koji meni uvijek isto izgleda a oni u servisu mogu reći da je svaki put drugi razlog, pa tako i 55 puta može biti drugačije" odg koji sam dobila "nikome se mob nije pokvario 55 puta" Ok gospođo, nadajmo se da se mobitel neće pokvariti.. Jučer (31.03) nanovo ispravljam kontakte u imeniku, brzo biranje itd itd, uglavnom, prilagođavam mob sebi. Navečer je pokazivao 37% baterije, stavim ga puniti, nakon 1h i dalje 37%. Pustim preko noći (ugašen mob- dakle, ništa ne troši bateriju) i on je ujutro bio prazan, toliko da se nije mogao ni upaliti. Danas mislim ići u salon i tržiti novi uređaj, imam li pravo na to? p.s. isprike na podužem postu ali htjela sam vas uputiti u cijeli slučaj. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 1. travanj 2011. Dijeli odgovoreno: 1. travanj 2011. pismeno se obratite operateru ili trgovci i tražite zamjenu uređaja imate pravo na novi uređaj pošto nije prošlo ni mjesec dana (probni rok)od kupnje uređaja. rezgovori rekla -kazala ne važe .pismeno preporučeno i sa povratnicom . ili da službena osoba na kopiju posmena pečatom i potpisom potvrdi prijem pismena. obratiti se i službi potrošač radi podrobnijih uputa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tikii_1 odgovoreno: 1. travanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 1. travanj 2011. puno vam hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.